• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Mi-am amintit o chestie. In martie sau aprilie cand am fost la mecanic sa schimb cureaua de accesorii (un tip care se ocupa doar de masini nemtesti), avea in service un Passat cu celebrul 2.0 TDI 140 CP, fabricatie 2008. Tot bordul era pom de Craciun. L-am intrebat pe mecanic ce are de face in halul ala si imi spune sec "dar ce nu are... pai luna trecuta mai bine de jumatate din profit l-am facut cu VW si interesat, cu motoarele diesel de la Opel". Si l-am intrebat daca pana acum a avut pe cineva cu japoneze si mi-a zis ca doar chestii simple... un bec, o bucsa, placute de frana, un ulei... Si nu este singurul pe care l-m auzit ca spune asa. Concluziile le trage fiecare. Dar eu mi-am facut o parere... tipul este foarte unoscut pe forumul monomarca VW, a desfacut foarte multe motoare si mai toti au fost multumiti. Mai mult, prepara si masini pentru raliuri si off road extrem. Deci eu cred ca stie ce vorbeste. Cu toate astea, daca mi-as lua o japoneza? Hmm, nu stiu (vezi mai sus de ce). Poate doar atunci cand intr-o Corolla ma voi simti la drum lung ca intr-un Golf sau Focus. :p
    Toyota Auris - imagini cu exteriorul şi interiorul noii generaţii
  • Dane, ideea e ca nu are japonezul doua capete sa faca el masini fiabile. Ci modul cum percepe neamtul si japonezil ideea de masina. Neamtul sa gandeste ca trebuie sa faca bani si din service, sunt piese construite care sa cedeze dupa un numar de km. Evident pot fi si exceptii. Japonezul nu prea se gandeste la asta. Din cauza asta se pot parcurge multi km fara probleme cu masinile lui. mai gandeste-te la un aspect: japonezii au invadat doua piete foarte marci care aveau marci proprii, ma refer la SUA si Europa. Trebuia sa se bazeze pe ceva ca sa isi creeze o imagine. Si apropo, cate Opeluri ai vazut in stare perfecta cu peste 500000 de km? Eu sincer am vazut doar doua: un Omega de prin '97 (masina unei firme si tot diesel) si o Vectra B din '96-'97 sau ceva de genul asta. Tu ai vazut unu. Ori japoneze am vazut mult ma multe.
    Toyota Auris - imagini cu exteriorul şi interiorul noii generaţii
  • Domnilor, stiti care e principalul avantaj al japonezelor in general? Faptul ca mizeaza pe fiabilitate. Si sunt fiabile, cine contesta asta inseamna ca nu stie ce inseamna o masina japoneza. Dar in ceea ce priveste tinuta de drum, confortul, finisajele, poate si siguranta, placerea la drum lung cred ca cei mai buni sunt nemtii. Aici este cheia, nemtii mizeaza pe niste lucruri "palpabile" cand te urci in masinile lor si cand le conduci. Stiu sa se faca mai... placute. Iar la japonezi, pe ceea ce mizeaza vezi dupa vreo 100-150 000 de km cel putin, atunci cand acea fiabilitate remarcabila se va vedea. Ca pana acolo merg perfect cam toate masinile, indiferent de marca. Si ca isa ti dau un exemplu concret, de cand a aparut, din 2005, mi-a placut foarte mult Mitsubishi Colt. De atunci este considerata o masina foarte fiabila. Am fost la un drive test anul trecut cu un Colt 1.3 95 CP benzina. Varul meu are o Corolla Sedan (ca sa vezi, cumparata la recomandarea mea). Este foarte multumit de ea, nu a bagat niciun leu, nici macar un bec nu s-a ars in 5 ani de cand are masina. Dar lipseste ceva care sa iti faca plecere sa o conduci sute de km. Este o masina... cam monotona daca ma intelegi. Ei bine, la drum lung Beetle-ul meu imi place mai mult. E mai confortabil, scaune mai bine profilate, insonorizare mai buna, simti mereu ce se intampla cu masina, sistemul audio este mai bun etc. Singurele lucruri pe care le-am schimat au fost niste becuri si acum 500 de km, cureaua de accesorii. Lucruri marunte in opinia mea.Am aproape 50000 de km.
    Toyota Auris - imagini cu exteriorul şi interiorul noii generaţii
  • Dane, mereu am fost de parere ca nu are importanta cine ce a inventat, ci faptul ca au preluat toti constructorii acele lucruri, fie ca e vorba de dieseluri common rail sau de ESP de exemplu. Atata timp cat constructorii nu au zis nimic niciodata de faptul ca unii le-au "copiat" inventiile, nu mi se pare normal sa vine un asa zis cunoscator sa spuna ca constructorul x e un nemernic pentru ca a copiat. Toata lumea copiaza de la toata lumea si nu doar in industria auto.
    Toyota Auris - imagini cu exteriorul şi interiorul noii generaţii
  • Kumite, inainte de toate motivul pentru care Suzuki are vanzari slabe in Romania se datoreaza imaginii de marca proaste pe care o are la noi. Inclusiv Hyundai e vazuta mai bine. Iar in privinta dieselurilor putini sunt cei care se pot pune cu Fiat. Daca VAG are TDI-uri pana la V12 nu inseamna ca sunt mai cu mot, ci ca piata vrea masini cu astfel de motoare. Cat despre tehnologia hibrida, am o intrebare pentru cei care critica Toyota: cam ce facea concurenta acum 20 ani cand Toyota avea in proiect Prius 1? Era cineva care sa se gandeasca la asa ceva? Ah, nu. S-au gandit cand si-au dat seama ca tehnolgia asta in 5-6 ani va prinde si atunci s-au pus si europenii pe treaba la asa ceva, cu Renault in frunte, care vine si spune ca va reinventa segmentul hibridelor cu masini precum Fluence Hibrid. Si cand te gadesti ca sunt unii care spun ca japonezii nu stiu decat sa copieze. Culmea, au avut si ei inventii importante (motorul renesis va spune ceva?, airbagul pentru genunchii soferului, motoarele aspirate la care unii constructori inca mai viseaza, sa mai spun ceva de LandCruiser, Patrol sau Pajero, WRX STI sau Lancer EVO, Honda S2000, primele locuri ani de zile in mai toate statisticile de fiabilitate etc, etc.) Japonezii au alte capitole la care nu stau chiar bine si sunt trasj in jos, insa eu zic sa nu aruncam cu noroi fara sa stim concret de ce o facem.
    Toyota Auris - imagini cu exteriorul şi interiorul noii generaţii
Pagina
12345...275276277...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău