• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Vezi ca ce spui tu se bate cap in cap cu stirea, cum ca Renault reduce productia tocmai pentru ca Twingo are cereri sub asteptarile lui Renault. Iar tu ne spui ca are cele mai mari vanzari din segment. De-asta te-am intrebat de sursa. Acum "intrebare intrebatoare" (de copil care mai are de mancat laptic): oare cine greseste, tu sau Automarket care a preluat stirea de la o agentie de presa, care la randul ei o are dintr-un comunicat dat de Renault? Hai, mai da-mi o data peste bot, de data asta mie si celor de la Automarket.
    Slovenia: Renault reduce producţia şi numărul de salariaţi la cel mai mare exportator al ţării
  • Da, un articol interesant. Am o banuiala cum ca ideea i-a apartinut lui Mircea Mester. :p
    FEATURE: Mărcile auto şi implicarea lor în fotbalul european
  • sursa, te rog.
    Slovenia: Renault reduce producţia şi numărul de salariaţi la cel mai mare exportator al ţării
  • Serios Carlos? Zici tu ca Megane s-a vandut mai bine ca Octavia? Ia arunca-ti tu o privire aici: http://apia.softnet.ro/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=5&cntnt01origid=56&cntnt01returnid=56 Pentru statistica pe 2011 sau 2010 uita-te singur. faptul ca o masina este lasata in productie in paralel cu o generatie mai noua se datoreaza in primul rand cereri in continuare ridicate. Iar faptul ca pretul este mai scazut se datoreaza regandirii pretului astfel incat sa nu se apropie de generatia care a inlocuit-o. Si aici se fac compromisuri cel mai des la motor si dotari. De exemplu sigur sti ca o perioada fosta generatie de Clio s-a vandut in paralel cu actuala si avea un motor de 1.2 60CP si daca nu ma insel nu avea nici aer conditionat in standard. Un alt exemplu ar fi 206 si 207.
    Slovenia: Renault reduce producţia şi numărul de salariaţi la cel mai mare exportator al ţării
  • Oare unde e nesimtirea mai mare? La mine pentru faptul ca am zis ca Twingo nu a avut vanzari prea mari (si se pare ca am cam avut dreptate- vezi dovada aici), faptul ca ti-am dat un link (asa cum imi dadeai tu mie nu demult sa-mi zici ca Renault e cel mai bun) in care niste jurnalistii nu zic tocmai ce zici tu de Twingo, sau tu care mereu imi zici ca sunt tampit, nesimtit, ca ai fumat multi ca mine? Parerile mele nu se bazeaza pe brosuri si pliante ale producatorilor si nici pe drive teste din reviste. Limkul de mai sus ti l-am dat ca am vazut ca te bazezi foarte mult pe asa ceva, evident tu iar ai inteles ca am ceva cu Renault. Daca toata lumea si-ar cumpara masini bazate pe clasamentele de fiabilitate sau care e cea mai buna la TOP Gear (iti mai amintesti cand mi-ai zis ca Clio i-a dat un sut in dos lui 207 ca asa a zis TG? - ei bine cam in toate statisticile de fiabilitate 207 sta mai bine decat Clio), ar insemna sa avem vreo 10-15 marci pe piata. Ti s-ar parea corect? Mie nu. Si atata timp cat doar tie si la inca 2-3 care nu accepta sa fie contrazisi cand vine vorba de Dacia si Renault le provoc varsaturi chiar stau linistit. Imi pare rau... ce sa zic... ignorati-mi mesajele sau varsati in continuare.
    Slovenia: Renault reduce producţia şi numărul de salariaţi la cel mai mare exportator al ţării
Pagina
12345...332333334...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău