• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Pentru ca un Logan de 4-5 ani si 4500 de euro arata si merge mai nasol decat un sh de 9-10 ani. Nu cred ca are rost sa comparam tinuta de drum, confortul, finisajele sau insonorizarea unui Focus 2 de ex., cu un Logan. Iar un Logan simplu... sa-mi fie cu iertare, dar sa dai atatia bani pe o masina fara aer conditionat macar... nu stiu. Eu nu as face-o. Unchiul meu a facut asa mergand pe principiul ca e masina noua si acum cam regreta. Eu imi dau cuvantul de onoare ca anul trecut cand aveam 4000 de euro pentru o masina, daca as fi putut sa-mi iau un Logan Laureate 0.9 Tce, nici nu m-as mai fi uitat la alternative. Dar asta ar fi insemnat sa dau cei 4000 de euro + sa fac un credit de inca vreo 5000 de euro. Daca as fi avut o casa aranjata cum trebuie si nici o alta cheltuiala in plus, m-as fi "bagat". Bancile au incercat sa ma convinga pentru ca puteau sa ma ajute si ma incadram cu salariul (ca e noua, ca e buna, ca e spatioasa, ca pot sa o folosesc si mai tarziu cand voi avea o familie). Dar mi-ar fi foat foarte foarte greu. Si fac atata sacrificiu pentru o masina... fie ea si Logan nou... nu, multumesc.
    Șeful Dacia: "Am dori ca 20% din mașinile pe care le producem să le vindem în România"
  • Poate parea ciudat, dar sunt foarte multi romani care ar vrea sa renunte la un sh pentru un Logan nou. Dar este foarte, foarte greu. Pentru ca, haideti sa ne gandim putin logic: un low cost inseamna o masina ieftina si accesibila pentru clasa de mijloc. Un simplu Logan 1.2 Laureate costa 9000 de euro sau pe-acolo. Ori un roman din clasa de mijloc castiga pe luna sub 500 de euro si are o familie de intretinut, haine, mancare de cumparat etc. Practic ii este IMPOSIBIL sa dea atatia bani pe un Logan. Prefera sa faca un credit de 5000 de euro pe 4-5 ani si sa-si ia un Golf 5 sau Astra H cu motor mai puternic, cu caroserie care nu rugineste atat de usor, mai confortabil, cu dotari ok (AC, geamuri electrice, comp de bord, inchidere centralizata, ABS, ESP etc.) si pe la 170-180000 de km. Daca va avea grija de ea, si va avea pentru ca stie ca ii va fi greu sa-si cumpere alta, il va tine fara mari batai de cap cel putin 50-60000 de km. Adica vreo 4-5 ani cat dureaza acel credit. Totusi el stie ca este un risc ca masina aia sa fie varza inca de cand o cumpara, dar mai mult de 10 salarii nu poate sa dea pe masina. Ori un neamt da 3-4 salarii si il doare "la basca" de caroserie cu rugina, de confort sau siguranta medii. Daca si romanul nostru ar da 4 salarii... adica 2000 de euro (!!! :)) ), ar sta altfel lucrurile. Dar asta bineinteles ca niciodata nu se va intampla.
    Șeful Dacia: "Am dori ca 20% din mașinile pe care le producem să le vindem în România"
  • :)) Deci mi-ai dat exemplul unei masini care acum este 4200 negociabil ca sa iei cu 4000 (nimeni nu reduce la acest pret 1000 de euro) si o masina care a fost facuta praf, reparata si nu mai are airbaguri. Primul Yaris, daca acum e 4200 negociabil, asta toamna cand cautam masina sigur sub 4500 de euro nu il lasa. Deci diferenta era de 700 de euro. Bani pe care nu ii aveam. Plus ca asigurarea era peste 1000 de lei, adica inca 250 de euro + inmatriculare + o revizie genrala + ulei si filtre... nu zic, o faceai bobob. Dar asa cum am spus, depaseam lejer bugetul. Si acum imi amintesc unde vroiai sa trimiti linkurile... nu vad de ce sa te ascunzi sub un alt pseudonim si sa trimiti pe mail. Care ar mai fi rostul acestor discutii?
    Pragmatic
  • Nu stiu cine pe cine a copiat si nici nu imi pasa. Nu imi pasa nici ca dpdv al fiabilitatii Alfa e considerata cam slaba. Stiu doar ca masina asta e poate cea mai frumoasa masina... de la 159 pana in prezent. Cel putin pentru mine. Da, spiritul Alfa nu a murit. Pacat insa ca se vede cam rar.
    Alfa Romeo Giulia: imagini și informații oficiale ale rivalului lui BMW Seria 3
  • Pai Yarisul prezent nu are nici o treaba. Ok, cauta tu atunci Yaris din 2008 cu acest motor la 4000 de euro. Pentru ca ainspus ca tu iti iei Yaris de 1.3 68 cp din 2008 cu 3000 de euro. Eu nu am gasit si crede-ma ca am cautat de mi-au sarit capacele". Spun doar, din postura unui posesor, ca Beetle nu este masina de oras. Nu are interiorul modulabil, locul in spate e stramt, portbagajul e mic si consumul e destul de mare. Dar pentru toate astea in curte la VW exista Polo, Fabia sau Ibiza. NB este o masina de fitze, o masina iconica gandita si proiectata cu totul diferit. Si nu inteleg la ce te referi cand spui ca stiu eu unde imi vei da acel link. Chiar nu stiu. Fii mai explicit. Referitor la PS2... prefer sa nu mai zic nimic. Nu de alta, dar nici cu posesorii de japoneze nu pot sa ma laud. Nu am mai vazut demult pe unul cu TDI sa faca pe viteazul. In schimb pe cei cu Dacia, Renault, Honda sau Mazda, se intampla sa fie cel putin 2-3 zilnic intre Banu Manta si Baneasa. E superb cand ii dau cu 80-90 km/h pe Kiseleff ca sa se opreasca la urmatorul semafor. In fine, fiecare padure are uscaturile ei. Nu e devina masina ca soferul e un dobitoc. Si nici marca in sine cand e vorba de fani si "fani".
    Pragmatic
Pagina
12345...697071...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău