• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • "si daca imi permiti..ar trebui sa ai aceleasi performante (de orice fel) pe tot parcursul vietii. " O masinarie e o masinarie si nu are nici o legatura cu fiinta umana. De-aia avem modele noi periodic, de-aia avem si facelifturi, de-aia avem si teste. Ca sa evoluam. Unii considera ca e bine sa o faca o data la 4-5 ani, altii la 10. Aici ew diferenta
    EuroNCAP introduce reguli de testare draconice: Audi TT primeşte doar patru stele
  • Nu a batut nimic la ochi. O masina daca este in productia de serie inseamna, sau cel putin teoretic ar trebui sa insemne, ca inca mai corespunde cerintelor actuale din mai toate punctele de vedere. Stiu la cine bati apropouri, dar este un rosc asumat de constructor si nu este nici o scuza ca ofera una dintre cele mai slabe sigurante din clasa compacta. Cand intru in showroom, consultantii ma asigura ca totusi siguranta e de top. Asa ca eu, ca si posibil client nu ar trebui sa-mi fac griji. Nu e treaba mea cum se testeaza masinile... eu sunt un simplu client.
    EuroNCAP introduce reguli de testare draconice: Audi TT primeşte doar patru stele
  • Lasa cifrele, testele de siguranta se dau pe sosele si acolo Volvo si Mercedes au cea mai mica rata a deceselor. De ce? Pentru ca testele lor intene nu se bazeaza pe ce se cere la EuroNCAP. Ani de zile foarte multi au luat 5 stele pentru ca stiau lectiile "de acasa".
    EuroNCAP introduce reguli de testare draconice: Audi TT primeşte doar patru stele
  • Masina asta e cam naspa, ca e facuta de VW. De ce? De ce nu ar fi?!
    Distrugătorul de mituri
  • Atata timp cat e in productia de serie, cel putin teoretic inseamna ca se poate ridica la nivelul concurentei, inclusiv in privinta sigurantei. Cand intru in showroom consultantii de acolo imi spun cu mana pe inima ca acest 208 este la nivelul noii Fabia, Fiesat sau Mazda 2, asa cum si consultantii de la Renault imi spun ca Megane este la nivelul lui Golf, 308, Focus etc. Una e sa si inferior dpdv al confortului, spatiului interior, ergonomiei sau a materialelor folosite si alta e sa fi inferior dpdv al sigurantei. Deci asta e o scuza gen "iegzasta o explicatie".
    Viitor dinozaur
Pagina
12345...878889...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău