• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Din cate stiu eu in momentul in care Renault a cumparat actiuni de la Nissan, Nissan nu era aproape de faliment, ci avea vanzari scazute. Ideea e ca nu era chiar atat de nasol pentru ei. Cu toate astea insa, viitorul era cam sumbru. Iar alianta cu Renault a fost binevenita. Mereu am apreciat pe cei de la Renault pentru bunul manageament al companiei, in general. @Nu conteaza, ideea este ca traim intr-o lume in care peste 80% nu se pricep la masini. Ei reprezinta :grosul" vanzarilor. Si ce le sare in ochi prima data? Marca, designul, dotarile, puterea, cilindreea si consumul. Prea putini studiata clasamentele de fiabilitate, intreaba in stanga si-n dreapta despre o masina atunci cand o cumpara. La asta m-am referit. VAG este deja foarte cunoscut ca are cele mai multe motoare supraalimentate. Oricum VAG este ajutat destul de mult si de imagine atunci cand vinde. Totusi, sa nu uitam ca in acest moment Renault este singurul care vorbeste despre un motor de 1.3 si 150 CP. Adica are cea mai mare putere raportata la acea cilindreea. Asta poate fi o chestie psihologica dar si o strategie de marketing. Intelegi ideea?:)
    Mercedes şi Renault-Nissan anunţă un motor de 1.3 litri şi 150 CP
  • In primul rand Renault si Nissan sunt in alianta, nu a cumparat Renault pe Nissan. E o diferenta mare. In al doilea rand este vorba de un motor care devine concurent direct pentru gama VAG. Este vorba ca sunt alternative pentru VW, Skoda si Seat din partea lui Seat si pentru Audi din partea lui Mercedes. Problema , daca se poate spune asa, este ca VAG are avantajul ca ceva ce Renault si Mercedes vor sa lanseze peste 4 ani, ei au de vreo 3 ani pe piata. VAG ar fi in avantaj avand experienta mai mare, astfel ca nu ar fi exclus ca in 2016 sa vina cu o putere asemanatoare dar dintr-o cilindree mai mica de 1.3 si din nou sa fie oarecum cu un pas in fata.
    Mercedes şi Renault-Nissan anunţă un motor de 1.3 litri şi 150 CP
  • Da, chiar va pricepeti la masini. Interesant este ca ceea ce spune WDS acum am incercat sa explic acum doua saptamani la stirea despre informatiile oficiale ale lui Golf 7. Credeti voi ca daca VAG ar vrea sa aiba o gama de masini cu design extravagant, revolutionar, fantastic, futurist, socant sau cum vreti voi sa-i mai spuneti, nu ar avea bani sa o faca? Ganditi-va ca VAG are propria casa de design. Si ce casa! Si are perfecta dreptate cand se refera la BMW, iar un exemplu simplu in acest sens ar fi ultima si penultima generatie a lui BMW Seria 5 sau 7, ale caror design s-a mai cumintit, mai ales in cazul Seriei 5. Stii cum vad eu asta cu designul extravagant? Ca muzica ce este "pe val" o perioada. Acum 10-15 ani muzica banala de club poate fi considerata o gluma in ziua de azi. Dar acele trupe cica au revolutionat industria muzicala. In timp ce sunt trupe ca Beatles, Queen, Led Zeppelin, ABBA, Pink Floud, The Doors care si acum se asculta cu volumul la maxim. Oare astazi asculta cineva pana lesina Britney Spears? Incercati sa faceti analogia asta si in domeniul auto. ;)
    Şeful de design al Concernului Volkswagen: "A trecut vremea design-ului extravagant"
  • Mircea, v-am prins! Voi ati luat masina asta si i-ati schimbat caroseria: http://www.youtube.com/watch?v=uOJkvicvtmI&playnext=1&list=PL26F562BE7CA0C95C&feature=results_video :))))))
    Episodul 4: Cu capul în nori
  • Da, Mircea, nu te contrazic. Imi dau seama ca este si foarte multa munca, practic sunteti plecati in interes de serviciu. Dar parca altfel este cand muncesti la un birou de 4/3, vreo 10 ore/zi si altfel de simti cand esti la munca si "te dai" pe autostrada cu o masina ultimul tip pana la Paris. E obositor in ambele cazuri, dar parca as prefera sa fiu in locul vostru. :)) Giga, pai stii cum facem? Hai sa ne vedem la o bere undeva la Arcul de Triumf, facem o poza, o retusam in Photoshop putin si le aratam si celor de la AM ca nu doar ei au ajuns la Paris (pai ce, noi nu am putea??:)))
    Episodul 2: Aventuri prin România
Pagina
12345...253254255...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău