• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 922 in total
  • Din păcate acest nou Defender nu e decât un beefed-up Disco de două ori mai scump decât ar trebui să fie. Și cu șuruburi "la vedere" ca să pară tough. Îl mai și fac in Slovacia ca să fie profitul mai mare. Arată foarte bine, totuși.
    REPORTAJ: Defender Experience cu mașina care a cucerit lumea, dincolo de asfalt
  • A găsit și inexo pe unul să-l bage în seamă. Actual dau viitor coleg de sanatoriu.
    Noua Dacia Duster Pick-Up, lansată oficial în România: start de la 26.000 euro
  • Hop și celalalt suverano-cucu cu impresii de deștept. Alt terminat care repeta ca papagalul ce aude pe TikTok. Papagalule, apa nu se ridica la altitudini mai în atmosfera, efectul pe care îl are e limitat. În plus apa are apucături ciudate, se condenseaza și cade înapoi de pământ în formă lichidă. Cu cât creste mai mult temperatura din cauza gazelor cu efect de seră, cu atât se evapora mai multa apa, și deci efectul e și mai mare. S-a umplut internetul de sfertodocți care ne învață ei cum stau lucrurile.
    Șeful Audi: „Mașina electrică este tehnologia mai bună”
  • Pentru suverano-cucu care își dă ifose de deștept: 1% sună puțin, atâta te duce capul. Dar la 4% CO2 intri în comă, și dacă expunerea durează mult ai brain damage permanent și, în final, mori. Și oxigenul in cantități mari e periculos. Peste 23,5% e considerat toxic. Ca să înțelegi cât ești de prost, uite un exemplu elocvent: 0.00003% E mult sau e puțin? Îți zic eu: dacă e gaz sarin, e mult. Foarte, foarte mult, de 10 ori expunerea maximă. Dacă ar fi 1% gaz sarin in aer n-ar mai trăi nimic. Nu concentrația absolută contează ci cât e de mare în raport cu limitele de siguranță. Ca orice prost care se respectă, ai impresia că ești deștept, că ai citit undeva ca CO2 e 1%, și nu te duce capul să te întrebi dacă totuși nu e mult. Sau dacă e adevărat. Băi băiatule! Concentrația de CO2 in atmosfera e 4000ppm, adică 0,04%. Mult sub limita de toxicitate. Nu asta e problema. Problema e ca CO2 și alte gaze au efect de seră. Absorb o parte din energia radiată de pământ și o emit înapoi, spre pământ, în loc să o lase să se piardă în spațiu. Pământul primește energie de la soare și o parte din ea e reflectată înapoi, în spațiu. Dar gazele cu efect de seră fac să se piardă din ce în ce mai puțină energie, adică se acumulează mai multă. Cu cât e concentrația de CO2 mai mare, cu atât se acumulează mai multă energie (căldură). Pe vremea dinozaurilor era mai mare concentrația, la fel și cea de oxigen, dar mai mică la alte gaze cu efect de seră. Însă schimbarea a fost lenta, animalele s-au adaptat. Erau multi oameni pe vremea dinozaurilor, sau mamifere, în general, deșteptule?? Aia cu 2 vapoare care poluează cât tot parcul auto e atât de gogonată încât nici to nu o crezi, oricât de prost ai fi.
    Șeful Audi: „Mașina electrică este tehnologia mai bună”
  • Tehnologia nu vârful de la Mercedes, e generația precedentă. Viitoarele modele vor veni cu bateriile și motoarele noi, precum noul GLC. Adică eficientă sporită, cel puțin doua trepte de viteza potenți eficienta mai buna pe autostradă, baterii cu densitate mai mare. Totuși, cine ia masina asta nu face sute de km cu ea, ci mai degrabă drumuri de la reședință la aeroport sau la o întâlnire. Pentru asta contează luxul și confortul, și aici e ireproșabilă.
    Magistral
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău