• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Madalescu, te rog sa nu te mai obosesti sa-mi răspunzi ca o faci degeaba. Este ultima data când iti raspund la un mesj. Esti prea sensibil si te ataci usor, plus ca jignesti fără sa stii despre ce vorbesti, ci doar având impresia ca stii. Deci pace tie!
    Operație estetică
  • Sper ca masina sa fie la fel de solida ca primele doua generatii. Apropo, cred ca sunt singurul căruia i-a plăcut prima generatie. :)) Despre masina din test, îmi place cum arata (ciudat, asa-i?:))) si îmi place si pansa de bord mai simplista. In schimb, poza cu portbagajul îmi aminteste de sedanurile anilor '80.
    Operație estetică
  • Pfai, 6 voturi negative in nici 10 minute. Si cica eu sunt ala frustrat. =))
    Constructorii europeni solicită introducerea "de urgenţă" a testelor reale de emisii pentru a reface încrederea în industria auto
  • Eu sunt de acord cu acesti constructori. Este din ce in ce mai greu sa te supui unor norme tot mai dure in privinta emisiilor. In plus se cer imbunatatiri tot mai mari intr-un timp foarte scurt. Asa ca inevitabil se ajunge la situatii disperate in care constructorii nu fac fata sau fac fata extrem de greu, fiind la limita. Si inevitabil la un moment dat nu vor putea face fata deloc si va ajunge la tot felul de smecherii sau fentari ale sistemului. Pentru ca nu au cum sa-si inchida "pravalia" si sa spuna "asta e. Ne reprofilam. Vom planta copaci". Acum se stie de VW si Renault. Dar cu siguranta sunt toti sau aproape toti in aceiasi oala. Pentru ca se folosesc practic aceleasi tehnologii iar marile modificari se fac din electronica masinii. Ca sa nu mai spunem ca multi folosesc si aceleasi motoare. Pe de alta parte, degeaba zbiara unii ca diesel-urile sunt naspa si VW sunt niste hoti. Vremurile din anii '90-2000 cand se vindeau in draci aceste diesel-uri, nu vi le amintiti? Nu acele timpuri au consolidat pozitia acestor motoare pe piata? Nu se ajunsese sa se vanda mai multe diesel-uri decat benzinare? Nu datorita acestei cereri s-a ajuns ca dintr-un diesel de 1.5 sau 1.6 sa se depaseasca 100 CP si sa mearga rotund, fara vibratii si sa aiba cuplul tot mai mare? Ei bine, asa ceva nu se realizeaza peste noapte si nu oricum. Atunci va placea. Motor mic, puternic, rafinat, consum redus... ce poti sa-ti doresti mai mult.
    Constructorii europeni solicită introducerea "de urgenţă" a testelor reale de emisii pentru a reface încrederea în industria auto
  • Era de asteptat ca firmele de asigurari sa nu accepte asa ceva. Va dati seama, daca nici ele nu vor sa se încurce cu companiile tepare in conditiile in care au avocati competenti si pot da in judecata aceste companii sa-si recupereze banii, evita asa ceva, ganditi-va ce pateste un simplu sofer ca noi. Ia puneti-va in locul lor putin. Solutia e simpla in opinia mea si nimeni nu o vrea. Daca aesti vinovat in caz deaccident, ti se mareste polita.Tinerii astia frumosi degeaba ies in strada. Luna trecuta a fost ditamai mitingul in fata guvernului. S-a întâmplat ceva concret?
    Companiile de asigurări nu vor decontare directă pentru RCA: "Preţul poliţelor ar urma să crească"
Pagina
12345...474849...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău