• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Cred ca se poate discuta doar despre design in cazul de fata. Iar in cazul asta... nu prea imi place. Mazda 3 arata mai bine. Cel putin asta e parerea mea.
    Toyota Auris - imagini cu exteriorul şi interiorul noii generaţii
  • C-G-C, cam asa e. Pe de alta parte, masinile astea au fost concepute la comun, iar apoi fiecare si le-a vandut cum a stiut mai bine. C1 are cel mai mic pret de pornire, insa in standard nu are nici macar servodirectie. Aygo este mai scump, insa si dotarea standard e ceva mai buna (gen aer conditionat, sistem audio sau geamuri electrice - din start astea sunt peste 1000 de euro). In plus garantia e ceva mai mare. iar in privinta fiabilitatii, chit ca asa cum a mai spus cineva mai pica un ambreiaj pe la 50-60000 de km sau mai intra apa prin spate, s-a dovedit o masina fiabila. Totusi sunt si puncte forte: motorul ala a fost considerat multi ani cel mai bun din clasa, spatiu (era la apartie) bun pentru clasa asta, ABS si airbaguri frontale standard la clasa mini acum 7 ani cine mai oferea, caroserie galvarizata... Ideea e ca daca trageai linie masinutele astea aveau si destule calitati. O dovada ca au fost niste masinute reusite, VAG s-a inspirat din ele cand a proiectat pe Up! si ceilalti 2. Dar noua in momentul asta... nu stiu daca mai renteaza vreunul din tripletii PSA-Toyota. Pentru ca, asa cum am mai zis, concurenta e la un pas in fata... in 7 ani s-au schimbat multe in clasa asta. @Am avut... .6.5 in oras, mers lejer... nu stiu ce sa spun, nu mi se pare mare. Iar un consum mediu dla drum intins de 5.2 sincer mi se pare ok. Din cate stiu nu se ofera standard computer de bord. Sau am uitat eu?
    Eco Mandarina
  • Cel care a avut... ai avut Aygo sau 107? Te intreb pentru ca ambreiajul pica mai repede la 107 si C1, desi se spune ca este acelasi producator... mda, cam ciudat. Iar aia cu apa inauntrua e din ciclul "asa face toate". Am mai auzit si eu din astea la micuti. O alta chestie, butonul de la avarii se crapa usor. Oricum ce ai spus tu acolo fac parte din problemele generale ale micutilor, asa cum fiecare masina are slabiciunile ei (sti tu, nobody is perfect). Dar in privinta consumului... eu stiu ca intr-un oras ca Bucurestiul ia undeva in jur de 7 l/100 maxim. In afara unii se lauda ca au mers si cu 4.5 l/100 km si nu au menajat-o.
    Eco Mandarina
  • Ah, ma scuzati pentru limbajul impulsiv pe care v-am facut sa-l prezentati. Am crezut ca dvs va refereati ma mine. Imi cer scuze ca am indraznit sa ma leg de dvs in conditiile in care tocmai scrisesem si eu de VW Up! si nu ati precizat concret la cine va referiti. Dar cred ca pot sa ma cred cum vreau, la fel cum va puteti crede si dvs. ;)
    Eco Mandarina
  • Vechea poveste... Twingo. Amice nu iti convine ce scriu, nu mai citi ;)
    Eco Mandarina
Pagina
12345...276277278...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău