• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mana-rece-suflet-cald

  • Membru din 04.12.2019
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 251 in total
  • Aah și să nu uităm prima de casare de 10.000 de Euro. Parcă sună bine un EX30 la prețuri începând cu 28.500 Euro TVA inclus. Sigur că ar fi frumos să fie 18.500 de Euro, dar hai să vedem realitatea din jur.
    Prețuri noul Volvo EX30 în România: start de la 38.500 de euro
  • @dutz, da, (și) automobilele s-au scumpit, la fel ca toate celelalte mărfuri din economia globală. Plus că în industria auto nu e criză de supraproducție, ci dimpotrivă, se așteaptă cu lunile, uneori chiar și peste un an pentru o mașină nouă personalizată. Toate astea pe fondul sumelor imense investite în cercetare-dezvoltare ca urmare a decarbonizării precum și a producerii în paralel a mai multor tipuri de vehicule. Termice, hibride, full electrice. Chestie care nu se întâmpla cu 15-20 de ani în urmă.
    Prețuri noul Volvo EX30 în România: start de la 38.500 de euro
  • Având în vedere că folosesc un XC40 T5 de 5 ani, pot să afirm cu tărie că am ajuns să folosesc aproape exclusiv doar comenzile vocale pentru setările de temperatură. La fel pentru controlul volumului audio, deși acolo am încă un buton fizic pe consola centrală, plus cele de pe volan. Mai sunt multe alte comenzi vocale foarte ușor de folosit, chiar dacă, deocamdată, nu sunt și în limba română. Dar nu e foarte greu de rostit, de exepmplu ”Air conditioning on sau off” pentru pornirea sau oprirea aerului condiționat, sau ”increase fan”, ori ”set temperature to 23 degrees”, etc. La fel, la telefonul mobile, spui ”Call Cutare” și gata. Și comenzile de navigație sunt simplu de exprimat. Sigur, trebuie un pic exersat, iar cei din mașină să nu vorbească în același timp cu șoferul, sau invers, căci și pasagerul poate da comenzi vocale, dacă se dorește. Altfel, sunt uimit cum de mai există șoferi cu mașini ultramoderne, noi, de zeci sau sute de mii de euro, care stau cu telefonul mobil la ureche. Se pare că unii dintre ei nici măcar nu știu să-și împerecheze telefonul prin bluetooth.
    OFICIAL: Volvo EX30 este cel mai mic SUV electric al mărcii. 480 km autonomie
  • @Andrei, ai dreptate, dar eu sper că va fi un head-up display care va afișa toate informațiile importante pe parbriz.
    OFICIAL: Volvo EX30 este cel mai mic SUV electric al mărcii. 480 km autonomie
  • Nota zece pentru videoclipul de prezentare (a se vedea pe YouTube). În ce privește mașina asta, eu cred că va face furori în Europa. Va fi un best buy, mai mare decât a fost XC40 în urmă cu câțiva ani. Pare mașina ideală pentru cei care stau la casă, merg destul de des în oraș și nu fac prea des drumuri mai lungi de 200-300 de km. Evident, nu e pentru familiști, cu copii, bagaje, etc. Volvo a evoluat enorm în ultimii 10-15 ani, de la imaginea de mașină pentru cei trecuți de o vârstă, la un must-have pentru tineri, cupluri, etc. Abia aștept să o văd în august La București.
    OFICIAL: Volvo EX30 este cel mai mic SUV electric al mărcii. 480 km autonomie
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău