• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mana-rece-suflet-cald

  • Membru din 04.12.2019
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 250 in total
  • Cu siguranță nu este vorba despre baterii pentru vehicule electrice, ci de altceva, de capacități mult mai mari. Totuși, ce legătură are cu domeniul auto? Aah, și VW produce cârnați, așa cum Ikea câștigă bani frumoși din chifteluțe.
    Mega fabrica Tesla din China va produce 10.000 de baterii anual
  • Asta ar merge doar pentru flotele unei companii, care ar deține atât vehiculele electrice. cât și stația de înlocuire și reîncărcare și evident și bateriile la schimb. Dar o persoană fizică să-și înlocuiască astfel bateria, în loc să o reîncarce, nu prea văd. Plus că ar fi prea scump, mult mai ieftin se poate încărca acasă. Dar, orice soluție pentru transportul utilitar de mărfuri și pasageri, e binevenită.
    Stellantis va construi stații de înlocuire a bateriilor pentru mașinile electrice
  • Vai de capul lor. Dacia e navă spațială pe lângă ce produc ei. Au decăzut incredibil. În urmă cu 35 de ani, erau cu două clase peste Dacia, acum sunt la ani lumină în urmă. Și nu din vina lor, ci din vina celor care le conduc țara spre prăpastie!
    Îmbunătățiri pentru Lada Niva, inclusiv motor Euro 5
  • Deci, cam 600 de kg. pentru o baterie de 96 Kw. Pare ok. în raport cu ce este acum pe vehiculele comercializate, dar cred că e loc și de mai bine. Dacă ne gândim, e cam de zece ori mai grea decât un rezervor plin cu 60 de litri de combustibil, care ar asigura aproximativ aceeași autonomie. Însă chiar și așa, drumul este cel corect. Nepoții noștri se vor uita la fumegătoare cum ne uităm noi acum la trenurile cu aburi.
    Suedezii anunță o baterie revoluționară, alcătuită din celule din sodiu-ion. Va fi mai accesibilă
  • Un lucru bun este că a reapărut ecranul din fața șoferului, dispărut de tot la EX30. Sper să revină și acolo. Altfel, un produs de nișă, care bine că există. Dar nu poate face niciodată volume mari. De aceea și prețul va fi mare.
    Primul monovolum Volvo este aici: EM90 are 738 km autonomie
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău