• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Domnu' Umbra (ca engleza suna mai cool uneori), referirea mea se facea la faptul ca mai sus cineva spunea ca VW nu prea a vandut in segmentele noi de piata unde ai intrat. Pe de alta parte 100 de exemplare sunt... "de incercare" daca vrei. E probabil prima data cand VW lanseaza in serie ceva ce initial a fost un concept. Poate ca piata nu va accepta asa ceva si VW nu vrea sa riste sa ramana cu ele, o decizie dpdv al producatorului precauta. Din cauza asta se merge initial pe 100 de exemplare. Ce va fi mai departe vom vedea. Dar pana la urma va agitati din cauza unei masini pe care nu a vazut-o nimeni, nu a testat-o nimeni si nu ii stim nici preturile. Stiti doar ca e o noua teapa marca VW. :))
    Volkswagen XL1 va putea fi cumpărat doar prin leasing
  • Mai spuneti-mi si mie o masina care are un consum de 0.9 litri. Bine, hai sa zicem ca nu se poate atinge consumul ala in mod normal... uite, hai 2 litri/100 km. Lasa, ca e rentabil un Mitsubishi i-Miev... Nu ridic in slavi pe nimeni... oricum chiar nu atrag prea tare astfel de "masini", dar cel mai tare ma amuza atunci cand toti spun cat de nemernici, nesimtiti, dobitoci sunt astia de la VW si cu toate astea au vanzari de top, ca fiabilitate sunt unde la un nivel bun (nu foarte bun), iar jurnalistii le considera uneori referinta segmentului, gen Golf. Pe de alta parte VW nu s-a prea facut de ras in niciun segment in care e de aprox 10 ani (gen Tuareg sau Touran). Eu sunt unul (din prostii) care cred ca cele 100 de exemplare se vor vinde ca painea calda. Doar "priceputii" stiu ei ca VW este cea mai de rahat marca posibila. Bun asa! :)) Andrei, poate ca nu ai auzit de proverbul "din greseli inveti". Oare chiar asa de cazuti in cap sa fie astia de la VW sa prea un sistem care i-a adus lui GM pierderi de miliarde? Si inca ceva: EV1 a aparut prea devreme decat trebuia, acum 15 ani inca era euforia aia in State cu SUV-uri imense, benzina era mult mai ieftina, iar Toyota isi incerca norocul cu Prius, masina de care multi americani radeau atunci. Mie nu mi se pare normal sa spui de o masina ca e buna sau proasta din niste poze si informatii vagi. VW a zis ca se poate lua doar in leasing, dar NIMENI nu a zis DE CE, nici VW si nici jurnalistii. Doar voi, ca stiti voi ca VW lucreaza murdar.
    Volkswagen XL1 va putea fi cumpărat doar prin leasing
  • SaabCuantic, sunt de acord cu ce zici tu. Insa asta e lumea in care traim. Pur si simplu unii nu au auzit de nimic altceva in afara de masinile mentesti... pur si simplu refuza sa inteleaga/creada ca sunt si altii care se pricep sa faca masini. Atata timp cat toata lumea care se "pricepe" la masini asociaza SAAB cu Opel, ce pretentii poti sa mai ai ca unii au un asa vocabular? Ti-am zis, eu unul incerc sa nu ma mai iau la "bataie" cu ei, sa le explici ceva... pur si simplu nu pot sa inteleaga mai mult. Daca au fost ultrasi cu Renault si Dacia, ce te mai miri de BMW de exemplu? Asta e buba, iar faptul ca i-am multumit omului pentru ce a zis, mai spun o data: am facut-o pentru aprecierile pe care mi le-a adus. Nicidecum datorita limbajului sau. Pe bune, nu te poti apuca sa faci lectii de moralitate si cultura civica pe internet (de cultura auto nici nu poate fi vrba). Pe cel care nu a deprins taina bunului simt mai devreme nu ai cum sa-l reeduci la maturitate... Imi pare rau daca te-ai suparat, esti una din persoanele pe care o apreciez pe site-ul asta, indiferent de ce zic unii. Tot ce am facut pana acuma fost sa-mi spun un punct de vedere, indiferent de opiniile celor din jur. Si atata timp cat nu sunt contrazis cu argumente concrete, chiar cred ca totusi nu prea bat campii.
    Citroen C5 şi Opel Insignia vor fi produse pe aceeaşi platformă
  • Am o simpatie pentru Volvo, dar totusi nu cred ca au atins 236.577 km/h. Adica 236 de mii 577 km/h? Cam asta se intelege. Poate 236, (virgula) 577 km/h.
    Volvo Mean Green, camionul hibrid al suedezilor, a doborât două recorduri mondiale de viteză
  • Dar poate ca nu intamplator pretul motoarelor turbo este mai mic decat al motoarelor aspirate. Desi traim intr-o perioada in care tot mai multi constructori au motoare supraalimentate, prefer un motor aspirat, chit ca ar consuma mai mult, nu ar fi la fel de puternic si ar avea performante mai slabe.
    Mai atrăgător
Pagina
12345...314315316...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău