• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Multumesc, Andy! Mi-ai luat-o inainte. @what, da, modelele Dacia nu au caroserie galvarizata datorita pretului. Nu este ceva tragic, pana la urma la acest nivel de pret... e de inteles. Vezi ca sunt ceva solutii clasice pentru asta si s-au discutat pe forumul monomarca. Nu te astepta sa te trezesti cu gauri in podea totusi.
    Carlos Ghosn, CEO Renault-Nissan: "Sunt foarte fericit că nimeni nu a reuşit să reproducă succesul Dacia"
  • Tesla cred eu ca au reusit pentru ca s-au bazat doar pe un singur lucru, au avut o singura viziune si directie si oricare ar fi fost piedicile, nu s-au lasat. Asa este si cazul lui VW, au ajuns sus in privinta automobilelor... conventionale. Este f greu sa se impuna si in alta privinte. Uita-te la Renault de exemplu cat de greu ii este cu electricele si au tot investit inca din anii '90 in asa ceva.
    Şeful Volkswagen Group nu e îngrijorat de o eventuală maşină Google sau Apple: "Vom fi întotdeauna suverani în industrie"
  • Nu e vorba de-asta. Ce spune domnu' se refera la faptul ca daca Google sau Apple s-ar apuca sa faca masini autonome s-ar pricepe la fel de bine cum s-ar pricepe VW sa faca telefoane mobile sau calculatoare. De putut ar putea sa faca, dar cu siguranta ar fi mai slabe decat cei care fac asta de zeci de ani, au un nume si mai ales experienta.
    Şeful Volkswagen Group nu e îngrijorat de o eventuală maşină Google sau Apple: "Vom fi întotdeauna suverani în industrie"
  • Motivul pentru care marii concurenti nu au un model low cost in gama, asa cum este Dacia, se datoreaza faptului ca un low cost inseama f multe compromisuri. Si as incepe cu siguranta. Dacia in acest moment e una dintre cele mai slabe masini cand vine vorba de siguranta. Si in acelasi timp este una din putinele masini care nu au caroseria galvarizata. Sa nu uitam ca garantia anticoroziune la Dacia este de 6 ani, cea mai slaba de pe piata. Concurentii lui Renault au luat in calcul acest lucru, au pus in balanta avantajele si dezavantajele, tinand cont si de imaginea generala a companiei care ar produce asa ceva si din cauza aceasta au lasat-o balta. Iar daca e cineva de la Renault care chiar ar trebui sa fie mandru de succesul si de modul frumos cum a crescut Dacia, acela ar trebui sa fie Louis Schweitzer. El este omul care s-a gandit la asa ceva si se intampla cu mult inainte ca Ghosn sa ajunga la conducere. Un merit este cu siguranta si al lui Constatin Stroe care a tras cu dintii in anii '90 pentru ca uzinele Dacia sa nu fie privatizate sau sa se inchida. In fata acestor doi oameni eu ma inclin si ii aplaud.
    Carlos Ghosn, CEO Renault-Nissan: "Sunt foarte fericit că nimeni nu a reuşit să reproducă succesul Dacia"
  • Cea mai tare faza este ca la ei comparatiile se rezuma doar la Bmw si doar la Passat. Si "toti" spun exact acelasi lucru. Nici unul nu are pareri diferite. Unul care scrie cu mai multe nume nici nu stie cum sa o faca. Dar na, ce stiu eu?! Sunt un taran cu VW care nu stie ce e aia masina si calitate japoneza. Se pare nu mai sunt nemtii Dumnezeu pe pamant :))
    Familia şoferului
Pagina
12345...848586...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău