• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Sunt de acord cu @bolovan. Cred ca adevarul e undeva la mijloc. Stiu posesori de 0.9TCe care au in Bucuresti un consum intre 9 si 10l/100 km. Cam cat un Golf cu motor de 1.6 aspirat. Pe de alta parte stiu f bine un 1.2 TSI 105 CP pus pe o Jetta care consuma in Bucuresti intre 8 si 9 l/100 km. Adica putin mai mult decat consum eu cu un Colt de 1000 kg si 1124 cmc. Cred in acelasi timp ca e o problema de percepte. Toti stim ca f rar spre niciodata se poate sa "scoti" consumul dat de producator. Si multi raman dezamagiti pentru ca totusi se asteapta la asa ceva. Dar eu nu cred ca un 1.4 TSI 170 CP de ex., va avea in oras un consum mai mare fata de un 2500-3000 cmc de aceiasi putere.
    Au avut japonezii dreptate? Noile teste reale de consum vor înlocui motoarele mici turbo: "Consumă mai mult în viața reală decât cele aspirate"
  • O masura de bun simt, din moment ce doar o mana de oameni sunt direct raspunzatori de toata nebunia cu Dieselgate-ul. Oricum faptul ca nu vor fi concedieri si nu se vinde nici un brand, arata cat de solid este acest constructor.
    Costul uman al reparațiilor Dieselgate: VW nu concediază pe nimeni, dar elimină 25.000 de joburi în următorii 10 ani
  • Foarte frumos! Sincer. Imi place. Dar daca masina asta ar avea caroserie galvanizata si airbaguri cortina, ma jur ca as si cumpara-o. Dacia se incapataneaza sa ofere orice se poate oferi pe o asemenea masina, mai putin cele doua lucruri mult mai importante in opinia mea.
    Modificări în gama Dacia: Logan și Sandero primesc facelift și un motor nou, iar Duster are cutie automată EDC pe 1.5 dCi de 110 CP
  • Nu este nici o exagerare. Daca tu o vezi ca pe o exagerare, e treaba ta. Un Captur are garda mai mare fata de un Sandero. Si totusi Captur sta mai bine pe viraje. Deci explicatia trebuie cautata in alta parte. Asa si cu masinuta cu pricina. Nu uita ca foloseste multe chestii de la ACTUALUL Fiesta. Asa cum este si cazul lui Peugeot 301 cu platforma de 208. Dpdv tehnic Sandero foloseste motorul si cutia mai moderne. In rest vorbim de niste adaptari, ajustari si chestii vechi pentru ca pretul sa ramana redus. Totusi sa nu uitam pretul de la care porneste un Sandero.
    Test Drive Ford Ka+: Veriga lipsă
  • Este masina de clasa mica. My bad. Multumit? Si nu e masina de clasa compacta asa cum zici tu. Platforma este una antica folosita pe Clio de acum mai bine de 15 ani. Deci nici tu nu stii ce vorbesti. :))
    Test Drive Ford Ka+: Veriga lipsă
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău