• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Mario, e o diferenta enorma intre consumul declrat de producator si cel pe care il obtine un simplu sofer. Da, e drept ca se poate realiza, insa e greu de crezut ca va incerca cineva vreodata. Si este si mai greu de crezut ca cineva il va atinge, pentru ca acel consum pe care zici tu ca l-a realizat Range, l-a realizat in niste conditii stricte.
    Greenpeace: "Noul Golf consumă prea mult"
  • Atatat timp cat cifrele arata ca se comporta ca un motor mai mare aspirat si in plus, la drum motorul se simte ca unul mai mare nu vad care e problema. Din cate stiu motorul asta e unul apreciat. Si oricum, faptul ca are 1000 cmc este o chestie mai mult psihologica. Ganditi-va ca VW supraalimenteaza diesel-uri de vreo 20 de ani si nimeni nu zice nimic. 1.9 diesel era de la 68 CP (SDI) pana la 131 CP. Si mergea bine indiferent de putere. La fel TSI-urile si TFSI-urile lui VAG sunt considerante motoare reusite. Am condus 1.4 TSI 120 CP iar la drum foarte greu iti dai seama ca este un motor turbo.Dar cred ca nu toata lumea poate observa asta (se simte f putin un gol de turbo la o apasare puternica a acceleratiei).
    Ford Mondeo primeşte motorul 1.0 EcoBoost
  • Greenpeace daca se gandeste la consum sa inceapa cu uzinele si avioanele (chiar, cum ar fi sa limitezi puterea unui Airbus A380 ca sa nu mai consume atata cherosen:)) si apoi sa se gandeasca la o masina de clasa compacta. De-asta se topesc ghetarii, ca polueaza aerul prea mult un VW Golf 7 =))
    Greenpeace: "Noul Golf consumă prea mult"
  • @Bamse, in primul rand Renault 5 a fost primul hotchhatch din clasa mica. Adevarul este insa ca Golf 1 GTI era nici sa nu existe, putini au crezut in succesul sau si pactic existenta lui a insemnat incapatanarea catorva oameni. Mai departe: repet e impropiu spus ca inventatorul unei clase a fost acum '80 de ani. Erau mult mai putine clase care se adresau unei mase mult mai restranse. In plus Citroen Traction Avant era o masina scumpa la vremea ei... deci nu semana mai deloc cu Golf. Mai mult, venea cu niste inovatii interesante pentru vremea ei. Practic Golf 1 a insemnat o reinterpretare moderna a lui VW Kafer, un pas inainte, dar pastrandu-se caracteristicile unei masini simple, robuste si accesibile. Adica exact prin ce se remarcase VW pana atunci. Ah, si inca ceva: ai perfecta dreptate cu Corolla. Este inca un exemplu de continuitate a denumirilor pe care, sincer sa fiu, uneori nu o inteleg. De exemplu (si va rog sa ma scuzati de off topic) nu prea inteleg de ce Opel a renuntat la denumirea de Vectra sau de ce Antara nu s-a numit tot Frontera. Da, e o diferenta clara fata de modele vechi, insa nu cred ca erau niste denumiri "depasite". Nu stiu, poate ca gresesc, dar consider ca Opel trebuia sa le pastreze. :)
    Volkswagen Golf 7 - imagini si informatii oficiale
  • Domnu', nu vorbiti fara sa stiti! Ca ma faceti sa ma amuz mai rau. Nu ma credeti? Uitati-va prin arhiva comentariilor mele.Dar alea de acum o jumatate de an, ca sunt cele mai interesante. Cred ca John stie mai bine. ;) Asta apropo de creierii spalati. :))
    Peugeot 4008 - Preţuri şi dotări pentru România
Pagina
12345...257258259...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău