• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Mereu Priusul a avut un design atipic. Pentru ca inca de la lansare, a fost o masina atipica. Iar faptul de arata foarte diferit fata de restul modelelor Toyota, dovedeste acest lucru. Ah, ca ulterior si concurenta a venit pe piata cu ceva asemanator, e alta discutie. Nu este un design pe gustul meu. Insa mai mult ca sigur nu este unul intamplator.
    România are ocazia să îmbrățișeze propulsia hibridă: noua generație Toyota Prius s-a lansat și la noi și costă 28.400 de euro
  • O asa crestere intr-o luna nu imi amintesc sa mai fi vazut de la Peugeot 206. Cresteri mari au mai fost. Dar sa reusesti asa ceva cu o gama destul de uzata (in sensul ca e pe piata de 4 ani), oricum o dai, e ceva fantastic. Nu ma leg de calitatile sau defectele Dacia. Nu despre asta e vorba aici. Dar doar un habarnist poate ramane indiferent la o asemenea performanta. Louis Schweitzer, te iubesc!
    Dacia, starul Europei în luna august: creștere cu aproape 40% a vânzărilor, cea mai mare pentru o marcă non-premium
  • Cam acesta a fost si motivul pentru care VW (si nu numai) au incercat sa fenteze sistemul. E simplu sa dai legi absurde si aproape imposibil de pus in practica, atunci cand situatia te depaseste si nu o intelegi. UE a luat decizia cu emisiile din pix. Nu a vorbit cu nici un constructor despre asa ceva, nu s-a consultat cu nimeni si nici nu s-a gandit daca pot fi si repercursiuni. Iar constructorii au trebuit sa se descurce care cum a putut. Renault se hotaraste sa renunte la DCI-urile de pe clasele mica si compacta. Isi da seama ca este o lupta pierduta cu sistemul si se da batut. E poate cea mai normala decizie. Si un semnal de alarma si pentru ceilalti constructori. Stiti cum se spune, nu te poti pune cu prostul. Asta face Renault. Cedeaza. Si bine face.
    Renault Clio şi Megane vor rămâne fără motorizări diesel: "Duritatea testelor de emisii va scoate unităţile de pe piaţă"
  • Atata timp cat aduci in discutie concurenta, care fie ca iti place sa recunosti sau nu, este peste Jaguar, nu inseamna decat ca vrei sa convingi posibilul client ca si masina ta e la nivelul concurentei. De ce sa nu-l lasi pe el singur sa aleaga? Este treaba lui, viata lui si sunt banii lui. De-asta avem atatea marci, modele, motoare, clase etc. Vine sa testeze un Jaguar. Merge la BMW si testeaza un BMW. Merge apoi la Mercedes si tot asa. Sau se opreste direct la Jaguar. Dar vezi tu, cazurile in care cineva alege un Jaguar dupa ce a testat si alte marci, sunt cam putine. Cand se intampla treaba asta intr-un showroom Jaguar si da si nea consultantul "cu papagalul", este o alta treaba. Vorbim aici de putere de convingere cand, despre acea masina despre care ti se vorbeste la superlativ, este pusa langa concurenta. Iar despre masinile concurente nu ti se spune mare lucru.
    Cea mai curajoasă propunere de test-drive: Englezii oferă la test actualul Jaguar XE alături de rivalii Seria 3, A4 și Clasa C
  • In primul rand nu imi plac masinile nemtesti. Nu stiu de unde ai tras concluzia ca in general concurenta neloiala, ar insemna o "atingere" la valorile masinilor multiubie de mine. :))) In al doilea rand, este decizia fiecruia ce face cu banii lui. Simplu. Unii prefera BMW in loc de Mercedes, altii Lexus in loc de Mercedes, Jaguar in loc de... ce vrei tu, altii Renault in loc de Ford sau VW sau invers. Si tot asa. Faptul ca tu iei masinile concurentei si spui "uite ce buna e a noastra si ce proasta e a lor", este inainte de toate o chestie de bun simt. Si poate ca nu toata lumea se pricepe la masini. Dar aia care cumpara masini fara sa stie prea bine ce cumpara, poate se pricep f bine la altceva. Si ar putea spune la fel cand tu cumperi un telefon, mancare, o casa etc. Deci ti-ar putea spune la fel in alt domeniu, ca esti un habarnist. De-asta spuneam ca fiecare e liber sa faca ce vrea, fara sa i se impunca nimic, chiar si in mod indirect. Precum in cazul de fata.
    Cea mai curajoasă propunere de test-drive: Englezii oferă la test actualul Jaguar XE alături de rivalii Seria 3, A4 și Clasa C
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău