• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Misto! Spui de masina asta ca nu se compara cu Trafic... pe baza unor poze. Cand ai sa te urci in duba asta si ai sa dai o tura cu ea, mai vorbim. Ca asa opinia ta e egala cu zero... comparatia ta nu isi are rostul. Si hai sa nu o dam in faze gen ce spun specialistii din industrie pentru ca Transporter poate fi considerat singurul rival din Europa care se poate pune cu Clasa V. Adica poate trece dincolo de statutul de o simpla duba. Lucru spus tot de specialisti. @Ivanoff, motivul pentru care duba asta are motoare de peste 150 CP este ca se cer. Din acelasi motiv avem compacte de 100 CP si de peste 250 CP. Un Clasa C poate avea si 130 CP si peste 450 CP. Pentru ca se cer. De exemplu sunt companii care isi duc directorii sau angajatii cu functii mai bune, in delegatii cu masini precum Transporter sau Clasa V. Nu poti sa-i duci cu asa ceva care are motor de 84 CP, ci cu una cu un motor de cel putin 120-130 CP... deci poate si de 200 CP. Bine, asta se intampla prea putin in Romania. Dar nu este nici o problema, ii rog pe fanii Renault sa continue jignirile (ca doar ce face Renault nu este in stare sa faca nimeni) si asta pentru ca suntem obisnuiti cu sensibilitatea lor daca ai tupeul sa comentezi ceva la adresa lui Renault si implicit suntem obisnuiti si cu jignirile lor. Deci va rog sa nu va opriti si sa va faceti datoria pana la capat ("bai, baiatule!" ;)
    Volkswagen Transporter a ajuns la a şasea generaţie
  • Motorul de 84 CP exista pentru ca pretul masinii sa fie mai mic. e simplu. Nu rupi asfaltul cu masina asta. Dar incarcata cu 700-800 kg poate merge fara probleme cu 80-90 km/h constant. Nu a fost gandita nici sa ai in primul rand dinamica, nici sa te intrebi in cat timp "face suta", nici sa ai dotari de top. Din cauza asta motorul de 84 CP va fi oferit pentru echiparea de baza si poate nivelul imediat urmator. Cine pune in aceiasi balanta Clasa V si un transporter de 84 CP... mai bine lasa. De cand am citit stirea eram sigur ca se va gasi cineva care sa spuna de Trafic ca e "za best of za best" si masina asta e urata, proasta, scumpa... intr-un cuvand prea VW, prea pentru fraieri. Si intrebare de baraj: cate masini de genul asta isi permit luxul de a avea sub capota motoare de peste 150 CP? Cand veti avea un raspuns obiectiv la intrebarea asta mai stam de vorba. Pana atunci... masina asta e naspa. Ii pica rotile, turbina, volanta, injectoarele si daca o lasi in ploaie se topeste.
    Volkswagen Transporter a ajuns la a şasea generaţie
  • Lucrurile sunt simple: masina asta se va vinde foarte bine in vest pentru ca arata cool pentru un low cost si este accesibila ca pret. Si cine vrea Kia, isi cumpara Kia. Cine vrea Dacia, isi cumpara Dacia. Fiecare face ce vrea cu banii lui si cum crede el ca e mai bine. E simplu. Bine, ca acum apare cate unul si spune ca esti fraier ca ai facut o anumita alegere... asta e. E plina lumea de destepti si intelepti. Doar ca uneori pe munca, banii si viata ta e cel mai bine sa-i ignori. Lasa-i sa vorbeasca. E treaba lor. Cat despre faptul ca se fac reviziile la 15 000 de km in Romania, eu zic ca e cat se poate de normal si "sanatos" pentru o masina sa se faca chiar si mai devreme. Oare e mai bine sa schimbi uleiul la (cel mult) 15000 de km sau sa mergi cu el 20000 de km? La fel si filtrele. Plus ca la noi benzina este o mizerie si sistemul de injectie poate avea de suferit mult mai devreme. Si apoi spunem ca nu se mai fac masini cum se faceau odata.
    Preţuri Dacia Lodgy Stepway şi Dokker Stepway în România: modelele româneşti pleacă de la 12.500, respectiv 13.320 de euro
  • Imi place ca acele capace de roti imita extraordinar de bine niste jante de aliaj. O solutie eficienta (de furat ochii) pentru un low cost.
    Preţuri Dacia Lodgy Stepway şi Dokker Stepway în România: modelele româneşti pleacă de la 12.500, respectiv 13.320 de euro
  • De luat clienti de la nemti se va intampla sigur. problema se va pune cati clienti. Oricum va fi f greu, insa nu imposibil. Sa nu uitam ca sunt marci care acum 10 ani aveau vanzari si imagine mai slaba decat in prezent (de exemplu Mazda sau Jaguar), Iar in ultimii 3-4 ani vanzarile sunt din ce in ce mai bune.
    Volvo S90 îşi propune să fure din clienţii lui A6, E-Klasse şi Seria 5
Pagina
12345...828384...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău