• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Asta e raspunsul lui Renault la 0.9 de la Fiat. 90CP si 135 Nm la Renault vs 85 CP si 145 Nm la Fiat. Carlos, ai grija sa nu fi Elvis Presley cand vei vedea ca preturile pentru un Clio cu motorul asta va fi undeva sub pretul de pornire pentru un Fiesta de exemplu. Cu toate ca are tehnologie de ultima ora. Asta face parte din politica marcii Renault.
    Cum funcţionează motorul Renault de 0.9 litri şi 90 CP
  • Si inca ceva: prefer sa il citesc pe Mester, care e jurnalist auto decat pe Buhnici care e cunoscut de la tv din cu totul alt domeniu ;)
    Slovenia: Renault reduce producţia şi numărul de salariaţi la cel mai mare exportator al ţării
  • Nu stiu unde e disperarea mai mare, la mine ca incerc sa iti raspund concret si civilizat sau la tine ca ma jignesti, ca mai am mult laptic de baut si ca mananc... asa cum ai zis zilele trecute. Vezi tu, nu vreau sa fac reclama de niciun fel nimanui, insa experienta mea in domeniul auto de peste 12 ani (iti dai seama cat laptic am baut pana acum?)) ) mi-a demonstrat ca promotor nu este neaparat un site de referinta, decat cu traficul pe net. Du-te atunci pe promotor ca zic de bine de Renault si lasa automarket ca spune de naspa despre Renault. Stirea asta si ce ai dat tu acolo se cam bat cap in cap. Nu te intreb de ce ca nu ai de unde sa-mi dai copy/paste. Ca sa iti dai seama cat de cat despre ce e vorba tre' sa cauti prin alte parti, nu doar pe net. Asta e deosebirea dintre noi si asta tine si de cultura auto pe care toaaaata lumea se jura ca o are, inetelegi amigo?
    Slovenia: Renault reduce producţia şi numărul de salariaţi la cel mai mare exportator al ţării
  • Ce fraieri astia de sub Renault ca nu iau masuri ca au ceceri slabe pentru masini! Dar ia Renault care e pe locul 3 in topul ala. Tu nici pana acum nu intelegi ca nu are logica? 134 000 de unitati/an nu este atat de putin incat sa sa fi nevoit sa reduci productia si nr de salariati. Fabrica din Slovenia acopera cererea pentru piata din estul Europei si in general cererea Renaul in Est nu e tocmai mica. Iti recomand sa crezi in continuare cealalta realitate.
    Slovenia: Renault reduce producţia şi numărul de salariaţi la cel mai mare exportator al ţării
  • Carlos, hai sa-ti demonstrez ca aberezi. Deci tu zici, orientativ sa zicem, ca Twingo a vandut anul trecut 134xxx de masini. Diferentele fata de celelalte locuri sunt de peste 45000 de unitati (!) si cu toate astea niciuna din marcile concurente nu au luat masuri pentru ca ar avea vanzari mai slabe, doar Renault in conditiile in care, asa cum zici tu e a doua masina ca vanzari din Europa. Nu au trecut nici 3 luni de cand Twingo a incheiat 2011 glorios (cum zici tu) si Renault face ceva ca are cerere scazuta. Chiar nu te duce capul sa intelegi ca ceva nu se leaga sau tu chiar refuzi sa intelegi cand nu ai dreptate? Eu pe unde am fost in Europa am vazut mult mai multe Panda, C1, 107 sau Hyundai i10 decat Twingo. Si am vazut destule tari. De-asta te-am intrebat de clasament, pentru ca realitatea e cam diferita fata de cei spui.
    Slovenia: Renault reduce producţia şi numărul de salariaţi la cel mai mare exportator al ţării
Pagina
12345...331332333...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău