• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Bun, si acum sa vina unii sa ne spuna ca e o prostie ca niste companii sa cumpere asa ceva, pentru ca autonomia e prea mica.
    Autocamionul electric Mitsubishi Fuso eCanter a ajuns în Europa: Daimler a livrat 12 exemplare clienților de pe Bătrânul Continent
  • Apropo de portbagaj, cred ca deschiderea lui este un compromis. S-a dorit lasarea rotii de rezerva prinsa de haion, pentru a crea o imagine de SUV veritabil. Dar la dimensiuni mici. Nu e neaparat un lucru rau, pentru ca e o chestie unica in segment. Motiv pentru care, deshiderea haionului pe inaltime, este practic imposibila. Datorita greutatii suplimentare care ar apasa prea tare pe amortizoarele haionului. Cel putin eu nu am vazut sau nu imi amintesc sa fi vazut vreodata un SUV cu roata prinsa de haion si a carui deshidere sa fie pe vericala, ca la un hatchback. Deci inainte de a critica, poate ca nu ar fi rau sa ne gandim mai mult de ce e asa si nu e altfel. Eu am o parere buna despre masina asta. As avea o singura mare critica: arata ca o jucarie. Sentiment pe care 2008, Captur sau C3 Aircross nu il lasa. Din contra chiar.
    Un oltean numit „speranță”
  • @cristi, nu 17000 de euro. Ci 14500 sau cat e un Duster "chel". Daca din pretul asta mai scazi o "Rabla" si o oferta, ajungi pe la 12000. E altceva. Pentru ca, mai departe vorbim de dotari care au si nu prea de-a face cu siguranta, pana ajungi la 17000.Deci practic, cele 3 stele obtinute, acolo sunt. Nu la versiunile mai scumpe, care ofera cam aceiasi siguranta.
    Noua generație Dacia Duster a obținut 3 stele la testele de siguranță EuroNCAP
  • @Seth, inteleg ce spui. Avem una dintre cele mai mari rate de decese rutiere din UE. Dar aici vorbim despre niste teste standard. Iar in viata de zi cu zi, sansele ca ele sa se intample la indigo", ca sa reflecte in totalitate gradul de siguranta oferit de un automobil, conform EuroNCAP, tind spre 0. Cate masini ai vazut voi lovite de un stalp, in acelasi unghi si la aceiasi viteza cu care testeaza EuroNCAP? Ca eu am vazut mult mai multe care sa se rastoarne pentru ca se pierde controlul asupra lor. sau la fel intrate intr-un cap de pod. La fel si la impactul frontal. Si la cel cu pietonii. Volvo cate stele sa primeasca pentru airbagul pentru pietoni?
    Noua generație Dacia Duster a obținut 3 stele la testele de siguranță EuroNCAP
  • Dar de cand a devenit EuroNCAP etalonul sigurantei auto? Domnilor, adevaratele teste de sigura NU se dau in laboratoare, ci pe sosele. Nu contest faptul ca o masina trebuie sa fie cat mai sigura. Dar oare cate Duster-e se lovest de stalp cum simuleaza EuroNCAP si cu o asa viteza? Cate se lovesc frontal si la asa viteza, cum face EuroNCAP? Din moment ce Euro NCAP ofera puncte sistemelor de asistenta care NU au legatura cu siguranta efectiva oferita de un automobil (adica ofera puncte unui sistem complementar), va rog sa imi dati voie sa dau un mare ignore acestor teste. Eu zic atunci sa ofere puncte si pentru ca masinile au sistem de franare. Ca doar e si ala un sistem vital in privinta sigurantei, nu? Numai cand imi amintesc cate masini de 4 stele primeau o stea pentru avertizorul acustic si automat ajungeau la 5 stele, ma bufneste rasul. Deci stai linistiti. Ca asa cum aceste teste nu au afectat vanzarile Dacia si aprecierile clientilor, nu se va schimba nimic nici de aici inainte.
    Noua generație Dacia Duster a obținut 3 stele la testele de siguranță EuroNCAP
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău