• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Atata timp cat Mercedes si BMW nu zic ca Lexus plagiaza... eu nu cred ca se pune problema de asa ceva. Uite, cand a fost cazul lui Martin Motors cu modelul CEO, acum vreo 5 ani, BMW i-a dat in judecata pentru plagiat pentru ca masina aia semana foarte mult cu fostul BMW X5. Mai era Kia Opirus acum tot vreo 5-6 ani care din fata semana suspect de mult cu fosta generatie a Clasei E, iar Mercedes nu a zis nimic. Mai mult, gurile rele spun ca Opel Vectra model 2003 ar fi copiart cate ceva de la fosta generatie Avensis (vezi de exemplu forma farurilor). Faptul ca designul aminteste de o masina... da, nu e un lucru placut. Insa atata timp cat cel de la care se copiaza nu zice nimic, nu cred ca e ceva impardonabil.
    Noul Lexus LS - imagini oficiale cu nava amiral
  • SaabCuantic, hai sa traducem aceasta izolare cum ii zici tu, la nivelul domeniului auto:). Avem marci vechi, cu traditie, prestigiu, imagine, care s-au facut remarcate in motorsport (gen Alfa Romeo, Fiat, Renault, Ford etc.) si marci mai noi care sunt catalogate ca fiind la nivelul celor mai sus mentionate (precum Porsche, Honda,... SAAB etc.). marcile astea au in comun faptul ca au fost si uneori mai sunt recunoscute si apreciate pentru ceva in industria auto. La nivel...de tari sa zic asa:)) este si cazul Japoniei. faptul ca tara asta a fost candva izolata cam e 0 barat. Trecutul e trecut, e drept ca e placut sa ne mandrim cu el, insa prezentul si viitorul conteaza cel mai mult. Ca o concluzie, faptul ca aceasta marca Lexus nu are prestanta, imaginea, istoria lui Mercedes, BMW sau Audi nu inseamna ca nu poate fi un concurent redutabil pentru ei. uita-te la posesorii de Lexus, in general sunt (foarte) multumiti de masinile lor. Lexus de cand a aparut este tot undeva sus in statisticile de fiabilitate. Can Toyota a avut probleme cu franele in America, tocmai acolo vanzarile erau cele mai bune iar increderea in marca nu a scazut. Ca sa faci o masina de top nu iti trebuie, asa cum am spus, neaparat traditie in ale masinilor. Ci sa vrei asta si sa ai ingineri foarte buni.
    Noul Lexus LS - imagini oficiale cu nava amiral
  • @BMW: 1. Sunt situatii (si nu putine) cand Lexus este mai scump decat BMW, mai ales pe piata din SUA, acolo unde oricum imaginea Lexus este foarte buna. Deci procentul ala de 30-50% e cam umflat. pentru ca, desi probabil nu prea iti vine sa crezi, BMW stabileste preturile si in functie de preturile concurentei. Asa cum si altii si le stabilesc in functie de BMW. 2.Un motiv pentru care unii renunta la BMW pentru Lexus sunt cei ca tine. ;)
    Noul Lexus LS - imagini oficiale cu nava amiral
  • Am impresia ca incet dar sigur site-ul asta devine o gluma de site auto, mai ales datorita celor care nu stiu decat sa se certe care o are mai mare, mai tare, mai scula, mai rezistenta, mai "desteapta". Masina, ce credeati. Si revenind la topic, o masina cu o tehnica de top, o placere deosebita la condus pe sosea, insa in opinia mea prea scumpa chiar si pentru un BMW. In plus incearca sa impuste doi iepuri dintr-un foc: capabila on road si off road. Dar defapt este un compromis intre cele doua, pentru ca nu va avea tinuta de drum pe sosea ca un Seria 5 si nici nu va trece prin vaduri precum un Range Rover. Cam asa este masina asta in opinia mea. Insa, asa cum am zis, tehnic este impecabila. Tipic BMW pana la urma. Clar nu poti regreta o asemenea achizitie. dar totusi, de ce ai face-o? Probabil pentru impresie si prestanta.
    Egoistul indecis
  • Eu nu am zis ca nu mi-as lua o japoneza pentru ca ar fi masini proaste. Am zis in penultimul comentariu de ce. La condus intr-o "nemteasca" te simti mai bine. Si vorba celor de la Top Gear, japonezii sunt dependenti de fiabilitate, insa uneori poate sa te plictiseasca. Umblarea prin motor poate avea si ea farmecul ei. :)) Parerea mea e ca masinile japoneze sunt o afacere foarte buna la mana a doua, mai ales atunci cand nu au un portofel "gras". Pentru ca sunt masini fiabile, iar imaginea de marca mult mai slaba decat a masinilor nemtesti loveste puternic in pretul sh. Sincer sa fiu as da oricand 3500 de euro pe un Yaris de 8 ani, mult mai posibil cu km reali, decat pe un Polo de vreo 10 ani cel putin si cu un trecut cam incert. Sau vreo 4000 pe un Colt de 1.3 95 CP cu vreo 70-80000 de km decat pe un Polo de 1.4 de 75CP si destul de mult peste 100000 de km. Dar sa dau 15-20000 pe o japoneza... poate Honda Accord. De la nivelul asta de pret masinile au km mai putin, iar acea fiabilitate japoneza se simte mai tarziu, deci in opinia mea nu prea se vede avantajul lor. Ori in primele doua cazuri poti sa-ti dai seama de el si dupa nici un an. :)
    Toyota Auris - imagini cu exteriorul şi interiorul noii generaţii
Pagina
12345...274275276...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău