• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Aceasta stire sper sa ajunga si in birourile bosilor din Detroit!
    Volvo introduce primele maşini autonome pe drumurile publice: 100 de automobile se vor conduce singure în Suedia
  • Un Passat poate ajunge la 60000 de euro. Si nu intamplator. Calitatea costa. Si doi la mana, ceva premium configurat ca acel Passat este cu cel putin 10-15000 de euro mai mult. Iar daca ne referim la Mercedes sau Lexus, care uneori sunt cele mai scumpe, diferenta poate sa ajunga si la 20000 de euro lejer. Sunt multi bani chiar si la acest nivel de pret, adica mai scump cu 25-30%.
    Primele imagini cu noua generaţie Skoda Superb: linii agresive amestecate cu tradiţia
  • Mereu Superb mi-a lasat impresia unei "cenusarese" in cadrul grupului VAG. Mi-a lasat impresia unei umbre a lui Passat. Un fel de elev de locul 2 in clasa, desi profesorii si colegii il vedeau la fel de bun ca cel de pe primul loc (VW Passat). Poate ca unii dintre voi isi amintesc de Skoda Montreux, conceptul care a stat la baza primei generatii a lui Superb care semana mult cu Passat. Defapt asa a fost si prima generatie, un Passat mai ieftin. Si mereu a fost in conul lui de umbra. Lucrurile s-au schimbat insa cu a doua generatie cand Superb a fost vazut altfel. Dar acum Passat a cam dat peste cap clasa medie (si personal cred ca pe buna dreptate). Va spun sincer ca imi doresc ca acest Superb sa se debaraseze si sa nu ramana in conul de umbra al noului Passat. In opinia mea este o masina foarte buna la acest nivel de pret si mereu am considerat-o o alternativa foarte buna la varul "fitos" pe nume Passat. Uneori ma intrebam de ce sa alegi Passat cand exista Skoda Superb si nu prea imi gaseam raspunsul. Am condus Passat si mi-a placut. Am condus apoi Insignia, Avensis, Laguna si C5 si am inteles de ce este o masina placuta si bine vanduta. Apoi am condus Superb si m-am intrebat de ce Passat e atat de bine vandut.
    Primele imagini cu noua generaţie Skoda Superb: linii agresive amestecate cu tradiţia
  • @misha, sunt si nu prea de aord cu tine. New Beetle-ul meu este fabricat in Mexic si nu am avut nici un fel de problema cu el. Am deja 60000 de km de cand il conduc si in total are aproape 90000 de km. Doar becurile am schimbat. In rest merge brici. E drept ca am si grija de ea. Dar nu stiu daca a mea este ok si sunt multumit de ea pentru ca a fost facuta pentru Europa sau pur si simplu asa sunt toate dpdv calitativ. Oricum in opinia mea o Jetta nu prea se merita sa cumperi. Este si scumpa si dpdv al tinutei de drum sau confortului este sub Ford Focus, clar sub Octvaia 3 si poate este undeva la nivelul Astrei Sedan sau Toyotei Corolla. Singura care cred ca ii este inferioara dpdv tehnic ar fi Renault Fluence.
    Simplu
  • Da, domn'ne, marele Volvo XC90 avea acelasi interior 14 ani pentru ca genialii si mintile sclipitoare de la Ford au considerat-o o marca moarta, fara rost, de care trebuie sa scape ca oricum o au degeaba. Si uite ca niste galbejiti care au inteles mult mai bine niste lucruri referitoare la Volvo, au luat-o si le-au dat peste bot celor de la Ford demonstrandu-le ca poate fi foarte profitabil. Dar vezi tu, cat timp Volvo a apartinut de Ford, americanii au preferat sa investeasca mult mai mult in Lincoln (marca de lux cu gene si origini 100% americane), dorindu-se sa devina un concurent puternic pentru Cadillac. Pentru ca in ultimii 10 ani, pana sa vina criza, Cadillac vindea tot mai bine mai ales in State. Si atat de bine au facut cei de la Ford treaba, incat nici cu Lincoln nu au facut mare branza si au si vandut Volvo. Deci foarte multe milioane de dolari s-au investit intr-un marketing deficitar. Cam asta s-a intamplat si la GM si cand i-a lovit criza prima victima a fost SAAB. Plus niste imprumuturi de miliarde de dolari de la statul american. Iar aceasta stire le-o dedic tuturor celor acum 4-5 ani ii sapau groapa lui Volvo si le-am spus ca Gelly va face din ea usor, usor un constructor tot mai sanatos, mai bine vazut, mai bun calitativ si mai bine vandut. Uite domn'ne ca inca o data nu am batut campii. Drumuri bune!
    Volvo a primit deja 16.000 de comenzi pentru XC90
Pagina
12345...888990...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău