• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu cred ca transparenta fata de client se face in primul rand prin serviciile post-vanzare. La ora de manopera din service, calitatea reparatiilor sau interventiilor la masina, la raspunsul prompt al constructorului la sesizarile clientilor. Negocierea oricum are un prag minim pana la care se ajunge. De exemplu, daca o masina costa 37000 de dolari, dealerul stie ca asta e suma pe are trebuie sa o obtina pe ea. Astfel ca va mari pretul la 38-39000 de dolari, ca sa aiba de unde sa scada si sa ajunga la pretul dorit, printr-o "superoferta". Cam cum se face la masinile sh cand multi pun un pret mai mare ca sa aiba de unde sa negocieze. Deci aceasta transparenta eu o vad mai degraba a fi intre dealer si constructor, nu intre client si constructor. Pentru ca fiecare dealer isi face politica proprie si pe constructor il intereseaza sa obtina o anumita suma pentru o masina. Si e treaba dealerului cum reuseste asta, nu a clientului. Nu reuseste? Constructorul/importatorul ii spune "pa!"
    Lexus adoptă o strategie riscantă: o parte din dealerii săi nu vor mai negocia prețurile mașinilor vândute în 2016
  • A zis cineva ca VW este etalonul fiabilitatii? Cine sustine asta nu prea se pricepe la masini. Sorry. Da, stau bine. Insa este loc si de mai bine.
    Poruncile întreținerii corecte a mașinii: "Mașinile moderne sunt făcute să reziste 400.000 de kilometri, dar trebuie întreținute corect"
  • Eu nu pot sa inteleg cum poti sa bagi in aceiasi oala uzura anvelopelor cu uzura masinii. Doar nu te-ai astepta ca si anvelopele sa reziste 400000 de km, asa cum zice nenea ca poate rezista o masina. Cred ca este mult mai important de modul cum folosesti ambreiajul sau cum ai grija de turbina in cazul unui motor supraalimentat decat ca se uzeaza anvelopele. Cand o masina trage intr-o parte, faptul ca se uzeaza anvelopele ar trebui sa fie ultimul gand. Cauzele pot fi mult mai grave. Iar in privinta lantului de distributie, sunt constructori care garanteaza lantul distributiei pe viata masinii. Adica 400000 de km conform spuselor domnului din stire. O masina se intretine cel mai bine asa cum scrie producatorul in manual. Poate ca inginerii aia care au proiectat masina stiu ei de ce.
    Poruncile întreținerii corecte a mașinii: "Mașinile moderne sunt făcute să reziste 400.000 de kilometri, dar trebuie întreținute corect"
  • Prea americani!
    Poruncile întreținerii corecte a mașinii: "Mașinile moderne sunt făcute să reziste 400.000 de kilometri, dar trebuie întreținute corect"
  • Tuareg mereu a fost o masina destul de scumpa. Daca pe merit sau nu, e alta discutie. Pe de alta parte, la 70000 de euro nu cred ca gasesti un GLE (care in off road este mai slab), Cayenne sau X5 dotate asemenator si cu motoare cam la fel de puternice. Toate sunt cu cel putin 10000 de euro mai scumpe. Si da, conteaza. Pentru ca pretul e cu peste 15-20% mai mic fata de concurentii spusi de userii de mai sus. Stiti cum se spune, ca bogatii sunt cam zgarciti. Deci 10000 de euro chiar ii vad a fi uneori bani aruncati inutil. Mai mult, la asemenea masini discounturile sunt si ceva mai consistente. Acum un an imi amintesc ca se ofereau 5000 de euro discount la Audi A6. Deci dadeau 50000 pe masina - 5000... -500,600 de euro negociere cu dealerul. Era altceva. Deci eu cred ca este posibil sa-l "scoti" pe la 65000 de euro. Ceea ce mi se pare ok pentru asa ceva. Bine, nu este o masina pentru mine. Iar cine isi permite asa ceva, bravo lui!
    La graniță
Pagina
12345...626364...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău