• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @Mafia: http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Baureihe_210 Ghici in ce an aparut masina asta. Si apoi gandeste-te logic care pe care a copiat. Apropo, vorbim de o perioada cand Lexus mai era numit si "Mercedesul japonez" ;)
    Mercedes va oferi o siglă iluminată pentru modelele sale (VIDEO)
  • Nu ma asteptam ca raspunsul meu sa fie asa asteptat. Adevarul este ca am raspuns in timp ce eram la munca si am reusit sa prind cateva minute libere. Va spun asta ca sa nu se inteleaga ca nu "ma dau la fund" cand nu am dreptate. Si poate ca nu am avut, recunosc. Dar daca voi spuneti ca aceste sisteme au fost implementate prima data de japonezi, de ce nu le-au dezvoltat niciunul mai mult ca sa le lanseze in productia de serie? Probabil ca sa nu-i umileasca si mai tare pe cei de la Mercedes, nu? Si referitor la originea acestui sistem, nu cred ca trebuie mers chiar atat de departe, pana la avioanele de vanatoare. E drept insa ca industria aeronautica inca de la inceputuri a fost o sursa importanta de inspiratie pentru constructorii de automobile, mai ales in motorsport. Imi vine in minte acum cel mai simplu exemplu: automobile aerodinamice.
    Mercedes va oferi o siglă iluminată pentru modelele sale (VIDEO)
  • Nici tu nu ai inteles. Cei care spun despre Clasa S ca este cea mai buna masina sunt ingineri, proiectanti, mecanici si jurnalisti auto. Si nu din Romania. La ei ma refeream ca sunt fraieri (imi cer scuze daca te-ai simtit jignit). Clasa S cand aparut mereu i-a lasat pe multi cu gura cascata cu inovatiile pe care le-a adus, fie ca au fost dpdv mecanic (de ex prima cutie automata cu 7 trepte) sau electronic (primul sistem infrarosu pentru noapte sau ceasurile de bord digitale). Sa mai spunem ca Clasa S avea scaune cu masaj sau cu ventilatie cand cei de la Toyota se gandeau sa lanseze LS? Asta ca sa nu mai amintim de motorizari. Cand pe Clasa S se punea V8 de 4000 cmc diesel si se scoteau 250 CP... Lexus nici nu avea diesel-uri, iar asta s-a vazut cel mai mult in Europa, unde Lexus rar a avut vanzari bune. Singurii care puteau mai mult erau cei de la VAG (V10 TDI, 313 CP, prima data pus pe Tuareg). Si culmea, au fost inovatii care isi fac bine treaba si dupa ani de zile. Si pregateste-te, pentru ca la anul se va lansa o noua generatie. Dar ai dreptate in privinta lui ML. Prima generatie pentru multi a fost o dezamagire. Pe de alta parte vorbim de un nivel unde prestigiul si imaginea de marca conteaza foarte mult. Motiv pentru care nu este loc de greseli. Totusi Mercedes a dat dovada si de cateva slabiciuni si s-a vazut imediat: BMW a trecut pe primul loc la vanzari. Doar ca nu a fost problema la Clasa S. Inca sunt voci care sustin ca primele doua generatii ale Clasei A nu s-au ridicat la nivelul la care Mercedes isi obisnuise clientii. Insa nu se poate spune ca au fost masini proaste.
    Mercedes va oferi o siglă iluminată pentru modelele sale (VIDEO)
  • "Ce fel de premium mai e asta daca am confort de Logan in spate?" Daca pentru tine confortul dintre un Mercedes si un Logan il face o macara de la geamul din spate (care apropo, este la fel si pe Seria 1 si pe A3), ma bucur ca ai renuntat la Mercedes. Si ai facut o treaba buna. Pentru ca de banii de pe un Mercedes Clasa A iti poti cumpara 2 Dacii Logan full si esti fericit maxim. Nici la motoare diferente nu sunt, pentru ca DCI-urile lui Renault sunt si pe Clasa A. mai conteaza peste 60 de piese de baza ale motorului au fost schimbate de Mercedes? Si referitor la CDI-uri... probleme sunt peste tot. Si chiar si asa CDI-urile pot parcurge multe sute de mii de km fara probleme prea mari. Dar problema este alta: muti cred ca daca si-au cumparat Mercedes, si-au cumparat tanc, ca este indestructibil. Apropo, Mercedes nu era sa dea faliment, ci baga service-urile in faliment in anii '70. Chestia asta o mai faceau doar Volvo si SAAB. Iar asta era unul din motivele pentru care vanzarile erau in scadere. Oricum cea mai buna masina din lume este considerata a fi Clasa S de multi ani. Dar n-are importanta, ca cei care spun asta sunt niste fraieri.
    Mercedes va oferi o siglă iluminată pentru modelele sale (VIDEO)
  • @Mafia, aici sunt! Si nu voi mai incerca sa-ti explic ceva pentru ca tu oricum o vei sustine tot pe a ta. Si referitor la pretul acesti masini, vechea poveste: pretul este unul de lista. In mod normal in showroom pretul e de aprox.13500 de euro. Iar daca mai adaugi si tichetele Rabla pretul e sub 12000. La astea se mai pot adauga si alte oferte de sezon (la pret sau la dotari). Parca suna altfel, nu vi se pare? Iar in privinta motorului, avem 86CP, 181 km/h viteza maxima, 0-100 km/h in 12 sec. si un consum declarat de 5.2. Asta inseamna un consum real undeva intre 6 si 6.5 l/100. Deci nu e un motor anemic, ci unul cu performante acceptabile pentru cea mai ieftina versiune a unei masini. Vrei performante mai bune? Mai cauta-te in portofel. iar asta e valabil pentru orice masina.
    Preţuri Skoda Octavia în România: start de la 14.256 euro
Pagina
12345...216217218...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău