• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @@LauCalin Stii de ce nu cred eu ca VW nu va reveni in 10 ani, ci mai repede? Pentru ca nemtii acum 4 ani isi propuneau sa ajunga pe primul loc in lume pana in 2018. Aceste preconizari s-au adeverit mult mai devreme. VW era la un pas sa ajunga pe primul loc acum 2 ani. Iar totul s-a naruit anul trecut. Dar cum la VW ma astept la orice, ma astept si ca acest scenariu Dieselgate sa fie unul... sadic. De ce spun asta? Pentru ca VW a recunoscut cu prea multa seninatate ca au gresit si au mintit. Nu au protestat, nu au strambat din nas si nu au contestat nimic. Motivul pentru care au facut asta s-ar putea datora si faptului ca, daca ajung pe primul loc, profitul companiei ar fi suficient de mare incat sa acopere cheltuielile pentru eventualele amenzi in cazul in care sunt prinsi. Stiu, suna ciudat. Asta mi-a spus-o un analist economic destul de bine vazut si apreciat la noi. Problema este ca nu se asteptau ca lucrurile sa ia o asemenea amploare si sa se ajunga la amenzi si cheltuieli de multe miliarde.
    Efectul Dieselgate: Toyota rămâne cel mai mare constructor din lume şi este singurul cu 10 milioane de maşini vândute în 2015
  • Eu zic ca nu se va intampla asa. Faptul ca in 3 luni vanzarile au fost suficient de mari incat VW sa nu piarda locul 2, in contextul in care la Renault dintr-un simplu zvon s-a ajuns la o scadere a actiunilor cu 22%, demonstreaza cat de puternic este VW. Increderea se va recastiga, chiar daca aceasta problema grava de la VW va fi rezolvata sau nu. Pentru ca eu ma astept ca VW sa mai faca niste smecherii. Nu m-as mira. Mai mult ca sigur si in acest an vanzarile vor fi in scadere. Eu preconizez ca la anul pe vremea asta VW va fi pe 3, in timp ce GM va ajunge pe 2. Pana in 2020 apele eu prevad ca se vor mai linisti. Deci peroada cu adevarat critica este acest an si anul viitor.
    Efectul Dieselgate: Toyota rămâne cel mai mare constructor din lume şi este singurul cu 10 milioane de maşini vândute în 2015
  • 9.93 milioane de unitati vandute de catre VW in 2015... Ma asteptam la o cifra mult mai mica. Mai ales la cat iures s-a facut cu scandalul Dieselgate. Iar faptul ca Toyota e tot pe primul loc... nimic nou sub soare, nimic spectaculos. Este doar ceva as spune eu firesc. Din multe puncte de vedere. Pe langa masini fiabile, au imagine foarte buna cam pe toate pietele pe care sunt prezenti. Si sunt cam in toata lumea prezenti. Dar si eu as fi curios sa vad cifrele celorlalti.
    Efectul Dieselgate: Toyota rămâne cel mai mare constructor din lume şi este singurul cu 10 milioane de maşini vândute în 2015
  • Cred ca nu ati inteles pe ce se bazeaza Volvo cand spune ca in 2020 in masinile lor nu se va muri. Volvo nu se refera la airbaguri suplimentare, nu stiu ce tip de centuri deosebite, structuri de siguranta modificate etc., ci pe "inteligenta artificiala". Adica niste programe speciale care vor fi in stare sa reactioneze mai repede si mai bine ca un sofer. De exemplu, daca va intra in tine cu cretin inconstient, masina va fi "in stare sa reactioneze" mai rapid ca un om si va lua deciziile care pot face diferenta dintre viata si moarte. De exemplu va frana mai devreme... chiar si 2 metri mai devreme pot face diferenta dintre viata si moarte, va inchide trapa si geamurile, va vira la limita astfel incat efectele unui impact sa nu fie mortale. Teoretic e posibil. Practic, ramane de vazut. Asa ceva s-a testat acum vreo 10 ani in laboratoarele din Suedia. Insa vremurile tulburi care au urmat la Volvo, au oprit aceste cercetari. Pe de alta parte, daca este unul nebun si opreste pe calea ferata intentionat pe principiul ca in Volvo nu se moare, sa-i fie tarana usoara.
    Volvo continuă să promită mașini în care nu va muri nimeni în 2020: "Suedezii nu spun lucruri în care nu cred"
  • Sunt atât de fan VW încât mi-am luat un Mitsubishi Colt in loc de Polo. :))) Ok, continua. E gratis. ;)
    Operație estetică
Pagina
12345...464748...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău