• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • https://www.youtube.com/watch?v=JlRPICfnmhw Uitati aici un exemplu de tehnologie care te lasa cu gura cascata pusa la punct de japonezi. Si acum intrebare de baraj: cum ar sa-i injure si sa le interzica americanii sa foloseasca monitoare HP, laptopuri IBM si sistemul de operare Windows? Si undeva pe desktopul ala este si o iconita Adobe. :))) Sa spun sincer de la materialul cu trenul m-as fi asteptat sa scrie cei de la Automarket cum ca si-au bagat mainile prin el unii care au legatura cu industria auto. In cazul asta eu nu prea ii vad rostul pe un site de masini.
    Trenul Maglev din Japonia a stabilit un nou record de viteză: 603 km/h
  • Chestiile de genul "cine a inventat apa calda" sunt de-a dreptul penibile. NU despre asta e vorba, ci de modul cum pot fi folosite si imbunatatite tehnologiile noi si performante indiferent de la cine provin. In domeniul transporturilor feroviare, ca tot e vorba despre asta, cum ar fi sa se injure nemtii si japonezii (ca fanii de pe acest site) pe motiv cine si cand a inventat trenul care merge pe camp magnetic. Ar fi de-a dreptul stupid. Respirati adanc si nu mai fiti atat de incordat. Primul ABS a aparut pe Mercedes, primul airbag la fel, centura cu prindere in 3 puncte la Volvo, airbagul pentru genunchi la Toyota si cu toate astea toate marcile auto din lume le folosesc fara ca cei care le-au avut primii sa aiba vreun drept deplin asupra acelor inventii. Faptul ca acest tren a reusit un record... inseamna ca ce? Ca daca nemtii sau fancezii nu investeau la fel de mult nu puteau sa faca si ei ceva asemanator? Si este un mare motiv cum de numai japonezii sunt experti si pe primul loc cand vine vorba de tehnologii extreme. Si asta pentru ca tara lor cam doar pe asa ceva se poate baza. Japonia de exemplu importa foarte multa mancare pentru ca acolo nu prea ai unde sa faci agricultura. Da, poate unii veti rade, dar va recomand sa va interesati. Si este in acelasi timp unul din motivele si pentru care foarte multe tari nu sunt la fel de interesate de tehnologii extreme. Ati auzit de Asimo? Asa ceva doar in Japonia exista si doar in Japonia va exista pentru multi ani de acum inainte. Si nu intamplator.
    Trenul Maglev din Japonia a stabilit un nou record de viteză: 603 km/h
  • Parerea mesa este ca nu ar fi rau ca Peugeot sa-si largeasca actualele colaborari cu Mitsubishi si Toyota. Daca am avea si o compacta sau ceva de clasa medie cu design Peugeot si tehnologie solida si fiabila precum la Mitsubishi sau Toyota cred ca Peugeot ar fi vazut cu alti ochi. Poate ca nu ar fi rau sa urmeze exemplul Aliantei Renault-Nissan. Sau macar sa se inspire de acolo.
    Şeful Peugeot: ”Vom renunţa la RCZ şi la alte modele de nişă”
  • "Ce s-a întâmplat acum câţiva ani, când Mazda a părăsit mariajul cu Ford, a fost un lucru excelent pentru Mazda" Lucrul asta l-am spus pe acest site inca din prima zi in care Mazda nu a mai apartinut de Ford. Poate ca unii isi mai amintesc. Si ma bucur ca "am nimerit-o". Asa este si cazul lui Volvo, Jaguar sau Land Rover. Daca Mazda apartinea in continuare de Ford, in prezent aveam niste masini sterse, prea putin promovate si cu vanzari la fel de slabe (mai ales in Europa).
    Kevin Rice, designer-şef Mazda Europa: "La Mazda ne aflăm într-o căutare constantă a frumuseţii"
  • PS: spune de anonimi cineva care se semneaza DST... de doua ori misto! :))
    Volkswagen Transporter a ajuns la a şasea generaţie
Pagina
12345...818283...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău