Preţuri Dacia Lodgy Stepway şi Dokker Stepway în România: modelele româneşti pleacă de la 12.500, respectiv 13.320 de euro

de Bogdan Mirică
Miercuri, 15.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia a anunţat oficial preţurile modelelor Lodgy Stepway şi Dokker Stepway pentru piaţa din România. Ca şi în cazul lui Sandero, Stepway este doar o versiune mai bine echipată, poziţionată în vârful gamei.

În toamna anului trecut, Dacia lansa în cadrul Salonului Auto de la Paris două noi niveluri de echipare pentru modelele Lodgy şi Dokker. Ambele copiau fratele mai mic Sandero, care se bucura de un succes nebun cu versiunea sa Stepway.

Inspiraţi de acest succes şi dornici de a extinde cât mai mult opţiunile monovolumului şi utilitarei, oficialii români au decis că e timpul ca eticheta Stepway să fie aplicată şi altor maşini. Dacia speră astfel să repete reuşita versiunii Sandero Stepway, care din 2009 şi până în prezent a reuşit să atragă 50% din clienţii hatchback-ului.

Ce include versiunea Stepway

Şi în cazul lui Lodgy şi Dokker, Stepway înseamnă o serie de îmbunătăţiri estetice inspirate de aspectul SUV-urilor, dar şi o nouă culoare de caroserie Bleu Azurite, completată de un colant pe care apare scris numele versiunii.

Interiorul aduce o tapiţerie Carbon Fonce, cu broderii şi cusături de culoare albastră, contur de aceeaşi culoare pentru instrumentele de bord şi aeratoare.

Pe lângă noile detalii estetice, Lodgy şi Dokker Stepway beneficiază şi de o listă bogată de dotări, care include sistemul multimedia şi de navigaţie Media Nav, aer condiţionat, pilot automat şi senzori de parcare spate.

Lista de dotări include şi sistemul Media Nav.

Motorizări şi preţuri pentru piaţa din România

Esential 12.500 de euro este preţul de pornire al unui Lodgy Stepway.
13.320 de euro este preţul de pornire al unui Dokker Stepway.
Dacia Lodgy Stepway este disponibil alături de două motorizări pe benzină, un 1.6 MPI şi un 1.2 TCe. Pentru cei care preferă dieselul există şi motorul 1.5 dCi cu două versiuni de putere: de 90 şi 115 cai.

În cazul lui Dokker Stepway, gama de motorizări include un singur agregat pe benzină, unitatea de 1.2 litri TCe şi 115 cai putere, şi un singur motor diesel, disponibil însă în două versiuni de putere: de 75 şi de 90 de cai.

Preţurile pe piaţa din România pornesc de la 12.500 de euro pentru Lodgy Stepway şi de la 13.320 de euro pentru Dokker Stepway.

Dacia Lodgy Stepway
Motorizare Putere/
Cuplu 
Transmisie Consum
(l/100 km) 
Preţ
(€ cu TVA) 
1.6 MPI 85 CP
134 Nm 
Man 5 7 12.500
1.2 TCe 115 CP
190 Nm 
Man 5 5.9 14.100
1.5 dCi 90 CP
200 Nm 
Man 5 4.2 14.600
115 CP
240 Nm 
Man 6 4.4 15.200

Dacia Dokker Stepway
Motorizare Putere/
Cuplu 
Transmisie Consum
(l/100 km) 
Preţ
(€ cu TVA) 
1.2 TCe 115 CP
190 Nm 
Man 5 5.9 13.320
1.5 dCi 75 CP
180 Nm 
Man 5 4.5 13.720
90 CP
200 Nm 
Man 5 4.5 14.120

Comentarii (18)

  • Tembelus Rex
    Vreau sa-mi schimb troaca fabricata in 2006 care are motor sub 1,6 litri (nu vreau sa spun exact capacitatea cilindrica) prin programul rabla ....nu stiu de ce dar imi surad chiar si modele Dacia NOI (prin rabla oricum iei doar noi) sunt mai modest desi gasesti tot felul de oferte la masini straine - chiar si pana in 10 000 de euro prin programul asta....
    deci ....ii rog pe "MILIARDARII" automarket - FACETI-VA MILA DE UN PADUCHE CA MINE SI REALIZATI O CHETA.....vreau o masina NOUA MODESTA.
    14 7
  • @Temb - din cate stiu varsta minima a masinii casate trebuie sa fie de 10 ani... deci nu te putem ajuta... :)
    12 4
  • Tembelus Rex
    Draga domnule Andi ....varsta minima trebuie sa fie de 8 (opt) ani.....si nu e noutate de anul asta ....a mai fost si in editiile trecute....nu ma pune sa caut cand a fost facuta trecerea de la 10 la 8 ca nu caut......asa ca MA INCADREZ ....si ce ziceai TE BAGI la o donatie? :))))
    12 4
  • @Tembelus Rex, adica cum , eu care am Skoda Superb din mai 2007cu 67.000 rulati , e ''buna de aruncat'' la remat ? :)))) .....Probabil cei care au gandit legea asta au fost beti :)))) .
    7 4
  • sa dai o alta vopsea "noua" si ceva estetice de plastic,nu m-ar incanta la asemenea bani! Cu acesti bani iei o masina la sfarsitul carierei,noua, care nu s-a vandut inca, si cu mari reduceri din GERMANIA! De exemplu in Ro inca se cere 41 mii eoro pe un SANTA fe nou,,iar in GERMANIA 28 mii.Si cand ma gandesc ca pt un catalizator cazut la lodgy a stat masina pe dreapta o luna ca sa vine din MAROC,,,chiar ca te lasi pagubas,plus consumul mult prea mare fata de cel scris oficial!Ma refer dieselul de 110 cp.
    6 10
  • Tembelus Rex
    Domnule Mihai

    Legiuitorii nu au fost neaparat beti cand au gandit legea........Oricum masina dumneavoastra in mod normal ar trebui sa mai parcurga inca vreo 200 000 km. Daca o intretineti corespunzator si nu este vreun exemplar cu hibe de proiectare/ fabricatie nu e nici o problema in ceea ce o priveste.... - Va veti plictisi de masina la un moment dat sau o sa vreti sa o schimbati cu altceva NOU. PROBLEMA STITI CARE ESTE? cu proprietarul numarul 2, numarul 3. In principiu domnii acestia - nr2, nr3 nu vor mai investi si nu vor intretine masina cum ar trebui (mai sunt si exceptii evident) si normal masina se va degrada mai repede la ei decat la dumneavoastra.....de aia e sintagma UNIC PROPRIETAR, UN SINGUR PROPRIETAR.......si atunci o masina care inca se tine bine pe afara dar pe dinauntru "o papa molima" se incadreaza la rabla.....

    Troaca mea are doar 74 000 Km.....problema e ca sunt al treilea proprietar .......AM FOST NEVOIT sa fac un compromis sa iau masina sh....nu sunt de acord cu ele decat in conditii foarte stricte - ani/km putini, stare tehnica impecabila, fara accidente grave, istoric service ADEVARAT.....deci cum va spuneam troaca care o am scartie din toate incheieturile si mai are si alte hibe (evident nu la frane si directie stati linistit ca nu sunt inconstient - oi fi eu tembel dar nici chiar asa )....Daca as fi fost unic proprietar o acceptam cu hibele si bubele ei ...dar asa al treilea..... ma enerveaza lucrul asta si din acest motiv imi doresc una noua, chiar modesta, un model Dacia si entry level pe deasupra......
    10 4
  • Daca esti tu sigur ca te "califici" gata, facem cheta! :)
    4 2
  • Made in Morooco or Romania ?
    2 3
  • mishazaitev
    Dokker-ul mi se pare ca arata chiar bine. Ar fi interesant de stiut daca, la fel ca in cazul versiunii Stepway a lui Sandero, cele doua modele beneficiaza si de o garda la sol marita...

    @joe21

    Este o practica folosita de toti producatorii de masini ... Crosspoli, Citroe C3 XTR/air cross, sunt doar cateva dintre exemple.
    4 2
  • Imi place ca acele capace de roti imita extraordinar de bine niste jante de aliaj. O solutie eficienta (de furat ochii) pentru un low cost.
    7 1
  • @joe21

    Nu e vorba numai de vopsea si spoilere/ praguri modificate. Dupa cum se spune si mai sus, versiunile Stepway vin si cu o lista bogata de dotari, spre deosebire de versiunile normale.
    Totusi scriem de masini doar de dragul de a scrie? Tu scrii cu atata usurinta de masini de 30 000 -40 000 euro.. Pai cum sa-l compari cu unul care are buget 10.000 - 15.000 euro? Comparatia cu masini mari, 4x4, costisitoare, atat ca intretinere, cat si achizitie, e aberanta.

    Fenomenul Germania, second-hand, "impecabil" e alimentat de LACOMIA si IPOCRIZIA romanilor cand vor sa para ceea ce nu sunt. Ma refer la caracteristicile generale care dau amploarea fenomenului. Nu ma refer la cazurile particulare in care ai facut o afacere buna, ti se potriveste, te intinzi cat ti-e plapuma si-ti calculezi realist toate costurile. Pentru ca exista si asemenea cazuri.
    10 3
  • mva !Eu am dat un exemplu de diferenta de preturi, nu de bugetul fiecaruia! Dar vin cu alt exemplu pt un buget de 15 mii. KIA soul diesel 128 cp. 15 si putin, nou in Germania.http://ww3.autoscout24.de/classified/267854318?asrc=st|as&testvariant=list3tiers&tierlayer=st. Si exemple sunt cateva zeci de alegeri,variante.Si se stie,masinile noi vandute la noi nu au aceeasi calitate cu cele vandute in vest! Un golf nou de la noi,poate avea hibe , trecute cu vedera de controlul calitatii, fata de un golf de la "mama" lui!.De multe ori se da vina pe starea drumurilor,al prafului pt a masca calitatea mai proasta! de ce in Romanica aceeasi masina se face revizia la 15 mii si "afara" la 20 mii? Si nu e chiar ieftina o revizie.....
    0 9
  • @LauCalin
    Caline, mai nou si la VAG acest aspect :))))) . Dar acum sincer : decat sa arate ca niste capace ieftine puse pe niste jante din tabla cu ''gaurele'', mai bine niste capace puse pe niste jante din tabla cu spite care imita perfect niste jante din aliaj, e si mai ieftin :)))))
    4 3
  • Lucrurile sunt simple: masina asta se va vinde foarte bine in vest pentru ca arata cool pentru un low cost si este accesibila ca pret. Si cine vrea Kia, isi cumpara Kia. Cine vrea Dacia, isi cumpara Dacia. Fiecare face ce vrea cu banii lui si cum crede el ca e mai bine. E simplu. Bine, ca acum apare cate unul si spune ca esti fraier ca ai facut o anumita alegere... asta e. E plina lumea de destepti si intelepti. Doar ca uneori pe munca, banii si viata ta e cel mai bine sa-i ignori. Lasa-i sa vorbeasca. E treaba lor.
    Cat despre faptul ca se fac reviziile la 15 000 de km in Romania, eu zic ca e cat se poate de normal si "sanatos" pentru o masina sa se faca chiar si mai devreme. Oare e mai bine sa schimbi uleiul la (cel mult) 15000 de km sau sa mergi cu el 20000 de km? La fel si filtrele. Plus ca la noi benzina este o mizerie si sistemul de injectie poate avea de suferit mult mai devreme. Si apoi spunem ca nu se mai fac masini cum se faceau odata.
    6 3
  • @LauCalin
    Calinee, sistemul de injectie are de suferit doar la VW, acolo unde injectoarele sunt de unica folosinta :))))) Deci, da se strica mult mai devreme, dar nu numai sistemul de injectie, DSG, cuzineti, tacheti, culbutori, etc. :)))))

    ps; Sunt posesor de T5 2.0 TDI 84 de cai . Dar sa nu dramatizam, chiar ma incanta masina, cu tote ca mi-e frica deTrabant P 601 la semafor :)))))

    Stii ceres marcile sinonime cu FIABILITATEA ? De acest cuvant nu ai auzit .
    6 6
  • hazard
    Parca cu ceva timp in urma Renault se lauda ca renunta la Lodgy... sau m-a lasat memoria. Poate ma lamureste cineva si pe mine.
    3 1
  • Hazard, Renault anuntase in trecut ca va renunta ori la Lodgy ori la Dokker. Sincer cred ca daca vor renunta la vreun model acela va fi Lodgy.

    Joe, relaxeaza-te...fiecare isi foloseste banii cum vrea. Nimeni nu trebuie sa dea socoteala la rude, prieteni, vecini etc. cand face o alegere cum este o masina noua. Te sfatuiesc sa nu mai crezi in povesti de genul masini produse pentru piata vestica si pentru cea estica. Nu exista linii/piese separate in aceeasi fabrica. Asta e doar un mit urban a la Romanica. Diferente sunt doar daca iei o masina fabricata in Europa de Vest si una produsa in Turcia. Atunci de acord sunt diferente mai ales la capitolul finisari insa asta se datoreaza ca cele produse in Turcia sunt pt piete emergente (cum este si Romania). Asta nu te opreste sa-ti achizitionezi o masina facuta in vest. In loc de Fluence iti poti lua Megane sau in loc de Civic Sedan iti poti lua Civic HB...asta ca sa dau doua exemple care-mi vin acum in minte.
    4 2
  • hazard
    @Andy sar'na pentru info. Cred ca renunta pentru ca, din cate stiu, Lodgy nu se vinde prea bine. Probabil pretul e de vina. Ma batea si pe mine gandul la un moment dat sa cumpar, dar pretul pentru varianta 1.2 tce era prea mare pentru mine, si oricum se apropia de o Octavia entry level. Asa ca m-am orientat spre Stepway. Numai bine.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru