Mda... nu vor mai putea vinde fumegătoare puturoase Diesel. Grav, foarte grav.
Cum știe el, Nostradamus Driftus Cocalarus Accidentum, ce va fi peste zece ani...
Și eu sunt de acord cu actualizarea modului de a comunica unele comenzi prin voce. Când spun actualizare, mă refer la faptul că trebuie o comunicare cât mai naturală, gen chat-gpt.
Mai ales în ce privește apelare numerelor de telefon din agendă, unde doar cei cu reale abilități de limbi străine pot să dea comanda să fie sunat un român din agendă.
În rest e simplu să-i spui mașinii să urce sau coboare temperatura, sau să pornească ori să oprească aerul condiționat, etc.
Altfel, nu pot să înțeleg persoanele care conduc mașini noi de zeci de mii de Euro (uneori și de peste o sută de mii), pe care le văd conducând cu telefonul la ureche. E de noaptea minții, au mașini dotate cu toate minunile tehnicii, dar nu știu să-și împerecheze telefonul cu mașina.
@despre compatibilitati
Tocmai că motoarele Diesel nu sunt cunoscute ca având o plajă impresionantă de turații. Poate ai vrut să scrii despre benzinare, că la acelea distracția abia începe acolo unde Dieselul e pe roșu.
Bine zici @Andrei.
Sunt foarte mulți șoferi de mașini scumpe care nici telefonul nu-l conectează la bluetooth-ul mașinii, ce pretenții să ai de la ei de planificarea călătoriei, sau de Google Maps.
De comenzi vocale, nici nu poate fi vorba, mintea lor nu ajunge atât de departe, dar se plâng de lipsa butoanelor.
Ultimele comentarii
262 in total