• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @John: "Da, au in jur de 350.000 unitati vandute, dar Renault-Nissan a dus greul inca din 2010, intr-o perioada in care a intampinat si mai mult scepticism decat in prezent." Inseamna ca nu ai auzit de Peugeot iOn, Citroen C-Zero si Mitsubishi i-MiEV care au aparut in 2009, costau peste 30 000 de euro, aveau autonomie slaba si totusi au existat. Astea nu au dus greul de pe urma caruia Renault poate a invatat ceva cand a aparut ZOE. Este unul din motivele pentru care ZOE a devenit mai bun: Renault a vazut slabiciunile altora si si-au imbunatatit produsul. Este un lucru care in general se practica in industria auto. PS: ZOE nu e mai accesibil prin costurile de productie. Tocmai de-aia se plateste chirie pe baterii. Este un artificiu de marketing.
    Ghosn aruncă manuşa pentru Tesla Model 3: "În sfârşit, vom avea competiţie pentru maşinile electrice"
  • @VM, nu e nevoie sa ne referim la sh-uri de 10 ani atunci cand dai 9-10000 de euro pe un Logan Laureate. Pentru ca de banii aia iei un sh de 3-4 ani care in privinta sigurantei, fie ca iti place sa recunoasti sau nu, sta mai bine ca un Logan. Dacia face masini low cost. Si atata timp cat clientul este mai incatat de o navigatie sau pilot automat in loc de airbaguri cortina sau caroserie galvanizata, este cat se poate de normal ca Dacia sa-i ofere ce vrea. Mai mult de atat, in acesti bani, este f greu. Dar daca tie tie se pare o nimica toata sa oferi si airbaguri cortina spunanand "asa, si?", fereasca Dumnezeu sa te loveasca un cretin in lateral si sa ai pe cineva drag pe bancheta din spate. Asa ai putea spune simplu si ce daca se ofera ESP in standard. Sunt masini care nu au nevoie de el niciodata. Pentru ca nu toti soferii sunt in situatii critice incat sistemul sa fie nevoit sa-l ajute sa redreseze masina. Si repet: Dacia are acum ESP pentru ca nu a avut incotro. UE a impus asa ceva in dotarea standard a tuturor masinilor. Altfel se oferea din 2004, macar optional, o data cu lansarea lui Logan 1. Dar vezi tu, sistemul asta ridica pretul. Cam asa e si cu airbagurile cortina.
    Nicolas Maure, directorul Dacia în ultimii 3 ani, se desparte de România: "Nu trebuie să mai fiți paradisul mașinilor avariate din Europa de Vest"
  • Atata timp cat de-abea se vinde cu 0.9 TCe, este cat se poate de normal sa nu oferi motoare mai puternice. Insusi faptul ca le ai in oferta tu, ca si constructor, ai niste cheltuieli in plus. Multi nici pana acum nu inteleg ce înseamnă low cost si ce implica proiectarea unei astfel de masini.
    Schimbare de strategie la Dacia: constructorul român va miza mai mult pe marketing pentru a creşte notorietatea brandului
  • @Sam, lansarea unor modele low cost, mai bune decat cele dinaintea lor, este o mare provocare. Pentru ca esti limitat f mult de costuri. Acesta este motivul pentru care se trage de modele destul de mult, asa cum sublinia si vianu. In contextul in care gama nu prea este chiar tanara si nu vei lansa prea curand inlocuitori, este o varianta buna pentru mentinerea constanta a vanzarilor. Adica atrgerea de clineti nu vine direct prin promovarea masilor propriu zise, ci prin imaginea lor si a facerii cunoscute a cat mai multor informatii despre ele. Deci eu cred ca este o idee buna.
    Schimbare de strategie la Dacia: constructorul român va miza mai mult pe marketing pentru a creşte notorietatea brandului
  • "Aceste mașini sunt periculoase atât din punctul de vedere al siguranței, cât și din cel al emisiilor." Partea cu emisiile sa zicem ca e adevarata. Desi nu cred ca un 1.0 Ecoboost de exemplu are emisii mai mari ca un 1.2 aspirat de pe Logan. Dar partea cu siguranta... sa-mi fie cu iertare. Dacia nici pana acum nu are airbaguri cortina disponibile sau tetiere active, care la multe masini sh cu pret comparativ, sunt dotare standard de multi ani. Iar ESP-ul au fost obligati sa-l aiba in serie. Altfel Dacia il oferea si acum 10 ani.
    Nicolas Maure, directorul Dacia în ultimii 3 ani, se desparte de România: "Nu trebuie să mai fiți paradisul mașinilor avariate din Europa de Vest"
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău