• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @cineva, stai linistit. Asta e EuroNCAP si asa au luat unii ani de zile 5 stele pe banda rulanta. Pus ca se si mandresc cu asta. Imi amintesc cand EutoNCAP dadea O STEA pentru avertizorul acustic al centurii soferului necuplate. Marci precum Volvo, BMW sau Peugeot se bazau pe airbaguri, deformare controlata si chestii de genul asta. Altii s-au miscat cu talent" si au pus avertizorul ala si au luat o stea bonus. Si asa au ajuns la 5. Prima masina care a luat 5 stele fara nici un avertizor a fost Mercedes Clasa C. Se intampla in 2002.
    Rezultate EuroNCAP: Toyota Hilux, 3 stele în testul standard. Renault Scenic şi Subaru Levorg au primit punctaj maxim
  • O modalitate josnica si disperata de a atrage noi clienti. Ok, mergi la Jaguar, te dai cu masina asta, iti vinde cateva gogosi si consultantul (ca se pricep astia de minune), te dai cu masinile concurente, iti mai spune consultantul ala inca doua, trei dume cum ca nu mai fac nemtii masini cum faceau o data (atunci cand englezii faceau masini cool cu fiabilitate praf) si apoi alegi Jaguar. De bla-bla-uri ieftine la adresa concurentei credeam ca doar VW e in stare. Imi amintesc ca acum 3 ani am fost cu un prieten la VW sa se intereseze de o Jetta. Toate masinile concurentei erau niste petarde. Cand a adus in discutie Fluence, a inceput sa rada. Am ras si eu si i-am spus ca mergem sa vedem ce au Mazda, Ford, Opel, Renault si Toyota. Vom cumpara Jetta cand la asemenea pret (1.2 TSI 105 CP Trendline- 16500 de euro!) nu va avea platforma de Golf 5 si motor 1.2 TSI care se face pilaf rupandu-se un lant. Deodata i-am devenit dusman si mi-a zis ca am sa regret. Asa e. :)) Deci cam asa si cu astia de la Jaguar. Dar in privinta vanzarilor este o companie cu vanzari prea mici pentru ca BMW, Audi si Mercedes sa se ia de ei. Lasa-i sa manance si ei o paine, chit ca nu e frumos ce fac. Dar cred ca are legatura si cu marele Brexit. O "dovada" ca UK nu are nevoie de Germania nici in privinta masinilor.
    Cea mai curajoasă propunere de test-drive: Englezii oferă la test actualul Jaguar XE alături de rivalii Seria 3, A4 și Clasa C
  • E scump. Dar niciodata VW nu a avut cele mai mici preturi. Asteptati o alternativa cu sigla Seat. Sau uitati-va la Skoda Yeti daca vreti pret mai mic. VW tinde spre premium si vrea sa fie un fel de liant spre asa ceva. Desigur, nu e chiar premium. Insa nici preturile nu sunt de Mercedes. Nu este o masina pe gustul meu (personal prefer Mazda CX-5), mai ales in privinta designului. Dar sa nu-i recunosti si avantaje, denota inainte de toate prostie. Nu-i nimic. La ea se raporteaza inginerii concurentei (mai ales din Europa). Mi se pare un VW tipic, un echilibru poate cel mai bun intre mai multe aspecte. Iar asta duce inevitabil la un pret mai mare.
    Vânătoare de japonezi
  • "Chiar şi aşa, avansul înregistrat de Volkswagen poate fi considerat surprinzător, în contextul în care grupul german se confruntă în continuare cu efectele scandalului Dieselgate." Cand a inceput nebunia asta cu Diesegate-ul spuneam ca nu va afecta prea mult vanzarile VW. Din doua mari motive: -imaginea de marca e f solida. In plus modelele au ramas o referinta, indiferent de clasa. Sau daca nu sunt o referinta, cu siguranta sunt sunt unele dintre cele mai bune din segment. -cumparatorul de rand nu este in mod direct afectat de asta. El doar a citit in presa ce s-a intamplat. Insa el a fost la fel de multumiti de masina lui. Deci cu sau fara Dieseglate, pentru el lucrurile nu s-au schimbat deloc. Acum aflam ca defapt vanzarile sunt in continuare de top. Concurenta nu a putut specula acest avantaj. Cam asta e puterea lui VW. Dar ca unii nu o vad, nu pot sao vada, nu vor sa o vada sau sa o accepte, e cu totul altceva.
    În ciuda Dieselgate: Volkswagen rămâne lider mondial la vânzări după primele 6 luni ale anului. Toyota, afectată de probleme de producţie
  • Se refera la numarul de unitati produse in Romania. Stai linistit. Nu a sarit nimeni la "beregata" Loganului. Dar tinand cont de cum se prezinta situatia uzinei de la Craiova, da, e interesant ce s-a intamplat.
    România produce mai multe Ford B-Max decât Logan-uri: monovolumul american, mai solicitat de clienţi decât modelul Dacia
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău