• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • O varianta ar fi sa comercializeze acolo doar masini cu motoare pe benzina, hibrizi sau electrice. Daca nu se va rezolva problema, eu asta o vad ca fiind o solutie. Vanzarile TDI din State sunt slabe. Poate ca ar fi mai echitabil pentru toti. Iar amenzile sa fie astfel mult reduse. Oricum asta cu poluarea si salvarea ursilor de la Polul Nord deja mi se pare deja un bullshit. Marea poluare nu o fac automobilele. Plus ca, in general nivelul poluarii este mai redus fata de acum 40-50 de ani. Cum se face, dmn'ne, ca nimeni nu s-a autosesizat de nivelul de poluare al masinilor americane din ani '50-'60-'70'-80'-90, cand aproape toate aveau motoare de peste 2000-2200 cmc si ajungeau pana la V8-uri de peste 4000 cmc lejer. In acest caz sunt masini care ar fi trebuit interzise, precum Hummer H1. Si vorbim la modul general, de sute de milioane de masini. Deci asta cum ca spun americanii, e ca si cum hotul ar striga hotii. Si oricum vanzarile VW vor mai scadea, insa nu intr-o masura alarmanta. Pentru ca nici un consumator, in speta client VW, nu a fost afectat intr-un mod direct de acest scandal. Asa cum a fost si cu Toyota. S-a facut ditamai recall-ul, desi nici un client nu a sesizat nici o problema vreodata. Motiv pentru care increderea in brand nu a fost afectata... deloc. sau mult prea putin pentru ca Toyota sa se ingrijoreze.
    Un scandal, nicio soluţie: Volkswagen nu a găsit metoda prin care să remedieze problema maşinilor diesel din SUA
  • Poate o fi depasit un Chiron pe langa un GT-R, fie el si Nismo. Dar oare un GT-R poate depasi 400 km/h, asa cum poate un Chiron? In cat timp ajunge un GT-R la 300 km/h si in cat timp poate ajunge un Chiron? Cu toate turbinele lui depasite si interior... de VW. Nu m-as mira sa spuneti ca de VW Polo. In fine, comparatie este total, dat total aiurea. Sunt doua masini diferite, gandite diferit, care se adreseaza unor categorii de clineti diferiti. Iar cine se pricepe la masini, intelege acest lucru. Cine nu, isi exprima frustrarile aruncand cu noroi in niste masini care au scris istorie, precum Bugatti. Dar ca sa intelegi asta, cam trebuie sa ai habar de acest domeniu. Asta e diferenta dintre pasionati de masini si PASIONATI DE MASINI.
    Performanța are un aer proaspăt: Nissan GT-R a primit un facelift exterior, un interior nou și mai multă putere
  • Mie interiorul imi place mai mult ca la Civic sau Corolla. Si nu intamplator m-am referit la ele. Asa cum spuneau cei de mai sus, masina a fost gandita mai mult pentru America. Iar cine vrea sa-si ia un Subaru, nu se va gandi la o alternativa de la Chevrolet, Ford sau VW de exemplu. Ci la o alternativa tot japoneza. Bine, ma refer la majoritatea situatiilor. Ca sunt si exceptii... cred ca sunt prea putine ca sa fie luate in considerare. Si da, diesel-urile boxer care crapau, erau reparate gratuit. Asta spre deosebire de altii care se faceau ca ploua cand masina avea probleme, desi era in garantie. E o (mare) diferenta.
    Dinastia Subaru Impreza continuă: compacta japoneză ajunge la a cincea generație
  • Cum au fost primiti? Merkel le-a dat peste bot... in adevartul" spirit nemtesc, deh. Dar nu m-as mira ca tocmai statul german sa pompeze niste bani lui VW ca sa-i ajute sa scape de rahat. Pentru ca, pana la urma VW nu inseama doar niste masini pe care le vedem pe strada. Vorbim de zeci de mii de locuri de munca, parteneri si colaboratori care toti ar avea de suferit. Si daca imi amintesc bine si PSA a cerut bani de la stat. Si GM. Bine, bossii de la GM au cerut mai cu stil. :))) Asta e ceva ce marii hateri nu o pot deduce, si anume REPERCURSIUNILE căderii unui imperiu. Se bucura când aud ca VW are probleme grave, de parca ar fi An---a 3. Problemele dintr-o companie mare, oricare ar fi ea si din orice domeniu ar fi, nu pot duce la nimic constructiv, care sa le ajute sa crească si sa se dezvolte mai mult. Pentru ca de ea sunt legate sau chiar depinde si soarta altor companii.
    Creşteri pe linie în Europa: vânzările Dacia în UE au crescut cu 9% în februarie. Seat, singura marcă în declin
  • @LauCalin Nu am descoperit nici o apa calda. S-a intamplat ceva ce orice om care gandeste obiectiv, poate deduce. Pot sa pun pariu cu voi ca Talisman nici nu se va apropia de cifrele lui Passat de exemplu, Si in continuare Golf se va vinde f bine, cu tot Dieselgate-ul vietii. Si stiti de ce? Pentru ca nu a fost afectat consumatorul de rand, in speta cumparatorul, in nici un fel. Problema Dieselgate nu a simtit-o, ci doar a auzit de ea. Motiv pentru care el nu isi face griji. Cam cum s-a intamplat cu problemele Toyota acum 5-6 ani, cand nici un posesor nu a semnalat ca ar avea probleme. Si cu toate astea recall s-a facut. Sau poate prea putin pentru a fi considerata o adevarat problema. Si una e sa-ti scada cota de piata cand vinzi cat doua companii mari la un loc. Adica VW a vandut mai mult decat constructorii auto francezi impreuna. In plus, procentul in scadere nu e atat de "dureros" cand ne gandim ce probleme sunt pe capul lui VW si daca il raportam la numarul de unitati vandute. Si sa nu zici ca nu ti-am spus, dar vedea ca VW nu va fi nevoita sa vanda nici o companie ca sa faca rost de bani. Luati in calcul si faptul ca lansarea lui Bugatti Chiron, o masina care mai mult ii stoarce de bani pe cei de la VW, in loc sa aduca bani asa cum fac celelalte marci (bine, cu exceptia deja obisnuita numita Seat - si care nu va aduce niciodata mare lucru :)) ), nu a fost amanata. Acum poate veti spune ca Bugatt Chiron e altceva. Pai este, dar cand esti terminat asa cum unii si-ar dori, ar insemna sa nu iti permiti nici de pe ce "sa bei apa".
    Creşteri pe linie în Europa: vânzările Dacia în UE au crescut cu 9% în februarie. Seat, singura marcă în declin
Pagina
12345...373839...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău