• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • SaabCuantic, cred ca vedem lucrurile destul de diferit. Sistemele de siguranta si siguranta in general, isi are limitele ei, in orice domeniu. Faptul ca Volvo este un pionier in ceea ce priveste siguranta si a pus aste de multe ori mai presus de orice ma face sa cred ca aceasta mortalitate 0 p care Volvo tot spune ca si-o doreste poate ca pana la urma se va indeplini. DAAAR asta nu inseamna ca orice ar fi sa te bazezi pe o masina. Iar acea educatie rutiera se face... nu ca afara dar crede-ma ca se face. Problema eu totusi o vad in toti "soferii exceptionali" care iau permis pe banda rulanta si cand se urca la volan se incurca in pedale, se pierde, nu stie ca trebuie sa anticipeze traficul, nu stie ce e aia frana de motor. Eu aici cred ca e problema, iar inginerii Volvo degeaba isi vor toci creierii sa faca ei o masina 100% daca taranul tot taran ramane. E de apreciat vointa lor, insa nu pot ace minuni...
    Volvo pregăteşte patru noi sisteme de siguranţă pentru eliminarea accidentelor mortale
  • Cred ca Seat in acest moment este singura marca de pe piata care nu are niciun pic de identitate a marcii. Comparati designul de exemplu intre cel al masinii asteia si cel al Ibizei, al viitorului Toledo, ca sa nu mai zic de Exeo. Sunt masini care parca sunt facute de cu totul alti producatori fiecare. Nimeni nu spune ca trebue sa semene nici prea mult (multi de exemplu faceau confuzie intre fosta generatie Toledo si Leon... nici asa nu ea bine), insa nici cum este acum nu prea e bine. Poate ca masina va fi buna, poate ca se va vinde mai bine, insa ce a facut VAG acum, in opinia mea inseamna disperare. Faptul ca masina asta seamana destul de putin cu Ibiza eu zic ca putem trage doua concluzii: -designul Ibizei nu prinde si poate fi considerat oricum, numai nu sportiv -totusi VAG nu se lasa, nu vrea sa renunte la Seat si incearca altceva, adica un design de tipul aceste masini. VAG stie ca marca asta are potential, stie ca ceva nu este in regula si aici e vorba de o problema interna in cadrul grupului, o problema de valorificare a unui produs... numit Seat. Este bine ca totusi e constient de asta si nu isi... scuzati expresia, baga picioarele si o vinde. Unii ca GM o vindeau de acum 3-4 ani.
    Seat Leon - primele imagini cu a treia generație a compactei spaniole
  • Poate si pentru ca are (probabil) cea mai buna imagine de marca dintre toti concurentii directi.
    A şaptea generaţie Volkswagen Golf ajunge în showroom în noiembrie
  • Asa ceva am vazut sa faca doar James May la Top Gear.:)) Doar ca treaba aia probabil ca era regizata... nu credeam ca se poate intampla si in realitate :))))
    Ricardo Russo face o greşeală de începător şi sărbătoreşte victoria cu un tur mai devreme
  • Daca tii cont de puterea motorului si nivelul de dotari nu este un pret exagerat de mare fata de concureta directa (gen Focus sau Golf... Kia zice ca astia ii sunt concurentii principali). In plus s-a dovedit ca marca asta ofera si fiabilitate. Increderea in marca a inceput trepat sa creasca... asta a cam crescut si preturile fata de generatia pecedenta.
    Kia Cee'd pleacă de la 14.856 euro pe piaţa din România
Pagina
12345...282283284...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău