• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Comparatia cu IQ nu isi are rostul. E cu totul alta masina. Daca vrei sa compari cu ceva de la Toyota aceea e Aygo. Si revenind la masinuta din stire, pare interesanta... imi place cum arata si tehnic Opel promite ca va fi bine. Aminteste putin de 500 insa nu e tocmai un lucru rau, Fiat 500 cel putin in opinia mea arata foarte bine. Pe principiul denumirii Adam, astept sa apara VW Adolf :)))
    Opel Adam - fotografii şi detalii oficiale
  • Stiti care e faza cea mai tare la "broasca"? Faptul ca a stat la baza companiei Porsche, radacinile lui 911 sunt tocmai acesta "broasca". Si tot aceasta "broasca" este si in prezent sub forma unei masini lifestyle si un omagiu adus modelului care a facut cunoscuta marca VW in lume. As vrea sa fac o mica paranteza si sa spun ca, in cazul in care nu stiati, dupa al doilea Razboi Mondial uzinele Wolsburg au fost luate de englezi si nu prea au fost incatati de Beetle. Motiv pentru care au zis ca dau uzina nemtlor ca n-au ce face cu ea. Nemtii si-au vazut de treaba, au continuat productia, Beetle se vindea tot mai bine si ghici ce: in '59 englezii incep sa produca Mini, concurent direct pentru Beetle. Motiv pentru care as vrea sa va intreb: cate modele pastreaza aceiasi denumire sau amintesc de masini care au facut istorie acum... hai sa nu zicem 50 de ani... sa zicem 30. In minte imi mai vin acum doar 2: BMW (Mini) si Fiat (500). Poate uitati cati si-au schimbat denimirile modelelor de-a lungul generatiilor, cat si designul. Pastrarea denumirii si anumitor caracteristici estetice inseamna omagiu, resprect si ducerea mai departe a increderii si traditiei pe care piata si-a facut-o pana in acel moment. Asta e o chestie e care nu ma astept sa inteleaga oricine (defap nu cred ca va intelege cineva mesajul asta- sincer nici nu am pretentia). Pentru cel care spunea de Renault-Nissan. Omiti un lucru important: acolo e vorba de alianta. Nissan este coordonat de Renault pana la un punct. Si invers. Nu poti spune de exemplu ca Infiniti are vreo legatura directa cu Renault, asa cum nici Nissan 370Z sau Pathfinder de exemplu nu au. Intelegi ideea?:) Ori aceasta "mizerie" numita VW detine Seat, Skoda, Audi, Lamborghini, Bugatti, Bentley mai nou tot mai mult din Porsche si este actionar majoritar la MAN, care la randul ei detine Scania. Deci practic VW este in stare sa-si bage mainile pe oriunde, fie ca VW Up!, fie ca e Lamboghini Aventador LP700, fie ca e un Bentley Mulsanne. Dovada e ca undeva va fi mereu o sigla VW ascunsa... evident unii inteleg ca asta inseamna VW= Bentley, Audi, Lamborghini etc... Si inca ceva referitor la traditii: mai nou toti se lauda cu motoare mici supraalimentate. Parca primii care au oferit asa ceva in serie mare a fost VW (1.4 TSI- ca sa vezi, asta parca este considerat un exemplu de motor bun - vezi clasamentele din fiecare an de la Engine of the Year). Asta se intampla in 2005. Cand au inceput sa ofere Ford, Opel, Renault, Peugeot etc. motoare asemanatoare? Parca acum cel mult 2 ani. Iar acele TDI-uri mancatoare de ulei si injectoare picate cum le place unora sa zica... de bine, de rau s-a demonstrat ca se pot parcurge muuulte sute de mii de km destul de usor, inca din 1989 de cand au aparut. E drept insa ca cei care au implementat tehnologia asta prima data, a fost Fiat in 1986. Ce dieseluri avea concurenta pe-aunci? Ca Opel si-a revenit cu motoarele diesel dupa ce a colaborat cu Fiat (cele de Isuzu nicioadata nu au fost catalogate ca fiind o referinta), iar Ford dupa ce a colaborat cu PSA. Ar mai fi de spus, dar deja unii incep sa creada ca sunt un "pupincurist" al nemtilor. Nu ar fi vorba de, cum se bat unii cu pumnul in piept pe-aici, cultura auto.
    Volkswagen este pe val: 2.79 milioane de maşini vândute în 6 luni
  • Tocmai mi-am amintit ce spuneau unii despre Renault, cum ca ar avea vanzari spectaculase. Chiar nu are rost sa le explici ceva... nu inteleg, nu vor sa inteleaga sau nu trebuie sa inteleaga. Nu e VW brandul cei mai "smecher" insa la vanzari sunt tot sus de cand a venit criza. Si nu uitati ca masinile lor de buget sunt de vreo 2-3 luni pe piata. Ma refer la VW Up!.
    Volkswagen este pe val: 2.79 milioane de maşini vândute în 6 luni
  • O masina tipic Dacia: simpla, robusta, spatiosa, fara pretentii prea mari de confort sau calitate. O masina ieftina care isi face foarte bine treaba pentru care a fost conceputa.
    Spaţiul de lucru
  • Da, sunt de acord cu Avantgarde. Jetta de exemplu are un pret extrem de umflat si nu are nici cel mai mic rost sa te uiti la ea, de dorit nici nu poate fi vorba. Ce, aia e masina? Fluence e mult mai masina.
    Renault Fluence Sport - versiune de 180 de cai pentru Argentina
Pagina
12345...284285286...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău