• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu il vad ca fiind urmasul lui Urban Cruiser.
    Invitație la bal: Toyota C-HR este SUV-ul urban pe care-l așteptau fanii mărcii japoneze
  • In primul rand nici nu-ti cer sa fii de acord cu mine pentru ca vorbim de ceva foarte subiectiv. De-asta avem atatea masini si atat de diferite. Pentru ca fiecare suntem diferiti si desigur, le si percepem diferit unii fata de altii. In al doilea rand, XC60 e mai rotunjit pentru ca este un model proiectat in perioada cand a fost proiectat si S60. Era o noua orientare de design... impusa si de Ford prin 2006-2007. Ulterior a venit criza, Volvo a fost vandut si apoi stim ce s-a intamplat. C30 are spatele ala ciudat pentru ca s-a vrut a fi varianta de serie a conceptului Volvo SSC aparut in 2001.
    10 dovezi clare că Volvo nu (mai) este o "marcă de pensionari"
  • @unu1, am sa incerc sa-ti raspund eu, desi sunt convins ca nu va fi usor. Poate imposibil. Designul patratos de la VW este gandit spre alta directie,Un VW, prin designul lui sobru, este sinonim cu stilul conservator, care denota si o incredere. Pe principiul "eu nu am nevoie de artificii de design. Nu sunt pentru mine.". Este o abordare total diferita fata de Peugeot sau Renault daca vrei. Eu as merge mai departe si as spune ca designul in general al grupului VAG, este unul poate chiar vulgar uneori. Am vazut zilele trecute un Audi RS6 Avant negru. Pe cat de performanta era masina, pe atat de vulgar arata. Volvo nu prea e adeptul unei asemenea abordari, chiar daca si ei mizeaza pe linii drepte. Designul nu transmite acelasi mesaj, ci mai degraba de liniste si calm. Chiar daca ideea la baza este o abordare asemanatoare, aceea a liniilor drepte... si aspect patratos, mai departe lucrurile merg in directii diferite. Este un alt punct de vedere al aspectului patratos, cum iti place tie sa-l numesti. Un Audi poate fi ca o fata rebela cu care iesi in club si care atrage toate privirile punand la incercare imaginatia vulgara a celor din jur. Un Volvo este ca o doamna cu care iesi la un ceai si apoi la teatru. Daca intelegi la ce ma refer. :))
    10 dovezi clare că Volvo nu (mai) este o "marcă de pensionari"
  • S40, desi s-a dorit a fi un rival pentru Seria 3, A4 si Clasa C (adica clasa medie), era defapt varianta in 3 volume a lui Focus 2 sedan. Deci concurentii mai apropiati de el ar fi fost Seria 1, Clasa A si A3. Dar pentru ca cele 3 nu aveau versiuni sedan, Volvo a incercat sa-l plaseze mai sus pe motiv ca nu are un rival concret din partea nemtilor premium de clasa compacta. Pe principiul "stai asa ca nu e asa". In cazul lui V40 lucrurile au stat ceva mai diferit si cel mai puternic rival a fost A3 Sportback. Era singura compacta premium break. Pentru ca adevaratul concurent pentru Seria 3, Clasa C sau A4 a fost Volvo S60. In aceiasi categorie intra si SAAB 9-5. Iar concurent pentru Seria 5, A6 si Clasa E, a fost S80. XC90 era concurent pentru X5 si Clasa M. @moldovean, primul V70 a fost varianta break a lui 850. Din el a derivat ulterior V70 CrossCountry (multumim lui pentru ca asa a aparut si Audi Allroad), care mai tarziu a devenit XC70. Nu mai stiu daca denumirea XC70 s-a ales atunci cand a aparut XC90. Parca asa. Si asta cum ca Volvo e marca de pensionari, e valabila doar daca Opel e considerata masina saracului in Germania. :)))) PS: Mircea, dar cine te-a suparat atat de rau? :)) Pentru ca materialul este foarte frumos scris. Se cunoaste ca ai pus si mult suflet in el. :) Apropo, nu stiu cati dintre voi stiu ca zilele trecute Mercedes si-a anuntat primul diesel din aluminiu. Volvo are asa ceva de la primul D5. Cel de 163 CP lansat in... atentie, 2001.
    10 dovezi clare că Volvo nu (mai) este o "marcă de pensionari"
  • @Andy, adica prima data te legi de vanzari excelente, apoi vorbesti de masini excelente si spui ca eu sunt ala care incearca sa demontreze ceva ce nu-mi iese... Ok (Punct :) )
    Noul Megane are de acum și o versiune break: faceți cunoștință cu noul Renault Megane Estate
Pagina
12345...414243...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău