• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @@claudiu, nu am la ce intrebare sa-ti raspund. Faza cu gheata si GT-R-ul ti-am explicat-o o data. Daca esti curios, da un search. N-am chef sa mai explic inca o data. pentru ca tu ai dat ignore intr-un comentariu pe care l-am facut acum ceva timp. Dar poate nu ai avut nevoie sa-l citesti ca esti prea destept si acum pui intrebari. Apoi, faza cu Nurburgringul, pe langa faptul ca diferentele sunt infime, sa nu crezi tu ca cine isi cumpara un GT-R o va face pentru ca este cel mai rapid pe Nurburgring. O va face pentru ca e cool, mai ieftina, se poate modifica mai usor si te poti pune cu un Porsche. Repet, acest Koenigsegg sau Bugatii nu au fost gandite sa se concureze cu un GT-R. Este ca si cum ai compara o Impreza WRX STI sau un Lancer EVO cu un BMW M3. Toate sunt sportive, toate sunt deosebite, insa gandite diferit.
    Bugatti who? Koenigsegg Regera anunță 1520 CP și un preț de 3 milioane de euro per exemplar
  • Automarket, poate imi explicati de ce nu mi-a aparut intreg mesajul. Nu de alta, dar nu as vrea sa ramana "claudiu" in nelamurit. :)))
    Bugatti who? Koenigsegg Regera anunță 1520 CP și un preț de 3 milioane de euro per exemplar
  • Aha! Si s-a facut lumina cine este "Claudiu". Pentru ca îmi amintesc foarte bine când i-am explicat faza cu lacul inghetat tocmai lui Madalescu. Am explicat însă degeaba. Pana la urma e normal. E plina tara de destepti. Îmi pare rau, dilemele tale nu sunt pentru ca Bugatti e o gluma pe lângă un Nissan. Ci pentru ca tu ai cunostinte automobilistice limitate. Motiv pentru care in asemenea discutii nu ma bag. Nu am de ce si nici nu am pentru ce. Un Bugatti nu înseamnă doar 0-100 km in
    Bugatti who? Koenigsegg Regera anunță 1520 CP și un preț de 3 milioane de euro per exemplar
  • PS: sa nu uitam ca Bugatti are viteza maxima limitata electronic la 420 km/h. E si normal sa aiba o asemenea viteza. Bugatti inca de acum 80 de ani s-a remarcat prin putere, performanta si lux. Intr-o lume in care de-abea se atingeau 100 km/h, un Bugatti putea rula cu 200 km/h si intr-un lux suveran pentru vremurile lui.
    Bugatti who? Koenigsegg Regera anunță 1520 CP și un preț de 3 milioane de euro per exemplar
  • @@claudiu, o Acura se poate apropia "macar" de 350 km/h? Cam asta diferentiaza Bugatti si Koenigsegg de o Acura sau un super Nissan. Vorbim de masini supersport vs. masini sport modificate, ale unui constructor de volum (aka Honda sau Nissan). E o diferenta. Iar daca tu nu o poti observa, e problema ta.
    Bugatti who? Koenigsegg Regera anunță 1520 CP și un preț de 3 milioane de euro per exemplar
Pagina
12345...404142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău