• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Lasa, sa nu le plangem de mila (majoritatii) motociclistilor. De slalomul pe care l-a facut ala cu motorul si cu acceleratia "blana" nu va legati? De faptul ca, la cum mergea, daca nu era trafic zbura pe bulevardul ala, nu ziceti? De ce nu a stat (idiotul) cuminte pe banda a doua pana cand ala cu Mazda trecea pe prima banda si apoi putea sa depaseasca omeneste? Sau daca era "smecher" il depasea pe linia de tramvai, ca se poarta, cand ala cu Mazda a trecut pe banda a doua. Da' crapa inima-n el, dom'ne, sa fi in "capul traficului". Da deh, e potent intre picioare (a se intelege ca acolo e un motor) :)))
    Ruşii ne arată de ce nu este bine să te răzbuni în trafic
  • Cu masina asta in clasa mica Peugeot cred ca mizeaza pe cuvantul "altceva". Clar are un aspect unic in clasa, nu aminteste de niciun concurent, poate putin de C3 si atat. Ca sa-mi fac o parere pertinenta sau nu daca imi place designul va trebui mai intai sa o vad. Iar in privinta pretului, da, nu zic, e destul de mare. Insa orice masina de clasa mica daca o configurezi precum masinuta din test si ii pui un diesel puternic depasesti lejer 15000 de euro. iar asta cu "mai bine iti iei..." nu isi are rostul. Cu astfel de comparatii nu ajungi nicaieri. Mereu vor fi alternative, depinde ce vrei de la o masina.
    Restart
  • Mie tocmai designul mi se pare bun, se incadreaza in liniile generale Peugeot. Importanta e si clasa din care face parte... 71 CP pentru clasa mica in 3 volume (gen Logan) mai merge. Insa masina din poze pare mai mare, de genul unui 308 in 3 volume, iar in cazul asta motorul e slab si nu prea vad de ce l-ai alege. Se pare ca dotarile ar fi slabe. Daca optional e ce scrie automarket, standard ar fi poate 2 airbaguri, servodirectie sau inchiderea centralizata. Iar daca la dotarile astea ai adaugi ABS, ESP, o vopsea metalizara si un motor mai bun deja cred ca pretul creste considerabil. Tica, sti care e diferenta dintre standard si optional?
    Peugeot 301 - primul sedan accesibil al francezilor
  • Anul trecut am inteles ca ar fi fost si alte probleme pentru renault pe piata din India. La un moment dat s-a folosit o versiune hatchback a lui Logan, renuntandu-se la Sandero. A fost o situatie pe care Renault a cam incercat sa o dea uitarii. Detalii?
    FEATURE: Cum se vede Dacia în lume - de la Mioveni în Guyana Franceză
  • Faptul ca au luat 5 stele nu este ceva iesit din comun in zilele noastre. Atata timp cat punctajul asta poate sa-l ia si o masina care costa 9-10000 de euro si una care costa 50-60000 de euro cel putin dpmdv testul asta cam e irelevant. Testele de siguranta se dau pe sosele, iar acolo realitatea nu e atat de simpla ca la EuroNCAP: toate au 5 stele, toate au siguranta de top.
    EuroNCAP: 5 stele pentru BMW Seria 3, Mazda CX-5, Hyundai i30 şi Peugeot 208
Pagina
12345...307308309...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău