• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Lasand la o parte discutiile de mai sus, eu sunt curios daca Fiat va mentine la fel pretul de vanzare. Pentru ca daca ar creste pretul masinilor cu 2-300 de euro sa zicem pentru Panda si cu aprox 4-500 pentru Bravo sau Giulietta ar fi exact acelasi lucru. Adica diferenta asta de bani ar insemna tocmai combustibilul ala mai ieftin. Intelegeti ideea? Insa dpdv managerial e o idee iteligenta, dpdv social cam e praf in ochi pentru viitorii cuparatori care cred asta. Deci Automarket, v-as sugera sa urmariti daca preturilor masinilor grupului Fiat in Italia vor creste. Chiar va rog. Si sa ne spuneti si noua :)
    Italia: benzină la un euro pentru cumpărătorii mărcilor Fiat, Lancia, Alfa Romeo şi Jeep
  • Sper ca unul din avantajele viitorului XC90 sa fie fiabilitatea. Din punctul asta de vedere XC90 a acam avut probleme. Pacat, pentru ca masina in esenta era una reusita (ca tinuta de drum, confort, siguranta sau ergonomie).
    Volvo XC90 primeşte un succesor mai luxos în 2014
  • Adi, clasamentul asta daca ai fi citit cu atentie, nu inseamna doar fiabilitate si performanta a unei masini... nu conteaza in cazul asta M5 sau AMG. Inseamna inclusiv modul cum a fost tratat clientul de cei de la service, pretul reviziilor, reteaua de service, durata de livrare a pieselor de schimb etc. Ori scuza-ma, poate ca nu se compara Anglia cu Romania, dar eu consultanti vanzari ai infumurati ca la VW pe bune ca nu am vazut la nicio alta marca. Daca intri in showroom te trateaza de parca ai merge la cersit dupa o masina.
    JD POWER Marea Britanie: Jaguar este cea mai apreciată marcă, Kia Sportage câştigă la modele
  • Lucci, nu inteleg ce nu intelegi. Nu te obliga nimeni sa dai 18000 de euro. Asa cum si un Passat de exemplu poate sa coste 22-23000 de euro asa poate ajunge si la 35-40000. E vorba de dotari si motorizare, Asa e si cazul lui 208. Modelul de aici NU este unul de baza. Pretul de pornire e cam 11000 de euro, asa cum este si al lui Polo sau Fiesta. Ori masina din test nu se compara cu asa ceva. Evident ca pe masura ce adaugi un motor mai performant, dotari mai multe si pretul va creste. Este valabil pentru orice masina, de la Logan si pana la Rolls Royce.
    Restart
  • Daca ati fi urmarit clasamentul asta si in urma cu cativa ani ati fi vazut ca de la un an la altul Jaguar era clasat tot mai sus. Deci faptul ca acum e pe primul loc pe mine nu ma mira. Cum nu ma mira mai nimic din clasamentul asta: o clasare generala buna a constructorilor japonezi, Volvo apreciat in continuare (ce englezi cretini, ce romani destepti), Renalut vazut bine doar in ochii unor fanatici si un Peugeot clasat mai bine decat Renault, din nou in ciuda unor fanatici. Interesanta ar fi totusi pozitia lui Chevrolet. Nu m-as mira daca un aport l-ar avea si faptul ca marca asta a folosit-o Top Gear pentru amuzament. O alta chestie interesanta e faptul ca Jaguar si Land Rover au inceput sa fie apreciate tot mai mult dupa ce le-a vandut Ford.
    JD POWER Marea Britanie: Jaguar este cea mai apreciată marcă, Kia Sportage câştigă la modele
Pagina
12345...305306307...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău