Sigur ca un exemplu nu înseamnă regulă dar cunosc personal un caz în care cineva a importat o mașină premium, din Germania, desigur, sub 100k km, întreținută, zici ca era nouă. Când a dus-o la un service i-au zis aia să scape repede de ea că fusese ruptă într-un accident și sudată la loc de niște "meșteri". Și a găsit repede un alt amator pe chilipiruri premium.
Legat de producătorii de volum: unul din marile avantaje ale electrificării pentru producătorii de volum e ca, inițial, a anulat avatajele triadei la motorizari. Toate lumea cumpăra baterii si motoare de la terti. De o data oricine poate sa aibă, dacă vrea, 500 de CP, tracțiune integrala etc.
Situația însă se schimbă. Triada deja vine cu tehnologie proprie care pare a aduce un salt substantial în performanță. Vezi noul Mercedes CLA, viitoarea Neue Klasse la BMW și VW PPE.
La Stellantis rămâne de văzut cum va fi STLA.LARGE în realitate, dacă se poate compara cu cele de mai sus.
Realizez că e o generalizare dar din câte observ modelele chinezești au probleme cu eficiența, în special la viteze de autostradă.
Autonomia declarata e foarte optimista, chiar și folosind standardul european. Cel chinezesc e oricum mai darnic.
Asta nu se aplica și mașinilor europene/americane asamblate în China (Tesla, Polestar etc).
Ultimele comentarii
642 in total