• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • A fost multa spaga. ;)
    Volkswagen Passat este Maşina Anului 2015 în Europa
  • @C-G-C, cat adevar este in comentariul tau! Problema este insa cand unii considera ca detin adevarul suprem si nu accepta sub nici o forma sa fie contrazisi. Iar cand incep sa si jigneasca din cauza asta demonstreaza defapt cu totul altceva decat cred ei. Nu ai cum sa le explici lucrurile astea pentru ca nu vor intelege nimic. In cazul de fata de ce VW si Audi au castigat acest concurs. In opinia lor cei care au votat sunt niste habarnisiti, niste tigani borati cu TDI-uri mancatoare de ulei, niste cocalari si niste tarani. Si asa va fi mereu si niciodata nu vor intelege de ce nu sunt lucrurile cum vor ei. Ceilalti oricum sunt niste prosti. Cu parere de rau constat ca sunt foarte multi care nici macar nu au inteles ideea concursului. Pun pariu ca pentru ei inclusiv Top Gear este un mizerie, asa cum este Passat, A7, votantii lor... si probabil si acest site.
    PUBLICUL A ALES: 21.500 de votanţi, doi câştigători în Autovot 2015. VW Passat câştigă la Maşini Accesibile, Audi A7 ia titlul categoriei Maşini Premium
  • Grupul VAG castiga premii precum Masina anului in lume, masina anului in Europa, castiga mai multe premii la concursul Motorul Anului, castiga majoritatea comparativelor facute de presa auto din toata lumea, au vanzari in crestere... si cu toate astea cei de aici nu inteleg de ce si tot o dau "cu cultura" automobilistica. Poate ca asta ar trebui sa le dea putin de gandit si sa lase frustrarile gen "presa si lumea sunt vrajite, ca stiu eu ca asa e." Tocmai asta e, daca s-ar pricepe la masini si chiar ar intelege acest domeniu si-ar da seama de ce stau lucrurile tocmai asa. VAG nu ofera fiabilitate de top, dar in rest are f putine slabiciuni. De la VAG poti sa cumperi o masina considerata una din referintele segmentului si daca ai 8000 de euro si daca ai 80000 de euro. Lucru care nu se intampla la ABSOLUT nici un alt grup auto din lume. Si asta inclusiv concurenta o recunoaste. Nume grele ale industriei auto precum Renaul, Ford, Peugeot, Fiat, Mazda, Hyundai si-au dat seama ac este f greu sa detronezi pe cei de la VAG. In clasa compacta si medie "jocurile" concurentei se fac uitandu-se de la locul 2 in jos, pentru ca Golf si Passat uneori vand si dublu in clasa lor fata de multi concurenti. Singurii care le pot tine piept in acest moment este Toyota. Dar cine stie cat ii mai pot face fata ?! Repet ceva ce cu siguranta stiti si voi si totusi refuzati sa intelegeti, aici nu este un concurs de fiabilitate. Altceva conteaza. Si spuneti voi ca Passat e scump ca poate ajunge de la 23000 de euro la 60000 de euro. Dar intr-un BMW Seria 3 care porneste de la 30000 de euro si poate sa ajunga la 75000 de euro de ce nu spuneti nimic, daca tot spuneti ca sunteti impartiali? Un Clasa C poate costa si 34000 de euro si 78000 de euro. Te obliga cineva sa dai 60000 de euro pe un Passat? Si totusi exista, pentru ca acel Passat ala 60000 de euro are cam ce are un Seria 3 la peste 70000 de euro. Chestiile astea sunt gandite de niste oameni care se pricep la afaceri mult mai bine decat voi. Deci inainte sa aruncati cu rosii, interesati-va de ce e asa si nu altfel. E un sfat general valabil.
    PUBLICUL A ALES: 21.500 de votanţi, doi câştigători în Autovot 2015. VW Passat câştigă la Maşini Accesibile, Audi A7 ia titlul categoriei Maşini Premium
  • @Vianu, daca te-ai fi interesat ti-ai fi dat seama de ce facelifturile la Golf inseamna o noua generatie. Asta inteleg cei de la VW cand vine vorba de Golf. Daca "pachetul" pe care tu il vezi, motorul si cutiile de multe ori sunt cam la fel, nu inseamna ca masina in esenta este aceiasi. Sa fi sigur ca dpdv al sigurantei, tinutei de drum, confortului, ergonomiei, spatiului, dar si al dezvoltarii tehnologice a masinilor Golf 7 este peste Golf 6, asa cum Golf 6 este peste Golf 5 si tot asa. Tocmai asta e cheia, designul nu se schimba din mai multe motive: -este un design care inca prinde foarte bine; -se debaraseaza de toti ceilalti constructori care "revolutionaza" prin design de doua ori in 10 ani; -este un omagiu, un tribut adus generatiilor precedente. Asta poate face din Golf o masina de cult, o emblema automobilistica peste 20-30 de ani. Toata lumea vorbeste de Golf 1... prea putini vorbesc de Opel Kadett de exemplu. Multi critica politica lui VW desi prea putini o inteleg. Asa se face ca Golf isi pastreaza constant pozitia de leader in clasa compacta de atatia ani. Faptul ca Megane are 3 stele... saraca masina chiar nu are nici o vina. Doar ca banii lui Renault pentru Megane 4 s-au dus in alte modele. Dar daca privim cifrele de vanzari, poate ca s-au dus totusi bine.
    EuroNCAP introduce reguli de testare draconice: Audi TT primeşte doar patru stele
  • Nu scrie niciunde ca facelifturile sa implice modificari structurale. Dar sunt cazuri in care se intampla. De ce? Tocmai pentru ca masinile sa faca fata... din mers cat mai bine cerintelor severe actuale. E simplu. Ca si client de orice produs nu e treaba mea sa stiu lucruri de genul asta. Nu ma intereseaza de deformare comtrolata, siguranta pasiva, siguranta activa, tetiere active etc. Pentru asta exista altcineva, gen EuroNCAP. E ca si cum m-ai acuza ca mananc salam si nu m-am interesat de ingredientele chimice din el... pentru asta exista ANPC. "sis a inchei...cum zilele nu au intrat in sac mai ai rabdare...poate ti se implineste visu' sa vezi evolutia." Imi pare rausa te dezamagesc, dar nu am nici un vis in privinta asta. Era o constare pesrsonala.
    EuroNCAP introduce reguli de testare draconice: Audi TT primeşte doar patru stele
Pagina
12345...868788...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău