• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Bine mai ca ii dati voi, fani Renault lectii de jurnalism lui Sebastian Toma. Daca cei de la Automarket "pupau in teava de esapament" Magane-ul asta erau adevarati jurnalisti. Baiatul asta nu spune ca Masina e slaba, dar voi nu prea intelegeti decat stele si clasament final cand vedeti un drive test. De citit si mai ales de inteles, mai greu. Masina asta nu este una sport, asa ca performantele dinamice nu sunt chiar o prioritate. Vorbim cumva de Megane RS, Mazda 3 MPS sau Focus RS? Este vorba de o masina de famile care nu e gandita sa "manance asfaltul" cand ii dai "blana". Asa ca performantele dinamice sunt mai putin importante decat consumul de exemplu, unde Megane se pare a sta cel mai bine din segment. Si daca te concoleaza cu ceva, sunt masini care la drive test ies mai mereu pe la mijloc sau ultimele, dar se dovedesc a fi mult mai fiabile si mai ieftine. Ori asta eu zic ca conteaza mai mult decat 0-100 km/h si viteza maxima. Pentru ca repet, in cazul de fata, nu vorbim de masini gandite sa fie devoratoare de kilometri cu peste 200 km/h. Intelegi?;)
    Ultimul suflu
  • Probabil nu te-ai uitat cu atentie: avem Hyundai i30 de 1.6 (128 si 110 CP), Focus 1.6 TDCI (115 CP), Mazda 3 CD116 (tot motor de 1.6) . In rest cam ai dreptate.
    Ultimul suflu
  • Eu niciodata nu am inteles de ce actuala generatie Note a avut vanzari atat de slabe in Europa. Chiar era o masina buna, o alternativa buna la Opel Meriva. Cunosc o singura prsoana care a avut masina asta pana cand a intrat un "inteligent" in el si i-a facut masina dauna totala. A fost foarte multumit de ea, chiar era o masina fiabila. Si din cate am mai citit pareri le posesorilor masinuta asta era destul de solida si nu se sctrica mare lucru. Ma gandsc pe de alta parte ca nici Nissan nu s-a obosit prea tare sa-i faca reclama in Europa, pentru ca e o masina foarte putin cunoscuta. Sper sa se schimbe lucrurile cu generatia asta. Mie sincer imi plac astfel de masini.
    Nissan Note - primele imagini şi detalii ale noii generaţii
  • Mi se pare o nota cinstita. Cam ce spune Sebastian Toma am incercat de atatea ori a spun si eu. dar ce sa-i faci, daca spui ceva (ce nu trebuie in opinia unora despre Renault) este un demagog care uraste marca asta. Interesanta gandire. Megane 3 s-a dovedit ca este o masina fiabila care cand a aparut cam era referinta segmenutului. A fost o evolutie in fata concurentei si un pas mare pentru Renault fata de Megane 2, insa intre timp concurenta a evoluat si ea. A se observa ca masinile care au punctaj mai bun sunt mai noi pe piata decat Megane 3. Sa vedem urmatoarea ce va putea.
    Ultimul suflu
  • In primul rand este stiut faptul ca Mercedes lucreaza de zori la viitoarea Clasa S. Deci faptul ca Seria 7 va veni la un an dupa Clasa S e posibil sa insemne si o analiza a viitoarei Clase S in 2014. Si in al doilea rand stati linistiti: nu are cum motorul asta sa fie varful de gama. Va fi o diferenta prea mare fata de Audi si Mercedes, lucru pe care BMW nu il va accepta. Mai ales ca BMW inseamna si sportivitate. In plus mai e si chestia aia psihologica cu 500 CP
    BMW pregătește M770ix - o versiune de top pentru 2015
Pagina
12345...281282283...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău