• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Multumesc, Mircea! :) Mai mult ca sigur are caroserie galvanizata. Uite, Ford a renuntat la niste dotari exotice pentru un low cost, si ofera o caroserie mai rezistenta in timp. O chestie de bun simt as spune.
    Test Drive Ford Ka+: Veriga lipsă
  • @Andy, atata timp cat masina va fi disponibila si in Ro, mi se pare normal sa ne raportam si la Ro. Pana la urma se spune despre pretul masinii comparativ cu ceilalti... de la noi. Si nu te mira de spatiul oferit. Logan e masina de clasa mini si ofera spatiu uneori mai mare ca ceva de clasa compacta.
    Test Drive Ford Ka+: Veriga lipsă
  • Eu ma refeream la vanzarile generale ale marcii Dacia in Romania. Si nu ma gandeam la Dokker, Lodgy sau Duster, ci la modelele mai apropiate de Ka+, in speta Sandero si Logan. Diferenta de pret dintre 1.2 75CP si 0.9 TCe este de aproape 2000 de euro, conform configuratorului de pe site-ul Dacia. Ceea ce inseamna aproape 20% din pretul unei masini de 10000 de euro. Eu nu as zice ca e recomandat sa mergi cu asa ceva cu 140 km/h cand viteza maxima e de170 km/H. Nu ca masina nu ar putea. Dar sunt atatea motive sa nu iti doresti asta. Simti cum ramai fara nici o rezerva de putere si nici consumul nu va mai fi atat de bun. Cred ca la viteza aia "sare" de 7l/100 km. Si o intrebare: cat este garantia anticoroziune pentru Ka+? Nu am gasit asta in text. Multumesc. Ah, si acum am vazut o chestie. E bine ca se pot edita mesajele. Pacat insa ca nu putem face asta toti. :)
    Test Drive Ford Ka+: Veriga lipsă
  • Desi are portbagajul mai mic fata de Sandero, mie masina asta mi se pare corecta si mai bine gandita. Imi place abordarea celor de la Ford in privinta navigatiei. Au preferat sa spuna "pas" si sa ofere altceva. De exemplu o tinuta de drum mai buna sau airbaguri cortina. In privinta motorului slab, cam asa e. Dar sa nu uitam ca in cazul Daciei, "grosul" vanzarilor il face motorul de 1.2 75 CP. Iar romanii renunta nu de putine ori la Sandero pentru Logan, pentru ca Logan este o idee mai ieftin. Dar chiar si asa, daca se merge constant pe autostrada cu 120 km/h si doua sau trei persoane in masina, eu cred ca e ok. Ce se intampla mai sus de viteza asta, e alta discutie si sigur ai gresit alegerea masinii.
    Test Drive Ford Ka+: Veriga lipsă
  • @Antitengo, nu te mai... pe tine daca nu stii ce vorbesti. In primul rand masina asta nu are doua aeratoare. Vezi ca ai o poza de sus. Gaura aia din mijlocul bordului este tot un aerator. In plus, pentru masenea volum interior, e suficient. In al doilea rand, sa compari Matiz 2 este o mare, dar mare prostie. Se numeste evolutie, boss. Dar nu oricine e in stare sa o vada. Si in al treilea rand, masina asta in varianta de baza o poti lua cu aprox. 8500 de euro. 10800 e pretul de lista, fara discounturi, oferte care sunt mai mereu si fara Rabla. Deci keep calm!
    Asalt în clasa mini: noua generaţie Citroen C1 pleacă de la 10.800 de euro
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău