• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Sa-mi fie cu iertare, dar la 10000 de euro prefer un Megane 3 cu 40-50000 de km , de 2-3 ani,in loc de un Logan 2. Cam aici bate nenea apropoul. Pentru promovarea Daciei. Dar nu trebuie sa ne mire. Inclusiv taxa auto a fost gandita prima data de Tăriceanu "in colaborare" cu Renault. Chestia e ca asta nu a dus la vânzările Dacia asa cum se astepta Renault. Cu declaratia asta se mai face o încercare. Oare ce sa intelegem din acelasi discurs mai mereu? Si cum de nu zice, dom'ne, nimic de genul asta si Ford?
    Jan Ptacek, directorul comercial Renault România: "Cei care cumpără mașini SH din Europa se expun la riscuri majore"
  • Apropo de SF-uri... si ochelari de cal: http://www.ziare.com/articole/renault+scandal+spionaj
    Ghosn aruncă manuşa pentru Tesla Model 3: "În sfârşit, vom avea competiţie pentru maşinile electrice"
  • Mi-au luta-o inainte, ca la fel voiam sa-ti spun si eu. Dar am zis totusi sa mai incerc o data cu o ultima explicatie. Mai bine nu o mai faceam. Se pare ca nu a avut nici un rost. Deci... au revoir mai bine. :))
    Ghosn aruncă manuşa pentru Tesla Model 3: "În sfârşit, vom avea competiţie pentru maşinile electrice"
  • "Atat PSA cat si Renault-Nissan au inceput investitiile undeva prin 2004-2005 si nu aveau de unde SA STIE ce-i in curtea fiecaruia si cum arata schitele. " Prietene, fii serios. De spionaj industrial ai auzit? Apropo, chiar a fost un scandal acum vreo 6-7 ani cand s-a descoperit ca niste proiecte secrete ale celor de la Renault au fost vandute de niste fosti angajati. Asta apropo de ochelarii de cal.:)) In alta ordine de idei, nu intamplator Renault l-a lansat pe ZOE un an mai tarziu fata de PSA. Inca de la inceput vanzarile au fost slabe si Renault a analizat si a invatat din greselile celor de la PSA. That's the point. Si bine a facut. Pentru ca in primii ani de productie oricum vanzarile lui ZOE au fost mai slabe fata de ce se astepta Renault sa se intample. Daca il lansau mai devreme, poate ca vanzarile erau catastrofale si se ajungea chiar la oprirea productiei. se pierdeau astfel sute de milioane de euro. Asa cum a patit chiar Renault si chiar cu niste electrice, in urma cu cativa ani. Sau poate ai uitat asta.
    Ghosn aruncă manuşa pentru Tesla Model 3: "În sfârşit, vom avea competiţie pentru maşinile electrice"
  • Da, stim. Doar Renault s-a sacrificat si se sacrifica. Restul doar mimeaza ca se sacrifica. Cand Tavares a venit la PSA nici nu s-au mai avut in vedere investitiile in electrice. Pentru ca problemele mari la PSA nu erau neaparat acolo. In plus, era o tehnologie extrem de scumpa la acea vreme si PSA era in rahat. Deci treaba lui Tavares si deschisul ochilor in privinta electricelor la PSA, nu prea exista. Din contra, PSA a preferat sa investeasca in hibrizi, mai ales in combinatie cu motor diesel. Si vanzarile au fost mai bune decat daca lansau inca un electric. PS: Nissan Leaf a aparut tot in 2010. Deci keep calm, ca inainte sa investeasca Renault in electrice, s-au mai gandit si altii. Proiectarea tripletilor electrici de la PSA si Mitsu a inceput prin 2004-2005. Si legat de linkuri, imi dai niste linkuri din 2008, cand deja Renault stia de viitoarea aparitie a tripletilor de mai sus... Ok.
    Ghosn aruncă manuşa pentru Tesla Model 3: "În sfârşit, vom avea competiţie pentru maşinile electrice"
Pagina
12345...353637...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău