• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • SaaBCuantic, sincer singurele mari inovatii care se duc automobilelor in opinia mea sunt cele in domeniul sigurantei. Pentru ca principiul de functionare al unui automobil este acelasi de mai bine de 100 de ani, doar ca a fost constant imbunatatit. Atata tot. De tehnologii alternative se vorbeste inca din anii '20, prima masina electrica a aparut in Franta la inceputul lui 1900 (avea cate un motor electric la fiecare roata). S-a dovedit ca sistemele de siguranta nu stirbesc placerea de a conduce, nu devii dependent de ele si isi fac aparitia doar atunci cand chiar este nevoie. Uite ESP-ul de exemplu, nu intra tot timpul in functiune, se poate si decupla, ABS-ul la fel, sistemul Pre Safe a lui Mercedes nu inchide trapa si geamurile si nici nu strage centurile doar atunci cand nu mai este nimic de facut, airbagurile nu se declanseaza decat atunci cand trebuie. Deci sistemele astea mai bine zis "vegheaza" sa te protejeze. In opinia mea ce fac Volvo si Mercedes inseamna cercetari in domeniul sigurantei, nu 5 stele EuroNCAP si lauda unora cum ca "suntem clar cei mai buni".
    Volvo pregăteşte patru noi sisteme de siguranţă pentru eliminarea accidentelor mortale
  • Mircea, e suficient sa vezi linia de design pe care merge VW pentru modelul Golf de muuulti ani si poti deduce cam cum va arata. VW nu face cu Golf cum a facut Renault cu Megane, Opel cu Astra, Citroen cu C4 sau Ford cu Focus, atunci cand le-a schimbat designul total de la o generatie la alta. Iar in privinta motoarelor, atunci cand s-a trecut de exemplu de la Golf V la Golf VI motoarele s-au cam pastrat. Bine... era si firesc, VW tocmai isi lansase noile motoare. Iar motoarele care sunt acum pe Golf s-au dovedit a fi bune... si conform traditiei e posibil ca VW sa nu faca modificari prea mari.
    A şaptea generaţie Volkswagen Golf ajunge în showroom în noiembrie
  • Cei care zic ca VW lanseza un Golf din 3 in 3 ani sau din 4 in 4 ani, oare au sesizat ca de-a lungul timpului Golf nu a avut aproape niciodata un facelift? S-au intrebat vreodata de ce? Un facelift adus unui model actual, plus imbunatatirea tehnicii si un design nu foarte diferit duce la o noua generati in ograda VW. Cam asta e artificiul prin care VW Golf seamana mult intre generatii. Si nu e neaparat un lucru rau, piata il accepta foarte bine asa. Motiv pentru care... de ce sa aduci design inovator cand oricum conservatorismul pe care te bazezi ca identitate, merge?
    A şaptea generaţie Volkswagen Golf ajunge în showroom în noiembrie
  • Mda, cam asa e. In zilele noastre poate ca isi pot cumpara un Logan.
    Volkswagen este pe val: 2.79 milioane de maşini vândute în 6 luni
  • Aveam de gand sa scriu ceva legat de stirea asta. Insa cand am vazut ce e pe-aici... las-o balta. Sincer nu ma asteptam la un asa comportament sau limbaj de stadion din partea voastra, cel putin nu pe site-ul asta.
    Ford amână lansarea noii generaţii Mondeo în Europa
Pagina
12345...283284285...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău