• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Si eu cred ca acesta este viitorul. Eu poate acestei tehnologii i-as da mai multe sanse decat electricelor. Pentru ca uitati-va ca inca de la prima generatie autonomia este de peste 500 de km. Si tehnologia va mai evolua. Peste 10-15 ani poate va ajunge la 1000 de km iar preturile vor scadea considerabil. Deja vorbim de autonomie de diesel cu emisii 0. Raman de vazut fiabilitatea si zic eu si designul abordat.
    Toyota Mirai: un plin de hidrogen asigură o autonomie de peste 500 de kilometri
  • @Ivanoff, cred ca e prima data cand te documentezi. :)) Ma asteptam totusi sa stii ca si Honda stie cu ce se mananca treaba asta. Si spre surprinderea ta, BMW poate ca stie mai mult decat crezi tu ce inseamna un automobil pe hidrogen. In 2002 daca nu ma insel, au prezentat un Seria 7 concept cu asa ceva si avea autonomia mai mare ca aceasta Toyota.
    Toyota Mirai: un plin de hidrogen asigură o autonomie de peste 500 de kilometri
  • Dumitru, poate pentru ca Rapid va ramane pentru Europa. Sub Rapid e posibil ca VW sa nu-si doreasca sa intre cu un low cost. Pe de alta parte Rapid eu cred ca e mai bun ca Logan. Nu cu mult insa si diferenta de aprox 2000 de euro depinde de fiecare daca merita sau nu. Cat despre miturile de pe net ca pica distributia la TSI la 40000 de km, aveti voi TSI si va picat distributia? Este un mit asemanator cu cel conform caruia Renault face masini proaste. Culmea este ca aceste lucruri sunt sustinute de oameni care au avitat aceste masini sau motoare din cauza asta, ca au auzit ei. Au auzit un... mda, bine.
    Dacia va avea un rival începând cu 2018. Volkswagen a anunțat oficial primul său brand low-cost
  • Pai si Laguna se spunea usor... dupa ce l-ai rostit vreo 20 de ani. Nu acesta este motivul pentru care s-a schimbat numele. Renault vrea sa se rupa de trecut, sa uitam esecul (comercial) al Lagunei 3. Oamenii de acea Laguna isi amintesc cand intra in showrolm pentru ca a fost mai recenta. Nu isi mai amintesc ce facea Renautl acum cel putin 10 ani cu Laguna 2 si Laguna 1.
    Renault Talisman: francezii au decis numele urmaşului lui Laguna
  • @Pesso: Laguna 2 a fost prima masina cu 5 stele EuroNCAP in conditiile in care la acea vreme EuroNCAP oferea o stea pentru avertizorul acustic al centurii pentru sofer necuplate. Asa Volvo S60, BMW Seria 3 sau Peugeot 307 au luat 4 stele, pentru ca nu aveau acel avertizor. Prima masina care a luat 5 stele fara avertizor a fost Mercedes Clasa C. Se intampla in 2002 daca imi amintesc bine. In plus, de-a lungul timpului Renault nu prea a mai fost considerat un etalon in ale sigurantei. Nu zic ca nu ofera o siguranta la nivelul zilelor noastre. Dar parca entuziasmul francezilor a mai scazut fata de acum 12-13 ani cand lipeau in geam abtibilduri cu "Nr. 1 in siguranta". Am 3 cunostinte care au avut Laguna 2 si acum au altceva. Nu conteaza ce. Mi-au zis ca era ok masina. Dar cu toate astea le-au vandut dupa 60-70000 de km. Cert este ca lucrurile s-au mai schimbat fata de acum 7-8 ani. Insa nici concurenta nu a stat pe loc.
    Renault Talisman: francezii au decis numele urmaşului lui Laguna
Pagina
12345...686970...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău