• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • 3 stele... Se astepta cineva la mai mult de la SUV low cost? Altele sunt prioritatile la Dacia. Ca sunt si nemultumiti... niciodata nu vei putea sa multumesti pe toata lumea.
    Noua generație Dacia Duster a obținut 3 stele la testele de siguranță EuroNCAP
  • Eu cred ca pe americani, daca ii scoti din "balonul lor de cristal" si dau de greu, incep sa "planga". Uite ca GM si Ford si-au vandut jumatate din portofoliu, datorita crizei. Ceea ce PSA, Renault-Nissan, VW, Fiat, Toyota... adica greii cu care se bat gigantii americani, nu au facut-o. Si acum pe bune, oare cate companii puteau iesi intregi dupa un scandal gen Dieselgate sau unul datorat sistemelor de franare? Eu cred ca aceste companii din urma, pot sa faca fata mult mai bine unei posibile calamitati economice. Pentru ca sunt mai bine adaptate. Au demonstrat-o. Gata cu off topicul, ca se supara moderatorii. :)
    Pe teritorii necartografiate
  • @mishazaitev, in cazul lui Volvo, Ford a gestionat f prost acest brand, inca de cand a pus "mana" pe el, in 1999. Daca ne uitam la gama actuala si cea de acum 10 ani, parca vorbim de doua lumi total diferite. Ford nu prea a investit in dezvoltarea marcii, in imaginea ei, prestigiul ei, valorile ei care, ulterior, puteau aduce bani. Era greu sa pui "la bataie" un S80 diin 1998, cu un Seria 5 din 2003. La acest nivel, diferenta de 5 ani "cantareste" greu. De-asta Volvo a ajuns la cosul de gunoi". E drept insa ca, atunci cand Volvo a fost preluat de Ford, americanii aveau destui bani incat sa creada ca Volvo nu are nevoie de investitii majore. Iar faptul ca doar de S40 "s-au atins", demonstreaza ca Volvo, atat cat a putut, a incercat sa-si vada de drumul lui (s-a negociat bine contractul d epreluare) incercand sa se debaraseze cumva de Ford cu celelalte modele. Sa nu uitam ca S60, S80 si XC90 nu aveau (mai) nimic in comun cu Ford. Sa nu uitam ca motorul D5, care a aparut in 2001 sau 2002 (nu mai retin exact), a fost un motor conceput de Volvo in Suedia (!). A fost primul diesel din aluminiu si avea 163 kg (un adevarat record acum 15 ani). Plus ca Volvo a incercat sa mentina siguranta cat mai sus. Totusi, S80 a fost fabricat 8 (opt) ani. Enorm! Ei bine, a venit criza si Ford s-a vazut depasit de situatie. Asta a vrut sa sublinieze Mircea in text si eu sunt de acord cu ce a spus. Cel putin asa cred. :)
    Pe teritorii necartografiate
  • mesajul era pentru @Andy, desigur.
    Școala vieții
  • De acord cu ce zici tu. Doar ca cei care cumpara Dacia sunt interesati in mare masura de costuri, dotari, spatiu si fiabilitate cat mai ok. Atata timp cat sunt accesibile ca pret dotari precum navigatie, cutie automata, 4 camere pentru monitorizarea parcarii, faptul ca la baza, dpdv tehnic, este un low cost fara caroserie galvanizata, nu-i mai pasa nimanui. Roata sa se invarta, navigatia sa mearga si pretul sa fie ok (pentru un SUV). La 18000 de euro sa ai dotari de masina de peste 22000-23000, inseamna sa faci si niste compromisuri. Si da, masina poate lasa impresia ca e destul de scumpa. Pentru noi, romanii. Dar poate nu neaparat pentru noi e masina asta.
    Școala vieții
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău