• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Off topic, imi cer scuze: faptul ca am un VW nu inseamna ca sunt fan. Inainte de toate mi-am o masina pe care mi-am permis-o si asa a fost conjunctura(am mai zis... masina de 2 ani, carte service la zi, 25000 de km absolut reali, la jumatate de pret decat fusese noua). nBu am bagat un leu in afara de consumabile si s-a dovedit a fi o masina fiabil si solida... nu bate, troncane sau scartaie nimic de cand am luat-o. Dar asta nu inseamna ca doar VW stie sa faca masini.
    Volvo pregăteşte patru noi sisteme de siguranţă pentru eliminarea accidentelor mortale
  • Daca toate Renaulturile ar fi atat de bune precum cele RS, oare s-ar mai uita cineva la VW?:))
    Liniuţă hot hatch: Opel Astra OPC vs. Renault Megane RS 265 Cup
  • Probabil ca nici Mercedes nu a stiut ce a vrut defapt cu Clasa R. Era o masina de lux si buna,tipica Mercedes dealtfel, insa arata ciudat si era extrem de scumpa. Mai mult, nu era chiar o masina 4x4 cum pretindea Mercedes si nici nu avea modularitatea unui monovolum. Nici nu se apropia de modularitatea lui Espace de exemplu. Era o masina mare, luxoasa si spatioasa care era o placere la drum lung. Insa asta putea sa faca foarte usor si Clasa E de exemplu. Ideea lui Audi nu e rea. Dar trebuie sa ia in calcul ca in perioada asta monovolumele nu prea se vand.
    Audi analizează posibilitatea dezvoltării unui monovolum
  • @io, dar pedalier din aluminiu, scaune sport tip RS, climatizare automata pe 2 zone, oglinzi rabatabile electric, keyless entry, usb, aste nu sunt dotari de fitze? Mai, da-o-n 'colo! e mai fitza un senzor si camera video pt marsarier decat pedalier din aluminiu... Masina asta nu e una sport.
    Ultimul suflu
  • @27-10-82, ai dreptate si iti multumesc: inca o dovada a faptului ca Renault are preturi mai mici decat concurenta directa, mai ales daca ne referin la masini mai ieftine precum Clio. Chestia asta m-am chinuit sa o spun de mult timp, insa unii nu vor sa inteleaga ca preturile mai mici decat concurenta directa sau preturi foarte apropiate, dar dotari mai bune si/sau motor mai puternic fac parte din politica de marketing Renault (ex: Polo porneste de la un motor de 60 CP, dotari mai putine fata de cel mai ieftn Clio care are 75CP. La fel si Fiesta). Este o modalitate importanta de a vinde, pentru ca toti ne dorim, cat mai mult si cat mai ieftin. Asa se procedeaza si in cazul Dacia. Altii care mai procedeaza asa sunt coreenii Fiat. Revenind la masinuta, desi nu pot sa ma pronunt prea tare in privinta designului pana nu o vad, este clar ceva foarte diferit, ceva nou in acest segment. Comparand cu Polo, masina asta arata fenomenal. Ah, si inca ceva: mi se pare absurd sa o critici ca nu are aer conditionat sau geamuri electrice in standard. Le vrei si pe-asta? Baga mana in buzunar, insa nu te cauta la fel de mult precum pentru un Polo, pentru ca nu e cazul. Fiabilitatea a demonstrat ca Renault e pe drumul cel bun. Clio 3 a fost o masina fiabila, la fel si Megane, dar sper ca masina asta sa fie mai sus de cele doua. Pentru ca, desi unii nu vor sa recunoasta, repet, desi se vede o evolutie a fiabilitatii la Renault, pana la "greii" concurenti (gen Polo,Fiesta, poate si 208) mai e ceva de munca. Nu mult, insa mai e. De restul comentariilor nu ma leg.. nu sunt fan can-can.
    Renault Clio, în Romania de la 10.200 euro
Pagina
12345...280281282...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău