• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @coco, informatiile din aceasta stire te contrazic. Si insusi Carlos G. spune ca Nissan poate profita de cunostintele de top ale lui Mitsu in anumite privinte. Oricum lucrurile se petrec cam repede fata de obicei. Adica Nissan profita de treaba asta la nici o jumatate de an de cand a preluat Mitsu. Ciudat. Primele modele facute de Renault-Nissan si Mercedes, la cat timp au aparut de cand batusera palma? Asta e o alta chestie care contrazice ce spui tu. Nissan abea astepta sa puna laba pe Mitsu. Modul cum decurg si cum au decurs lucrurile, o demonstreaza.
    Japonezii culeg roadele salvării: Nissan va utiliza sisteme plug-in hybrid de la Mitsubishi
  • Cand a aparut prima data stirea cum ca Renault-Nissan va cumpara Mitsubishi, am spus ca a dat norocul peste Alianta. Mi-au sarit atunci in cap niste aplaudici ai Aliantei care imi spuneau ca defapt nu e asa si ca Mitsubishi sa zica merci ca apuca ziua de maine. Eventual sa-si dea "nadragii"jos si sa se puna intr-o pozitie nefireasca in fata celor de la Alianta. Na belea! Cica Nissan are ce lua de la Mitsubishi. Niste sisteme hibrid de top in industria auto. Plus niste cunostinte despre pick up-uri. Si toate astea dupa ce i-a dat in gat cu noxele. Frumos lucrat! Sictir!
    Japonezii culeg roadele salvării: Nissan va utiliza sisteme plug-in hybrid de la Mitsubishi
  • "După Honda Accord, un alt sedan de segment mediu ar putea părăsi Europa din cauza vânzărilor în scădere și declinului acestei piețe. Este vorba despre Toyota Avensis." Ma uit la vanzarile lui Mondeo sau Passat in Europa si imi vine sa nu-i cred pe cei de la Toyota. Problema nu e neaparat la segmentul acesta, in sine. Ci la produsele oferite de o companie si cu care sunt obisnuiti (sau nu) europenii.
    După Honda Accord, un alt sedan japonez ar putea fi pensionat definitiv: Toyota Avensis
  • @mowgli: "@Dan&Lau, uite unde au ajuns. Alfa nu-si mai permite sa stea dupa clientii care le cumpara masinile cu inima. Alfa Romeo 159 si 166, Mito sau Giulietta n-au reusit mare lucru. Nu de fani au nevoie. Nici de pasionati. Au nevoie de mase, adica de oameni de rand pe care sa-i fure de la BMW, Mercedes si Audi." Teoretic ai dreptate. Practic nu cred. Si iti voi spune de ce. In momentul in care cobori stafeta, de la o imagine aparte, premium, spre ceva de volum, adica mai slab vazut de piata, inseamna sinucidere. Uita-te la (virgula) Lancia. A murit o data cu Thesis, care a fost ultimul lor produs de lux. Dupa care au fost niste Fiaturi mai aparte si apoi niste Chrysler-uri cu alta sigla. Uita-te la SAAB cum in Europa, asocierea cu Opel i-a fost fatala. Si ia exemplul lui VW, care foloseste multe chestii si pe Audi si totusi sunt percepute foarte diferit pe piata. Acum poate vei spune ca in cazul lui Alfa, nu este loc de asa ceva. Nu chiar. Nu uita ce este Alfa si ca are niste avantaje pe care nici o marca nu le va alea NICIODATA. Alfa este una din foarte putinele marci (sau poate chiar unica marca) ale carei masini te fac sa iti bata inima mai tare. Duce mecanica si ideea de automobil la rang de arta. O Alfa se cumpara si se conduce cu inima si detaliile ei te fac sa traiesti marca asta. Este o senzatie aparte cand pe ceasurile de bord scrie 'benzina" sau "aqua". Este ceva deosebit cand tii in mana volanul ala subtire, cand vezi acele ceasurilor de bord care se misca din pozitia verticala sau chiar cand vezi ca pielea de pe schimbator (care apropo, seamana cu un schimbator de masini de curse din anii '50) este prinsa cu o capsa. Te gandesti ca trebuie sa-ti cumperi niste manusi din piele pentru masina asta. Desigur, tot cu capsa. Ei bine, senzatia asta am trait-o anul trecut cand am condus un simplu Mito. Si iti dai seama ca in cazul Giuliei vorbim de o garda mult mai sus. Iar asta are pretul ei. Deci faptul ca Alfa mizeaza pe asa ceva, este foarte bine. Este drumul ei, format in multe zeci de ani, lumea asa o stie, altfel se pierde in anonimat. Schimbarea asta poate schimba inclusiv perceptia despre marca si poate scade increderea publicului in ea. Uita-te la PSA sau VW. Desi au avut si inca au probleme cu banii (desi nu se dau), NICODATA nu s-au gandit sa lase garda jos in privinta produselor oferite. Pastreaza aceiasi politica asa cum era acum 10-20 de ani. Iarta-ma ca m-am intins atat. Mi-am gasit omul serios cu care sa schimb o vorba si am luat-o razna. :)))
    Alfa Romeo Giulia a ajuns în România: preț de pornire de 38.000 de euro, multe motorizări și echipare generoasă
  • Nu e chiar asa. Cand te iei "la tranta"cu "greii"segmentului, trebuie sa te ridici la nivelul lor, inclusiv in privinta pretului. Alfa niciodata nu s-a vrut a fi un Fiat, adica o marca de volum. Ah, ca pot exista alternative, e alta discutie. Peste tot este asa. Si mai e o chestie. Inclusiv designul asta sofisticat si plin de pasiune care iti face inima sa bata mai tare, pe cei de la Alfa ii cam costa. La propriu. Cine intra in showroom-ul Alfa, are un buzunar 40-50000 de euro si e mai open mind, cred ca va cumpara asa ceva sau s-ar gandi serios sa cumpere asa ceva, in detrimentul unei nemtesti premium.
    Alfa Romeo Giulia a ajuns în România: preț de pornire de 38.000 de euro, multe motorizări și echipare generoasă
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău