• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • S60 este concurent pentru Seria 3, S80 pentru Seria 5 si S90 va fi pentru Seria 7. Nu cred ca S80 va fi scos din productie asa cum am auzit niste zvonuri. Si este intr-un fel firesc. Ar fi cam ciudat sa investeti intr-un segment mult mai dificil si in care esti un necunoscut si sa te bati cu Seria 7 sau Clasa S. Nu zic ca este usor sa fi rival pentru Clasa E, Seria 5 sau A6, dar cu siguranta nu este la fel de greu. Cat despre aceasta stire nu pot decat sa zambesc de bucurie. Acum 10 ani ma jur ca nu credeam ca vor mai veni vremurile in care Volvo sa se impuna asa cum o facea in anii '70-'80. Volvo si Mazda au crescut extraordinar in ultimii ani, Mai este mult de lucru, dar este f bine ca lucrurile se misca in directia buna. Faptul ca Volvo, Mazda, Jaguar si LandRover au scapat de Ford cred ca este cel mai bun lucru din ultimii 20-30 de ani pentru ele.
    Volvo XC90 s-a lansat oficial în România. SUV-ul are deja 20 de clienţi care aşteaptă livrarea
  • Unii nu inteleg ca jignind si ridicand la rang de etalon marca lor preferata printr-un pretext precum "esti prost daca nu zici ca mine", practic jignesc marca lor preferata prin atitudea lor. Mai era cineva care se autointitula "BMW" atunci cand posta un comentariu. Era exact acelasi lucru si in cazul lui. Dar vedeti voi, ca sa-ti dai seama de lucrurile astea trebuie sa ti se invarta niste rotite in cap. Nu poti sa-i explici prostului ca e prost... pur si simplu este imposibil. Si revenind la subiect, in acest moment singurii din Japonia pe care ii apreciez si imi plac sunt cei de la Mazda si Honda. mazda a crescut in ultimii ani, mai ales de cand nu mai apartine de Ford. Defapt, cred ca toate marcile care au apartinut de Ford o duc mai bine de cand nu mai apartin de americani. Cat despre fiabilitatea masinilor japoneze, da, personal cred ca inca este peste cea a masinilor nemtesti... si cam atat. Daca pui o Corolla langa un Golf si o iei la "puricat" e cam nasol pentru japonezi. Asta vede un simplu client si de-asta VW a crescut f mult in ultimii ani - cheia se numeste "calitate perceptibila, palpabila". Eu am un VW din 2007,am grija de masina si chiar nu am avut nici o problema cu ea. Am peste 50000 de km rulati. Singura chestie care a picat pana acum a fost un pivot la 65000 de km. Unii spun ca Toyota Corolla este mai fiabila. Asa o fi. Dar cu siguranta nu este la fel de confortabila, conforul nu e la fel de bun, tinuta de drum nu e la fel de buna, insonorizarea nu este la fel de buna. Orice ar spune unii, cel mai mare atu al japonezilor este fiabilitatea... si cam atat (si acela cu dus si intors). Am si o masina japoneza mai putin rulata si mai noua cu un an. In cei 5500 de km pe care i-am parcurs nu am avut nici o problema si merge ca in prima zi. Dar nu se compara cu Beetle-ul oricum o dai, chit ca Beetle-ul (cel putin teoretic) nu e la fel de fiabil. Singurul avantaj al Coltului e spatiul interior si consumul mai mic. Atat. dar nu pot sa critic Beetle-ul pestru asta pentru ca a fost TOTAL gandit inca din faza de proiect... prin '98. Oricum este penibil si absurd sa critici si sa jignesti diferite marci si diferite masini indiferent al care marci esti fan. Parerea mea este toate masinile au avantaje si dezavantaje si fiecare "iti poate spune povestea ei, ce vrea si de ce exista". Dar chestia asta o poate intelege si asculta DOAR cine este cu adevarat pasionat de acest domeniu. Asta face deosebirea dintre adevaratii pasionati de masini si cei care se cred pasionati. PS: oare nu exista nici un moderator pe-aici?
    Honda: "Nu ne schimbăm filozofia de design"
  • Dane, eu nu stiu in ce masura poate fi o bila neagra pentru Audi amanarea lui A8. Da, in acest moment Clasa S isi cam face "de cap" fiind probabil etalonul industriei auto. BMW va lansa un viitor Seria 7. DAR este posibil ca A8 sa ofere ceva ce Clasa S si viitoare Serie 7 sa nu ofere. Poate ca tocmai in asta consta amanarea lansarii Audi. Deh, si in industria auto exista spioni si "turnatori".
    Audi amână lansarea noii generaţii A8 pentru anul 2017 cu scopul de a testa capacitatea limuzinei de a se conduce singură
  • Ai dreptate. De la Dacia 1300 si pana in prezent VW a ramas la nivelul lui Kafer. Sau primul Passat. Defapt doar Mazda a evoluat. :))
    Carlos Ghosn, CEO Renault-Nissan: "Sunt foarte fericit că nimeni nu a reuşit să reproducă succesul Dacia"
  • Dar cum sa nu imi amintesc si eu asemenea povesti? Dar masinile alea ne-au crescut si parca nu au cum sa nu ramana in sufletul tau. Era foarte interesant cand mergeau cu o Dacie 1300 4 adulti si 4 copii de la Turnu Severin pana la mare. Masina aia mai avea o palma pana atingea asfaltul. Si se strica. Dar nu se supara nimeni. Copiii se jucau tata si unchiul mesterau la masina iar mama si matusa mea pregateau masa. Totul se intampla intr-o parcare pe marginea drumului. Cu un patent sau niste sarma o carpeai cumva si o faceai sa mearga. Imi amintesc ca intr-o zi tata i-a cerul mamei dresul pentru ca se rupsese cureaua de la ventilator. Si a reusit sa faca masina sa mearga. :)))) Nu stiu, recunosc ca nu sunt mare fan Dacia, dar cu toate astea daca spui ca e un jaf, o caruta sau o petarda de masina si cine o cumpara e un prost, iti rup gatul. :))
    Carlos Ghosn, CEO Renault-Nissan: "Sunt foarte fericit că nimeni nu a reuşit să reproducă succesul Dacia"
Pagina
12345...838485...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău