@dan_grc
Cam ce legătură au centralele nucleare cu articolul asta? Ai văzut și tu ceva pe net și te-ai apucat sa comentezi?
In Germania se discuta închiderea centralelor de zeci de ani. Accidentul de la Fukushima doar a înclinat decisiv balanța.
Accidentele nucleare nu țin de ecologie (dar sa nu trecem cu vederea ca pentru tine ecologia nu e buna, de parcă tu trăiești pe altă planeta, ca de altfel orice nesimțit ignorant) și de siguranța și sănătatea națională.
A mai fost un accident și mai aproape de noi: Cernobil. Și azi e radioactiva o zona foarte mare iar epicentrul va rămâne nelocuibil pentru 20.000 de ani.
Cantitatea de material radioactiv eliberat în aer a fost de 700 de ori mai mare decât bomba de la Hiroshima.
Mii de copiii au făcut cancer la tiroida și se estimează ca 3.5 milioane de oameni au fost afectați de radiații, marea majoritate fiind cei stramutați din zonele afectate.
Marele noroc al României a fost ca a bătut vântul în direcția bună, altfel poate și tu erai afectat.
Dacă s-ar îngrămădi lumea sa le cumpere ar face numai astfel de mașini. Dar lumea vrea SUV-uri.
Giulia e o mașină extraordinară, mai ales Quadrifoglio. Dar nu se vinde.
Exista și reversul medaliei. Văd din ce în ce mai multe comentarii pe site-urile auto din vest cum ca sunt prea multe sisteme de siguranță și sunt enervante. Ca ei au condus 30 de ani fără sa le sune ceva în mașină dacă nu țin mana pe volan sau nu se uita la drum.
Desigur, nu realizează ca cei care au sfârșit într-un pom sau tirul de pe contrasens nu mai sunt prin preajmă sa comenteze ce bine ar fi fost sa îi atenționeze ceva că se uita la telefon în loc să se uite la drum.
Ultimele comentarii
804 in total