Arată bine, dar în continuare, nu aflăm nimic despre o eventuală integrare cu Google Maps și Waze. La modelele anterioare, ai acces numai cu un telefon Apple. Altfel, experiența mea din primăvară cu un Mini ClubMan (o săptămână prin Provence), a fost una excelentă. Apropo, știați că la firmele de închirieri auto din țările cu apă caldă, chiria la mașinile electrice e mult mai mică decât la cele cu motor termic?
Păcat de S60. Actualul model este de departe cea mai bună mașină pe care a făcut-o Volvo vreodată. Are tot ce-ți poți dori. Eleganță și confort, Plug-in hibrid cu autonomie de până la 90km. în modul electric, 350 cp., 4x4, Google automotive, etc. Doar că nu e SUV, dar la confort și consum e cu mult mai bun.
Să sperăm că aceste sunete nu vor fi și obligatorii, adică, să poată fi, eventual, dezactivate. Sunetul roților pe asfalt, (ca să nu mai spun de denivelările din carosabil în orașe), e suficient pentru avertizarea pietonilor. În fond pe străzi există acum și biciclete, trotinete, etc, care te pot lovi dacă nu ești atent la traversare, sau dacă circuli pe carosabil.
Ceva nu se leagă. În mod normal, software-ul ar trebui să nu difere prea mult de cel de pe EX30, la care nu se anunță nicio întârziere, deși abia s-a lansat. Mai degrabă cred că așteaptă o nouă generație de baterii, care să poată face față greutății mult mai mari a lui EX90. Rămâne de văzut.
Ultimele comentarii
233 in total