• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Merci, Unckle! Pe de alta parte masina asta se adreseaza celor care merg in mare parte in oras, celor care vor o masina noua (considerata a fi referinta clasei) si nu au bani de altceva mai mare si intr-o proportie mai mica celor care o aleg ca o a doua masina. Segmentul masinilor de clasa mica si mini va fi tot mai cautat. Gandeste-te ca in privinta spatiului interior este la nivelul unor masini de clasa mica. Sa inteleg ca si tu esti unul din cei care tin cont de voturi? Mie chestia asta mi se pare amuzanta. Pur si simplu spun ce gandesc. Daca esti de acord bine, daca nu iar bine. ;)
    Distracţie nemţească
  • Iti dai seama? Oare acelasi sentiment de rusine il au si cei de la Smart cand descarca ForTwo, sau de la Hyundai cand descarca i10, sau de la Ford cand descarca Fordul Ka? :)) Lasa, ca la 10-12-15000 poti sa iti iei si "tabla" de 4 pe 4. ;) Inca unul care imi "demonstreaza" ca, cu cat ai masina mare mare cu atat esti mai destept si barbat. :))
    Distracţie nemţească
  • Face-ti un drive test cu ea si apoi cu un Logan de exemplu si mai vorbim. Dar pe princiul "cu cat e mai mare, cu atat e mai masina" da, aveti dreptate. PS: acel design sters face parte din politica lui VAG. Niciodata VAG nu va face masini de masa care sa-ti incante inima si ochii, pe altceva se bazeaza si altceva incearca sa transmita prin designul de genul asta. Puneti fata in fara masina asta si un Fiat 500 sau un Golf si un C4 si intrebati-va de ce arata atat de diferit. Oare chiar atat de cretini sa fie nemtii astia incat nu stiu ce inseamna un design "cu sentiment"? Nu au vazut in viata lor asa ceva? Dar...
    Distracţie nemţească
  • Cred ca tu nu intelegi ce inseamna leasingul. Leasingul acesta se face eventual de VW cu companiile cu care colaboreaza, asa cum de exemplu la noi este cazul Peugeot si Eurial (scuze, sper sa nu fie considere reclama). DAR asta nu inseamna ca esti obligat sa faci leasing doar cu acele companii. De-asta poti sa faci si prin... Unicredit sa zicem. Eu am luat masina in leasing de la un dealer VW si nu mi-a impus o anumita companie, am ales eu una care mi-a convenit. E drept ca mi-au recomandat Porsche leasing. Daca e asa cum spui tu inseamna ca la sfarsitul leasingului VW iti ia masina, ceea ce e fals. La sfarsitul leasingului tu devii proprietar, pana atunci proprietar este compania de leasing. Eu asta stiu ca inseamna leasingul.
    Volkswagen XL1 va putea fi cumpărat doar prin leasing
  • Asa ceva poate fi un off-road-er cu abilitati mici spre medii. Cine cumpara asa ceva si crede ca si-a luat Tuareg, cine nu intelege de ce ar fi posibil sa apara masina asta nu a inteles nimic, doar crede ca stie (tot). In acest momet doar o singura masina de clasa mini are 4x4 si se descurca binisor in teren accidentat. Acea masina e Fiat Panda. Practic este un target pe piata care ar putea cere o astfel de masina. Iar in privinta pretului, cu cat e mai scumpa masina asta decat un Ford Ka, un Fiat Panda, un 107 sau un Twingo? Cate masini de clasa mini au in serie ABS, ESP si sistem complet de airbag-uri? De ce puneti problema numai cum vreti voi?
    Volkswagen plănuieşte două SUV-uri mai mici decât Tiguan
Pagina
12345...313314315...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău