• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 720 in total
  • Deci cum? Nu cauți ore în șir un încărcător la fiecare 200km? Crazy!
    Încă o marcă chineză vine în România: Nio va ajunge pe piața noastră în 2026
  • Lucrurile merg mână în mână. Nu te poți aștepta ca rețeaua sa se dezvolte când vânzările sunt slabe, și invers. În vest vânzările și studiile despre cerere au condus la dezvoltarea rețelei. Ca sa vorbesc doar de UK, unde locuiesc. Pe toate autostrăzile sunt încărcătoare rapide, de la 50 la 350 de kWh. Asta toate sunt private. Adică niște firme au considerat că e pâine de mâncat în zona asta. De curând am avut nevoie de un top-up ca sa ajung acasă. Mai aveam 17% baterie și mi-ar fi trebuit minim 30. Am oprit pe autostradă la un service foarte popular. Sunt vreo 10 încărcatoare Ionity cu 350kWh și 6 Gridserve care au AC și două tipuri de DC cu max 50kWh. De obicei merg la astea pentru ca mașina mea nu accepta 350 kWh și nu are sens sa le blochez pe alea. Dar 4 din 6 nu erau funcționale și celelalte doua erau ocupate. Se mai întâmplă. In zonele de reședință multe încărcătoare sunt în instalate cu bani publici, din taxele locale. Sau consiliile oferta ceva ajutor unor firme, discount-uri, terenul, acces la rețeaua electrică etc. In orășelul mic in care locuiesc erau de mult niște încărcătoare AC in centru. Acum au montat mai multe, atât AC cât și DC (50 kWh) in cartierul unde locuiesc, lângă un Co-op. Momentan sunt mai multe decât e necesar, mai ales că marea majoritate a locuințelor sunt case. Nu le-am folosit niciodată dar am văzut mașini care încarcau. Majoritatea sunt libere mai mereu.
    Încă o marcă chineză vine în România: Nio va ajunge pe piața noastră în 2026
  • Cred ca Mercedes nu se adresează celor care au fobii cu căutat ore în șir stații de încărcare la fiecare 200km. Pentru voi sunt mașinuțe de jucărie la....Bălăceanca.
    Mercedes-Benz: mai mulți oficiali recunosc că Clasa G electric este un eșec comercial
  • Cele mai multe G Classe V8 am văzut parcate in fata bordelurilor din Hamburg și Koln. Menționez că eu eram acolo să admir mașinile.
    Mercedes-Benz: mai mulți oficiali recunosc că Clasa G electric este un eșec comercial
  • Depinde de piață. Britanicii sunt obsedați de manuală, au impresia ca au mai mult control. Au rămas blocați în anii 90 când nu puteai schimba manual și automata era mai tot timpul în treapta greșită. Iar sa o oferi optional creste costurile chiar și pentru cei care nu selectează opțiunea.
    Comenzi deschise pentru Dacia Bigster mild-hybrid cu GPL: de la 19.800 de euro cu Rabla
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău