• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Ah, inca ceva: Automarket, Aygo are autonomie de aproape 600 de km, cum?... urban, extraurban, combinat, cu aerul conditionat pornit, oprit, ce trafic? Ok, nu ma intereseaza testele de consum la mililitru, dar nu ati precizat cum v-ati dat seama de autonomia aia.
    Eco Mandarina
  • Masinuta din care s-a inspirat unul din cele mai bune modele ale clasei mini la ora actuala, VW Up! si fratii lui, a cam imbatranit. Mai mult, fata de 107 ci C1, Aygo a avut mereu dezavantajul pretului mai mai mare cu cel putin 1000 de euro. Ori la niste masini ieftine asta se simte la portofel. Sa nu uitam totusi ca tripletii sunt pe piata de prin 2005, iar concurenta si-a lansat masinile de clasa mini in urma cu cel mult 3-4 ani. Si asta se simte.
    Eco Mandarina
  • Amice, daca producatorii ar tine cont de ce se scrie pe forumuri, s-ar lasa de construit masini pentru ca i-ar depasi :)) Asta e valabil si pentru cineva care spunea sa ne uitam pe forumuri sa vedem cat de petarda e Skoda. Pe forumurile monomarca multe masini sunt praf :))
    Drept la ţintă
  • Tipic Mazda 6: eleganta, poate cel putin la fel de fiabila ca pana acum si cu o imagine slaba in Romania. Motiv pentru care va fi un chilipir la mana a doua, in general la fel ca orice japoneza.
    Mazda6 - primele imagini şi informaţii ale noii generaţii
  • Antonny, zi-mi si mie ce lagaturi a avut Volvo cu VW de-a lungul timpului. Si asta ti-o spun din postura unuia care apreciaza de mult timp marca Volvo. Revenind la subiectul din stire, probabil ca ar fi o miscare inteligenta. Proton e o marca foarte cunoscuta in Asia. Iar VW si-ar putea consolida imaginea si pozitia in zona. Pe de alta parte, Proton este o marca mai ieftina decat Skoda, iar VW ar putea sa o faca un concurent pentru Dacia, datorita faptului ca in mare Proton este considerata o marca ieftina. Iar adaptarea ei la segmentul low cost in Euroa ar fi mai usoara. Dar deja asta ar fi o alt poveste.
    Volkswagen ar putea cumpăra marca Proton, deţinătorul Lotus
Pagina
12345...277278279...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău