• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Da, e posibil sa ai si tu dreptate. Totusi, vanzarile masinilor in general sunt in picaj. Deci faptul ca vanzarile Dacia nu vor mai fi la fel de mari nu ar trebui sa ne surprinda. Dar eu nu cred ca se va pune problema de vanzari slabe, ci de vanzari nu la fel de spectaculoase. Ce s-a intamplat la VW este un paradox, o strategie de marketing foarte bine gandita la care se adauga o imagine de marca mult mai buna. In plus vorbim de niste masini sh (concurenti directi pentru Dacia) care au preturi apropiate, de niste masini considerate etalonul clasei lor cand au aparut (gen Golf, Focus sau Polo). Pentru multi nu conteaza ca nu mai au garantie... le pot lua direct de la primul proprietar si se poate demonstra ca reviziile au fost facute asa cum a cerut producatorul. Asa am facut si eu cand mi-am cumparat masina si pana acum nu am avut niciun fel de problema. De-asta zic ca nu e gresit ce zici tu. :)
    Dacia Logan 2, primele imagini ale noii generaţii
  • @@dan_grc, vanzarile slabe ale Loganului din ultimul timp se datoreaza intr-o anumita masura tocmai lui Logan 2. Este o masina pe care multi o astepta si considera ca noul model va fi mai mai bun, o evolutie a lui Logan 1. Motiv pentru care prefera sa mai astepte putin si sa cumpere o masina... mai moderna. Este un adevar general valabil in industria auto, care li se intampla tuturor. Referitor la masina, pentru una low cost unde pretul conteaza cel mai mult, mi se pare ca arata bine. Pacat insa ca nu va avea caroseria galvarizata. Dar la banii astia... mai greu. Nu este o masina care sa ma impresioneze in vreun fel. Dar nu este nici o masina in care sa arunci cu rosii ca nu are butoanele geamurilor pe usi. Conceptul de masina low cost trebuie in primul rand inteles. Ii doresc succes si vanzari cat mai bune!
    Dacia Logan 2, primele imagini ale noii generaţii
  • Vanzarile slabe ale lui Nissan in Europa nu se datoreaza nici tehnicii (mediocre in opinia unora) si nici modelelor oferite. Pentru ca ce ofera Nissan totusi nu poti sa spui ca este o teapa, fie ca e vorba de Micra sau in niciun caz de GT-R. Problema, daca se poate spune asa, este ca Renault si Nissan in Europa isi au impartite sferele de dezvoltare. Cu alte cuvinte unde Renault se vinde foarte bine, Nissan are vanzari mediocre. Cel mai bun exemplu, Romania. E drept ca sunt cateva segmente unde Nissan vinde bine, insa nu e suficient pentru ca sunt putine si segmenetel respective se cauta putin. Referitor la ce spunea Mitica, nu te poti debarasa de niste lucruri pe care piata le cere, gen motoare de mic litraj si supraalimentate. Este un tred care prinde si pe "praful" asta este foarte profitabil. Deci faptul ca Renault s-a adaptat este un lucru bun. Oricum renault are avantajele lui clare, gen unul dintre cele mai bune rapoturi pret/calitate/dotari de pe piata. Iar designul este unul diferit si placut. Cel putin mie mi se pare ca Renault are propria identitate si asta e din nou un lucru foarte bun. Nu cred insa ca Renault va avea probleme cu vanzarile in urmatorii ani. Daca au putut sa faca fata crizei pana acum, eu unu' cred ca va reusi si de acum inainte. Dar daca vor sa sfideze criza, sa-i intrebe pe cei de la VAG cum au reusit sa fie printre putinii pe plus in timpul crizei (hai, ca am fost cam rautacios).
    Şeful Nissan: "Ne pregătim pentru mulţi ani mediocri în Europa"
  • @lol, este bine sa ai o parere... asta nu inseamna insa ca toata lumea trebuie sa fie de acod cu tine. Si nu vad de ce atata oftica pentru niste amarate de ratinguri pozitive sau negative. E parerea ta si gata. Si referitor la masina... sa spui ca Megane RS nu are rival este ca si cum ai spune ca nimic nu se compara cu masina nemteasca. Opel a spus inca de acum un an ca Astra OPC va fi foarte diferita fata de fosta generatie. Si se pare ca asa e. Iar in privinta designului mie imi place mai mult Astra OPC. Deci faptul ca Automarket sustine ca aceasta masina se ridica la nivelul lui Megane RS nu mi se pare intamplator. Poate ca asa e. Daca asta va deranjeaza, cititi si vedeti ce vreti (si) prin alte parti.
    Promisiunea
  • Asa, hibrizi: nu prea este timpul lor in Europa. Motiv pentru care vanzarile sunt cam slabe in general. Mai mult, combinatia la Toyota este motor electric + motor pe benzina. Ori trendul in Europa este motor electric + diesel. Eu zic ca asta este un punct slab la Toyota in Europa. Mai departe, eu nu cred ca Toyota le are pe toate. Sau daca vrei, nu este singurul care le are. Fie ca e vorba de clasa mini premium (A1), limuzine de lux (gen Bentley) sau supersport (gen Lamborghini, Bugatti sau mai nou, Porsche, sau de ce nu Audi R8)- asta ca tot ai adus in discutie si altceva in afara de Toyota, motoare suraalimentate considerate exemplu sau V12, W12, intr-un timp W8, unul din cele mai bune sisteme de tractiune din lume, probabil cea mai buna cutie de viteze automata din lume etc. Revenim astfel la vechea poveste: uneori fiabilitatea nu inseamna totul. Dpmd o masina buna inseamna un compromis din toate. Ah, o chestie pe care am sesizat-o zilele trecute. Daca iti amintesti saptamana trecuta ti-am zis ca voi face o tura cu o Corolla Sedan. As vrea sa te intreb, nu ti se pare cam naspa ca o masina fabricata in 2006 sa aiba duzele de spalare a parbrizului pe capota, ca la un Golf 3 sau stergatoare sa nu fie sub capota motorului, precum la Golf 2? :p Si repet, nu iti cumperi o masina sa vezi daca rezista cand arunci o cladire pe ea, ii dai foc sau o bagi in ocean. Ceea ce s-a intamplat a fost just for fun. Nu contest robustetea lui Hilux, insa aici este vorba de altceva. Daca vroiai sa vada de ce este in stare un Hilux IN VIATA DE ZI CU ZI, inconjurau Pamantul de cateva ori. :)
    România: Skoda şi Volkswagen au obţinut vânzări cumulate apropiate de cele ale Dacia
Pagina
12345...255256257...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău